waar speel je?quote:
Lijkt mij meer beachtennis + muren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Komakie het volgende:
Padel
Nog nooit van gehoord. Ziet er uit als een kruising tussen squash en tennis ofzo
Wat is dat kut zeg, de enige manier om een punt te maken is de bal het hok uit te slaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef FedExpress het volgende:
Het is een combinatie van tennis en squash en het is echt vet! Je mag de muren gebruiken en het is eigenlijk altijd in dubbelspel. Het is snel en er zijn lange rally's, voornamelijk doordat het geen zin heeft om hard te smashen enzo (want wand). Kijk hieronder maar eens. Zitten echt prachtige punten bij en je ziet meteen wat het inhoudt![]()
Dit is echt te vet voor woordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef FedExpress het volgende:
Het is een combinatie van tennis en squash en het is echt vet! Je mag de muren gebruiken en het is eigenlijk altijd in dubbelspel. Het is snel en er zijn lange rally's, voornamelijk doordat het geen zin heeft om hard te smashen enzo (want wand). Kijk hieronder maar eens. Zitten echt prachtige punten bij en je ziet meteen wat het inhoudt![]()
huh? nee toch zeker... dat zou wel erg apart zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is DE wedstrijd echt pas vanaf 75-75 weer live?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
huh? nee toch zeker... dat zou wel erg apart zijn.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat is dat kut zeg, de enige manier om een punt te maken is de bal het hok uit te slaan.
Dit is ook wel de echte topquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is echt te vet voor woorden
Nog nooit van gehoord, maar ik vind het alleen al om te kijken vet
Jammer dat er maar een paar verenigingen in Nedeland zijn. Als het een keer in flevoland/zwolle/utrecht wordt gespeeld wil ik dat zeker een keer proberen
Kom op kwiwi Jij moet beter wetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
huh? nee toch zeker... dat zou wel erg apart zijn.
Als je Sport1 zal op 1 van de 7 kanalen die wedstrijd wel worden uitgezonden denk ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is DE wedstrijd echt pas vanaf 75-75 weer live?
Ja ok, maar dan nog lijkt het me wel vet. Sowieso, iemand met mijn skills is natuurlijk binnen een jaar wereldtopquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook wel de echte topJe moet dit vooral slim spelen. Ballen laag richting de wanden enzo.
Ik weet even niet meer waar de andere 4 verenigingen zitten, maar er komen er vast meer binnenkort
het is ook zeker vet! Heel veel lobjes, slim smashen, richting wanden spelen enzovoorts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog lijkt het me wel vet. Sowieso, iemand met mijn skills is natuurlijk binnen een jaar wereldtop
Maar het ziet er gewoon leuk uit om te doen.
Die baan is trouwens veel groter dan het lijkt. Gewoon net zo groot als een tennisbaan inc dubbelspel lijnen.
Op net5 komt ie ook gewoon hoor volgens hun sitequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je Sport1 zal op 1 van de 7 kanalen die wedstrijd wel worden uitgezonden denk ik.
Dat heb ik dus niet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je Sport1 zal op 1 van de 7 kanalen die wedstrijd wel worden uitgezonden denk ik.
Deze match heeft zelfs PTI (Pardon The Interuption) op ESPN gehaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom ook maar in het topic binnenvallen weerDacht dat ik misschien nieuws had gemist
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze match heeft zelfs PTI (Pardon The Interuption) op ESPN gehaald![]()
Dat is een 5 minuten sports update waar ze 10 onderwerpen afraffelen in die 5 minuten.
Was wel humor: de langste match ooit in 10 secondes gesproken en afgehandeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |