Zweer het dan.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
In het gips? Ik mocht juist niet in het gips.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn dochter heeft gewoon gisteren haar arm gebroken!
Ze was van het klimrek gevallen en had pijn bij haar elleboog. Nu hefet ze wel vaker pijn, dus even aangekeken, maar het werd niet minder, alles deed zeer. Naar het ziekenhuis gegaan, foto gemaakt. Had ze een scheurtje in het bot net boven haar elleboog. Nu zit ze in het gips van net onder haar oksel tot aan haar hand. (links)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jou foto krijg ik toch niet.
Gvd, wat doet dit plaatjen in dit topic vraag ik je, oetlul.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ontkennen dat je een buschauffeur bent, sterk.
Pics!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze was van het klimrek gevallen en had pijn bij haar elleboog. Nu hefet ze wel vaker pijn, dus even aangekeken, maar het werd niet minder, alles deed zeer. Naar het ziekenhuis gegaan, foto gemaakt. Had ze een scheurtje in het bot net boven haar elleboog. Nu zit ze in het gips van net onder haar oksel tot aan haar hand. (links)
Waarschijnlijk is ze een gigantische grindtegel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
IRL is ze dus ook een blurrie strontvlek zoals hier.
[ afbeelding ]
Dat plaatje hoort in elken topic waar je post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, wat doet dit plaatjen in dit topic vraag ik je, oetlul.
Oranje gips?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, technisch gesproken kan ze dit soort resultaten natuurlijk ook verkrijgen zonder Photoshop te starten. Je hebt daar ook andere programma's voor...quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh gips met dit weer, ik krijg al jeuk als ik eraan denkquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aww wat zieligquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat plaatje hoort in elken topic waar je post.
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd? :Squote:
Goede. Ik ga ff reageren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gesproken kan ze dit soort resultaten natuurlijk ook verkrijgen zonder Photoshop te starten. Je hebt daar ook andere programma's voor...
waarom niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het gips? Ik mocht juist niet in het gips.
Nee.quote:
HAHA.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
Schopje MLN.quote:
Nee, rood, dit is wel tijdelijk gips, volgende week mag ze een kleurtje kiezen, maar ze wil paarsquote:
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh gips met dit weer, ik krijg al jeuk als ik eraan denk
Nogal, en ze huilde heel zielig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww wat zielig! Ze was zeker wel geschrokken?
Mensen die.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik draai anders nog altijd Windows 98SE hoor.
Ik zie niks?quote:
Moet je je ogen open doen.quote:
Ohh dat is echt zielig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmen
Hamburgers hoor je niet koken, mallerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gaan koken want ik kan beter kant en klare hamburgers opwarmen dan Ado
Een scheur in mijn elleboog, dat ene botje dat om de ander draait. Ik mocht geen gips, omdat het anders vast kon groeien in de verkeerde stand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Ze heeft een scheurtje net boven haar elleboog en dat moet op zn plek gehouden worden, in een hoek. Wat had jij dan?
[..]
Nee.
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan is het pais en vree. Draait je Leyland er al weer rustig op los?
Mensen die die nog niet hadden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik meteen mozy en chai's hun hyves.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.
Ridin' dirty.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.
Ja, hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
Al die reclame's bij omgpop beginnen een beetje irritant te worden.
Dat wil wel ploegen!quote:
U weet het. Laag in z'n toeren houden en genieten van de muziek uit de uitlaat.quote:
Awwquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, rood, dit is wel tijdelijk gips, volgende week mag ze een kleurtje kiezen, maar ze wil paars
[..]
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmen
[..]
Nogal, en ze huilde heel zielig.
Opschrijven, zo noemen we regelen hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww. Maar jij zorgt toch sowieso goed voor d'r! En nu kan ze er iedereen iets op laten schrijven! Dan vinden ze vaak geweldig toch
?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U weet het. Laag in z'n toeren houden en genieten van de muziek uit de uitlaat.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fuck, nu ik bruin ben zie je mn blonde haartjes op mn armen.
quote:
SCHEREN SNEL!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n meisje dat ik ken scheert altijd haar armen, wtfquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Scheert?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat ik ken scheert altijd haar armen, wtf
omg, ziek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En wel de snor laten staan? Das wel een baas!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het meisje in de spiegel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Anders kleur je die hand ook even mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt je ook vanzelf bruin van, 2 vliegen in 1 klapquote:
Deed mijn tante dat maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij zal de komende jaren ook wel blijven, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
en weer bakken, de zon is immers nog niet weg
Inderdaad, en een opvallend geurtje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt je ook vanzelf bruin van, 2 vliegen in 1 klap
Schuurpapier eerste klasse.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Scheert ja, net als je benenEn dan zo'n lekkere stoppelarm
Die zijn na 3 dagen weer weg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ga ik bijna naar Barcelona, krijg ik een HUGE puist op m'n wang, FML
Hij is pas echt groot als je er een extra stoel voor bij moet reserveren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ga ik bijna naar Barcelona, krijg ik een HUGE puist op m'n wang, FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |