Ja, lekker nummertje! Vooral de Copenhagen sensation versie van zijn remixquote:
Ditquote:
Nee, ik had ook 1-0 USA trouwens. Helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
gaat 'm niet worden heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad tijd is voor harde maatregelen.
Dan moet je iets anders ertegenaan houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad tijd is voor harde maatregelen.
Het kan nogquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
Toch wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan een kaasschaaf.quote:
Ik had niks ingevuldquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik had ook 1-0 USA trouwens. Helaas.
quote:
Ik gun het de Slovenen zo veel meer dan die balletjes uit Amerika.quote:
Kan ook nog werken tegen dit monsterquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een kaasschaaf.
Hadden ze die 2-0 maar niet uit handen moet geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik gun het de Slovenen zo veel meer dan die balletjes uit Amerika.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik gun het Amerika juist meer aangezien ze best goed spelen dit wk, en omdat ik bij Amerika niet meteen denk aan voetbal ze hebben het gewoon verdiend klaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet, tegen Engeland hebben ze prima gespeeld maar tegen Slovenie hadden ze het gewoon verdient om te verliezen en ook vandaag bakten ze er weinig van. Vind ik dat Slovenie het toch meer verdient.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gun het Amerika juist meer aangezien ze best goed spelen dit wk, en omdat ik bij Amerika niet meteen denk aan voetbal ze hebben het gewoon verdiend klaar.
Netjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Ik heb alles ingeleverd voor mn Bachelor! Maandag nog een gesprekje (dan weet ik of ik het gehaald heb) en nu al vakantieeeeee!
quote:
LOL.quote:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Ik heb alles ingeleverd voor mn Bachelor! Maandag nog een gesprekje (dan weet ik of ik het gehaald heb) en nu al vakantieeeeee!
Hey! Dat is wel relaxt zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Hm ik zie in "nieuwe topics" dat WD een nieuwe kloon heeft
quote:
Ik 200.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
LOL.
150 punten binnen bij die hyves poule![]()
(0-2 en 1-0 had ik)
Niet zo serieus. Hij doelt op:quote:
Nice! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Hallo dudes en dudinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |