Kanker op met kankerongrappige kloons hoe oud zijn mensenquote:
Geen kloon hier hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kanker op met kankerongrappige kloons hoe oud zijn mensen
En je post niet met je origineel, omdat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:55 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Nee hoor. Vraag maar aan de mods/fa's
Mooiquote:
Dit mijn account is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
En je post niet met je origineel, omdat?
Ze zijn alle 3 om te huilenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
Die laatste style in de OP, die is zeker wel het beste.
ALSOF JIJ DIE STYLE ZETquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
Die laatste style in de OP, die is zeker wel het beste.
Hollar @ Je moeder en je zusje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie godverdomme hoeren, godverdomme.
Keizer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef Japsnars het volgende:
Potloodvisstyle:
[ afbeelding ]
Een deftig overhemd om een goede indruk te maken op de schoonouders van je vele hossels. Om toch indruk te maken op de chicks hebben wij gekozen voor een stoere oorbel en een lekker lang en zacht matje waar jouw scharrel haar handen maar al te graag doorheen haalt.
Chuckstyle:quote:
Wat is the pact?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Maar vanaf nu gewoon weer the pact, lijkt me duidelijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
die van B3nn0 gaat dichtquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hallo vriendje van Piel nu kom hier niet leuk doen hè.![]()
![]()
HAHAquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chuckstyle:
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze kleine medemens hebben wij deze miniatuursmoking ontworpen. Inclusief oversized strik om zo nog kleiner en beter bij de 13-jarige meisjes over de deur te komen. Succes gegarandeerd.
duidelijk en gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Dat mag ik niet hardop zeggen sorry dan werkt ie niet meer.quote:
quote:
PM mij dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hardop zeggen sorry dan werkt ie niet meer.
Deze komt hard.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chuckstyle:
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze kleine medemens hebben wij deze miniatuursmoking ontworpen. Inclusief oversized strik om zo nog kleiner en beter bij de 13-jarige meisjes over de deur te komen. Succes gegarandeerd.
PLEASEquote:
Wie zegt er dat mijn Boris haar op het hoofd heeft?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft haar op zijn hoofd? The fuck.
Ik draag geen smokings.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chuckstyle:
[ afbeelding ]
Anders is het geen Boris.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie zegt er dat mijn Boris haar op het hoofd heeft?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef Chai het volgende:
Potloodvis heb je nou eigenlijk al zo'n diamanten oorbel?
Die bow tie zet je wel hoor.quote:
Nog niet binnengekregen, schade.quote:
True =$ Womanizer is dat.quote:
instant daddy cool =$quote:
Ik moet altijd lachen om jouw avondeten-tijdstippen. Hard.quote:
Klinkt geilquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef Chai het volgende:
Iemand uit mijn klas is serieus een combinatie van de Mozy-style(volgens de OP dan ) en Bp.Draagt sinds kort een hoedje en heeft halflang stro op zijn hoofd wat hij nooit kamt/wast en draagt wolvenshirtachtige shirts, maar dan zonder dierenafbeeldingen.
En scheert zich 1x per week oid.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om jouw avondeten-tijdstippen. Hard.
Mijn zusje.quote:
Ik wil zaterdag met mijn nieuwe Discoshirt op de foto met een 14 jarige smatjequote:
Ze bestaat.quote:
Heb je die al binnen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil zaterdag met mijn nieuwe Discoshirt op de foto met een 14 jarige smatje
Zusjes bestaan alleen als ik er foto's van heb.quote:
Dat is gewoon foutquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil zaterdag met mijn nieuwe Discoshirt op de foto met een 14 jarige smatje
Ja en dan nog geloof je het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zusjes bestaan alleen als ik er foto's van heb.
Ze leek niet eens man.quote:
Ja man sowieso ik ga em dan dragen =$quote:
Daarom juist grappig.quote:
dezequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja man sowieso ik ga em dan dragen =$
Ik wist niet dat je de buurman was!quote:
Zweer het dan.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
In het gips? Ik mocht juist niet in het gips.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn dochter heeft gewoon gisteren haar arm gebroken!
Ze was van het klimrek gevallen en had pijn bij haar elleboog. Nu hefet ze wel vaker pijn, dus even aangekeken, maar het werd niet minder, alles deed zeer. Naar het ziekenhuis gegaan, foto gemaakt. Had ze een scheurtje in het bot net boven haar elleboog. Nu zit ze in het gips van net onder haar oksel tot aan haar hand. (links)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jou foto krijg ik toch niet.
Gvd, wat doet dit plaatjen in dit topic vraag ik je, oetlul.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ontkennen dat je een buschauffeur bent, sterk.
Pics!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze was van het klimrek gevallen en had pijn bij haar elleboog. Nu hefet ze wel vaker pijn, dus even aangekeken, maar het werd niet minder, alles deed zeer. Naar het ziekenhuis gegaan, foto gemaakt. Had ze een scheurtje in het bot net boven haar elleboog. Nu zit ze in het gips van net onder haar oksel tot aan haar hand. (links)
Waarschijnlijk is ze een gigantische grindtegel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
IRL is ze dus ook een blurrie strontvlek zoals hier.
[ afbeelding ]
Dat plaatje hoort in elken topic waar je post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, wat doet dit plaatjen in dit topic vraag ik je, oetlul.
Oranje gips?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, technisch gesproken kan ze dit soort resultaten natuurlijk ook verkrijgen zonder Photoshop te starten. Je hebt daar ook andere programma's voor...quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh gips met dit weer, ik krijg al jeuk als ik eraan denkquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aww wat zieligquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat plaatje hoort in elken topic waar je post.
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd? :Squote:
Goede. Ik ga ff reageren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gesproken kan ze dit soort resultaten natuurlijk ook verkrijgen zonder Photoshop te starten. Je hebt daar ook andere programma's voor...
waarom niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het gips? Ik mocht juist niet in het gips.
Nee.quote:
HAHA.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
Schopje MLN.quote:
Nee, rood, dit is wel tijdelijk gips, volgende week mag ze een kleurtje kiezen, maar ze wil paarsquote:
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh gips met dit weer, ik krijg al jeuk als ik eraan denk
Nogal, en ze huilde heel zielig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww wat zielig! Ze was zeker wel geschrokken?
Mensen die.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik draai anders nog altijd Windows 98SE hoor.
Ik zie niks?quote:
Moet je je ogen open doen.quote:
Ohh dat is echt zielig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmen
Hamburgers hoor je niet koken, mallerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gaan koken want ik kan beter kant en klare hamburgers opwarmen dan Ado
Een scheur in mijn elleboog, dat ene botje dat om de ander draait. Ik mocht geen gips, omdat het anders vast kon groeien in de verkeerde stand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Ze heeft een scheurtje net boven haar elleboog en dat moet op zn plek gehouden worden, in een hoek. Wat had jij dan?
[..]
Nee.
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan is het pais en vree. Draait je Leyland er al weer rustig op los?
Mensen die die nog niet hadden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik meteen mozy en chai's hun hyves.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.
Ridin' dirty.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.
Ja, hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
Al die reclame's bij omgpop beginnen een beetje irritant te worden.
Dat wil wel ploegen!quote:
U weet het. Laag in z'n toeren houden en genieten van de muziek uit de uitlaat.quote:
Awwquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, rood, dit is wel tijdelijk gips, volgende week mag ze een kleurtje kiezen, maar ze wil paars
[..]
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmen
[..]
Nogal, en ze huilde heel zielig.
Opschrijven, zo noemen we regelen hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww. Maar jij zorgt toch sowieso goed voor d'r! En nu kan ze er iedereen iets op laten schrijven! Dan vinden ze vaak geweldig toch
?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U weet het. Laag in z'n toeren houden en genieten van de muziek uit de uitlaat.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fuck, nu ik bruin ben zie je mn blonde haartjes op mn armen.
quote:
SCHEREN SNEL!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n meisje dat ik ken scheert altijd haar armen, wtfquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Scheert?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat ik ken scheert altijd haar armen, wtf
omg, ziek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En wel de snor laten staan? Das wel een baas!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het meisje in de spiegel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Anders kleur je die hand ook even mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt je ook vanzelf bruin van, 2 vliegen in 1 klapquote:
Deed mijn tante dat maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij zal de komende jaren ook wel blijven, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
en weer bakken, de zon is immers nog niet weg
Inderdaad, en een opvallend geurtje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt je ook vanzelf bruin van, 2 vliegen in 1 klap
Schuurpapier eerste klasse.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Scheert ja, net als je benenEn dan zo'n lekkere stoppelarm
Die zijn na 3 dagen weer weg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ga ik bijna naar Barcelona, krijg ik een HUGE puist op m'n wang, FML
Hij is pas echt groot als je er een extra stoel voor bij moet reserveren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ga ik bijna naar Barcelona, krijg ik een HUGE puist op m'n wang, FML
Ja, lekker nummertje! Vooral de Copenhagen sensation versie van zijn remixquote:
Ditquote:
Nee, ik had ook 1-0 USA trouwens. Helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
gaat 'm niet worden heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad tijd is voor harde maatregelen.
Dan moet je iets anders ertegenaan houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad tijd is voor harde maatregelen.
Het kan nogquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
Toch wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan een kaasschaaf.quote:
Ik had niks ingevuldquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik had ook 1-0 USA trouwens. Helaas.
quote:
Ik gun het de Slovenen zo veel meer dan die balletjes uit Amerika.quote:
Kan ook nog werken tegen dit monsterquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een kaasschaaf.
Hadden ze die 2-0 maar niet uit handen moet geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik gun het de Slovenen zo veel meer dan die balletjes uit Amerika.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik gun het Amerika juist meer aangezien ze best goed spelen dit wk, en omdat ik bij Amerika niet meteen denk aan voetbal ze hebben het gewoon verdiend klaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet, tegen Engeland hebben ze prima gespeeld maar tegen Slovenie hadden ze het gewoon verdient om te verliezen en ook vandaag bakten ze er weinig van. Vind ik dat Slovenie het toch meer verdient.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gun het Amerika juist meer aangezien ze best goed spelen dit wk, en omdat ik bij Amerika niet meteen denk aan voetbal ze hebben het gewoon verdiend klaar.
Netjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Ik heb alles ingeleverd voor mn Bachelor! Maandag nog een gesprekje (dan weet ik of ik het gehaald heb) en nu al vakantieeeeee!
quote:
LOL.quote:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Ik heb alles ingeleverd voor mn Bachelor! Maandag nog een gesprekje (dan weet ik of ik het gehaald heb) en nu al vakantieeeeee!
Hey! Dat is wel relaxt zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Hm ik zie in "nieuwe topics" dat WD een nieuwe kloon heeft
quote:
Ik 200.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
LOL.
150 punten binnen bij die hyves poule![]()
(0-2 en 1-0 had ik)
Niet zo serieus. Hij doelt op:quote:
Nice! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet zo serieus. Hij doelt op:
[ afbeelding ]
Doe normaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
Spartelen met zijn pootjes en pompen met zijn angel. Nog maar even laten zitten denk ik zo.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zojuist een wesp in de trapleuning gespietst met een dartpijl. Eens kijken of dat beest ook lijdt.
Nee, dan lijk je nog veel meer op die ene rechtse op dat plaatje van laatst waarvan jij glashard ontkende dat jij het was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.calvinkleininc.com/ck/eyewear.aspx
Volgens mijn buurvrouw lijk ik op dat meisje.
Grappig dat de dartpijl het lijdend voorwerp is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zojuist een wesp in de trapleuning gespietst met een dartpijl. Eens kijken of dat beest ook lijdt.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan lijk je nog veel meer op die ene rechtse op dat plaatje van laatst waarvan jij glashard ontkende dat jij het was.
Ja lijk je ook wel een beetje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.calvinkleininc.com/ck/eyewear.aspx
Volgens mijn buurvrouw lijk ik op dat meisje.
Van mijn spammail.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan lijk je nog veel meer op die ene rechtse op dat plaatje van laatst waarvan jij glashard ontkende dat jij het was.
Heb je vannacht meegekeken toen Crackje vroeg om gore films?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:11 schreef Potloodvis het volgende:
Steeds beetje met zo'n andere dartpijl erin prikken en kijken hoe hij reageert. Nu heb ik 1 poot en zijn tanden geamputeerd.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je vannacht meegekeken toen Crackje vroeg om gore films?
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
Ik vind jullie allemaal wel een beetje op wd lijken.
MiVer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
en weer terug
en jullie allemaal nog trouw aanwezig
wat leuk!
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik ook een beetje op je lijken wd
hallotjesquote:
Prima, bijna vakantie. Wat hoorde ik, ben je af van de 12 halve liters per dag?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
hallotjes
ffe afkoelen met peuk (sowieso nu groenspul tijd)
zo nog ffe naar buiten
alles lekker met jou? vast wel, levenskunstenaar als je bent...
Ah.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
6 minuten met een dartpijl door zijn hoofd. Hij had een beter leven verdiend.
juist al bijna een kwartaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Prima, bijna vakantie. Wat hoorde ik, ben je af van de 12 halve liters per dag?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Maisnon het volgende:
heeft iemand hier een nigeria - germany screenshot waar bovenin het scherm dan NIG GER staat
Hoi MiVer btw
en zo is hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |