Aww wat zieligquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn dochter heeft gewoon gisteren haar arm gebroken!
Ze was van het klimrek gevallen en had pijn bij haar elleboog. Nu hefet ze wel vaker pijn, dus even aangekeken, maar het werd niet minder, alles deed zeer. Naar het ziekenhuis gegaan, foto gemaakt. Had ze een scheurtje in het bot net boven haar elleboog. Nu zit ze in het gips van net onder haar oksel tot aan haar hand. (links)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat plaatje hoort in elken topic waar je post.
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd? :Squote:
Goede. Ik ga ff reageren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gesproken kan ze dit soort resultaten natuurlijk ook verkrijgen zonder Photoshop te starten. Je hebt daar ook andere programma's voor...
waarom niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het gips? Ik mocht juist niet in het gips.
Nee.quote:
HAHA.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Chai het volgende:http://itsmichabitch.hyve(...)ItemEntry_Buzz_Photo
[ afbeelding ]
Schopje MLN.quote:
Nee, rood, dit is wel tijdelijk gips, volgende week mag ze een kleurtje kiezen, maar ze wil paarsquote:
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh gips met dit weer, ik krijg al jeuk als ik eraan denk
Nogal, en ze huilde heel zielig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww wat zielig! Ze was zeker wel geschrokken?
Mensen die.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik draai anders nog altijd Windows 98SE hoor.
Ik zie niks?quote:
Moet je je ogen open doen.quote:
Ohh dat is echt zielig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |