quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet zo serieus. Hij doelt op:
[ afbeelding ]
Doe normaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
Spartelen met zijn pootjes en pompen met zijn angel. Nog maar even laten zitten denk ik zo.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zojuist een wesp in de trapleuning gespietst met een dartpijl. Eens kijken of dat beest ook lijdt.
Nee, dan lijk je nog veel meer op die ene rechtse op dat plaatje van laatst waarvan jij glashard ontkende dat jij het was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.calvinkleininc.com/ck/eyewear.aspx
Volgens mijn buurvrouw lijk ik op dat meisje.
Grappig dat de dartpijl het lijdend voorwerp is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zojuist een wesp in de trapleuning gespietst met een dartpijl. Eens kijken of dat beest ook lijdt.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan lijk je nog veel meer op die ene rechtse op dat plaatje van laatst waarvan jij glashard ontkende dat jij het was.
Ja lijk je ook wel een beetje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.calvinkleininc.com/ck/eyewear.aspx
Volgens mijn buurvrouw lijk ik op dat meisje.
Van mijn spammail.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan lijk je nog veel meer op die ene rechtse op dat plaatje van laatst waarvan jij glashard ontkende dat jij het was.
Heb je vannacht meegekeken toen Crackje vroeg om gore films?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:11 schreef Potloodvis het volgende:
Steeds beetje met zo'n andere dartpijl erin prikken en kijken hoe hij reageert. Nu heb ik 1 poot en zijn tanden geamputeerd.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je vannacht meegekeken toen Crackje vroeg om gore films?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |