Hamburgers hoor je niet koken, mallerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gaan koken want ik kan beter kant en klare hamburgers opwarmen dan Ado
Een scheur in mijn elleboog, dat ene botje dat om de ander draait. Ik mocht geen gips, omdat het anders vast kon groeien in de verkeerde stand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Ze heeft een scheurtje net boven haar elleboog en dat moet op zn plek gehouden worden, in een hoek. Wat had jij dan?
[..]
Nee.
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan is het pais en vree. Draait je Leyland er al weer rustig op los?
Mensen die die nog niet hadden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik meteen mozy en chai's hun hyves.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.
Ridin' dirty.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaag nog wezen toeren door het polderlandschap meng. Cabrio stylo.
Ja, hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
Al die reclame's bij omgpop beginnen een beetje irritant te worden.
Dat wil wel ploegen!quote:
U weet het. Laag in z'n toeren houden en genieten van de muziek uit de uitlaat.quote:
Awwquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, rood, dit is wel tijdelijk gips, volgende week mag ze een kleurtje kiezen, maar ze wil paars
[..]
Ze heeft nog geen jeuk gehad, maar ze zegt wel dat het heel heet is... en net voor de zomervakantie, ze gaan naar Frankrijk met hun vader en dan kan ze niet zwemmen
[..]
Nogal, en ze huilde heel zielig.
Opschrijven, zo noemen we regelen hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww. Maar jij zorgt toch sowieso goed voor d'r! En nu kan ze er iedereen iets op laten schrijven! Dan vinden ze vaak geweldig toch
?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U weet het. Laag in z'n toeren houden en genieten van de muziek uit de uitlaat.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fuck, nu ik bruin ben zie je mn blonde haartjes op mn armen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |