Duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Airco, goed of slecht?
Tegenwoordig komen we overal airco tegen. In de supermarkt, op kantoor, in het vliegtuig, steeds meer in de auto en sommige mensen hebben het zelfs in hun huis. Het is als het erg warm is heerlijk om airco te hebben. Toch hebben veel mensen, die er mee te maken hebben, klachten. Droge ogen, zere keel en soms snip verkouden, en dat allemaal als het buiten lekker warm is. Stellen deze mensen zich aan? Natuurlijk niet!
Een goede airco geeft geen gezondheidsproblemen, een slechte wel. Toch heeft bij een slechte airco niet iedereen last. Er kan wel wat fout gaan als de airco niet optimaal functioneert of slecht wordt onderhouden.
Een airco koelt de lucht en haalt er water uit. Droge lucht voelt koeler aan dan lucht met een hoge vochtigheidsgraad. Vandaar dat vakantiegangers in warme landen vaak beter tegen de hitte kunnen dan in Nederland waar de warmte al gauw als een vochtige deken over je heen hangt. Een goed apparaat zorgt ervoor dat de luchtvochtigheid tussen de 45 en 65 procent blijft. Want het is gebleken dat mensen zich daar het prettigst bij voelen. Komt de luchtvochtigheid onder de 45 procent, dan kan je inderdaad last van droge ogen en geïrriteerde slijmvliezen krijgen. En dat zijn dan vooral de mensen die er gevoelig voor zijn zoals astmapatiënten en mensen met een allergische aandoening. Die zullen in een auto met airco ook meer last hebben. Op kantoor kan de lucht nog kunstmatig worden bevochtigd, maar in een auto niet.
Het heeft er ook mee te maken hoelang je aan de droge lucht wordt blootgesteld. Als je uren achter elkaar in de auto zit en de airco laat aanstaan, krijgt iedereen last van droge ogen en zeker iemand die er gevoelig voor is.
In een vliegtuig is het nog erger. Op lange vluchten daalt de luchtvochtigheidsgraad tot nog geen 15 procent. Dat merkt iedereen. Bijna niemand voelt zich nog optimaal na een vlucht van12 uur. De keel en de slijmvliezen drogen uit, de ogen gaan tranen en de huid voelt droog aan. Veel water drinken helpt een beetje, maar echt voorkomen kun je deze klachten niet.
Een verkoudheid oplopen door de airco komt als deze te koud staat afgesteld ten opzichte van de buitentemperatuur. Een verschil van meer dan vier á zes graden kan ons lichaam om de een of andere reden niet goed opvangen. Als je bezweet een gebouw binnen komt waar de airco op volle toeren draait, koel je te snel af. Het rhinovirus, dat verkoudheid veroorzaakt, gaat zich razend snel vermeerderen wanneer het lichaam te snel afkoelt.
In warme landen gaat men vaak wat slimmer met airco om. In Spanje zitten mensen ook op snikhete dagen met jasjes aan op kantoor. Het jasje gaat pas uit als men naar buiten gaat. Terwijl we in Nederland in de zomer luchtig gekleed gaan, buiten en op kantoor. Het is heus geen overbodige luxe om een vest of jasje mee te nemen naar kantoor.
Bron
Dus...
* EDMAN- is n00b, leg nou eens uit hoe dat moetquote:
Ja, gewoon de brontekst (zie de link bovenin de OP) kopiëren en plakken, TT in de onderwerpregel aanpassen en klaar is kees. Een kind kan de was doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
* EDMAN- is n00b, leg nou eens uit hoe dat moet, gewoon die brontekst kopiëren/plakken of wat?
Dankuquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, gewoon de brontekst (zie de link bovenin de OP) kopiëren en plakken, TT in de onderwerpregel aanpassen en klaar is kees. Een kind kan de was doen.
Je lijkt Chewbacca welquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Danku, eindelijk eens m'n eigen titel.. ooit
Bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef EDMAN- het volgende:
DAMN! Succes dan
ben toch wel blij dat ik (voorlopig) niet meer hoef te leren als ik dat zo zie
Ja, anders nakt dat zo moeilijk zaterdag!quote:
Hehequote:
hihiquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, anders nakt dat zo moeilijk zaterdag!
http://www.bndestem.nl/re(...)rijgt-eerherstel.ecequote:'Grappig dingetje' bij park krijgt eerherstel
Het parkkeetje wordt na de restauratie aan binnen- en buitenkant weer in gebruik genomen. De toekomstige functie is gelijk aan de oorspronkelijke.
Het biedt onderdak aan mensen die onderhoudswerk doen in het Anton van Duinkerkenpark. De naam parkkeetje zal zelfs geboren Bergenaren niet meteen alles zeggen. Het parkkeetje wordt na een restauratie aan binnen- en buitenkant weer in gebruik genomen. Maar als ze het gebouwtje aan de rand van het Anton van Duinkerkenpark zien, is de herkenning daar bij bijna iedereen.
Het is in de 124 jaar dat het er staat zo ongeveer een onderdeel van het collectieve geheugen van de stad geworden. Maar wel een beetje een sleets onderdeel. Het staat al jaren leeg en graffitispuiters hebben het ontdekt als een goede ondergrond om hun werk op te zetten. Maar die tijd is voorbij. De gemeente heeft aannemersbedrijf Cauwenborgh in de arm genomen om zowel de binnenkant als de buitenkant van het monumentje flink onder handen te nemen. En die klus is inmiddels ook al een heel eind gevorderd. Binnen hoeft er alleen nog maar schoongemaakt te worden en de klus buiten kan als het allemaal een beetje meezit in drie weken geklaard zijn.
Hehe ja, maar ik ben nog niet voorradig enzo.quote:
Aiiii, ik wel als het goed is :p, maar kijk die dag nog ff aan. Ligt aan de hittequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hehe ja, maar ik ben nog niet voorradig enzo.
Inderdaad, het wordt ws. wel erg warm, dus alleen bier en peuken/jointje is ook prima.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Aiiii, ik wel als het goed is :p, maar kijk die dag nog ff aan. Ligt aan de hitte
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt ws. wel erg warm, dus alleen bier en peuken/jointje is ook prima.
Voorpret?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn man, voor de afsluiting alleen al kan ik een muntjes opgooien
edit: zie ik nou een andere foto in de OP? (de peperbus toch?)
edit 2: wooo en nu weer een andere foto??!?!?
edit 3: en nu weer?!?
was me serieus nog nooit opgevallen![]()
![]()
![]()
Pas 18 delenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
edit: zie ik nou een andere foto in de OP? (de peperbus toch?)
edit 2: wooo en nu weer een andere foto??!?!?
edit 3: en nu weer?!?
was me serieus nog nooit opgevallen![]()
![]()
![]()
Inbraak is significant gestegen sinds dat de coffeeshop zijn gesloten...quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:23 schreef Tokus het volgende:
BoZ weer in het nieuws op o.a. Geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_staat_een_cctv.html
Whehe, eerste reactie; Zet de thee maar weer klaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:23 schreef Tokus het volgende:
BoZ weer in het nieuws op o.a. Geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_staat_een_cctv.html
Eej ik ga me matties toch niet verlinkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef EDMAN- het volgende:
Aaah jammer dat ik die filmpjes hier niet kan zien. Kent iemand van jullie ze/
Nope,quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef EDMAN- het volgende:
Jazeker, ik heb ze nog de kneepjes van het vak geleerd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef EDMAN- het volgende:
of je bent een erg slechte leraar, of je kan er zelf ook niks van...quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb ze nog de kneepjes van het vak geleerd!
Beiden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
of je bent een erg slechte leraar, of je kan er zelf ook niks van...
Ja inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef EDMAN- het volgende:
hehehe, wil die koppies weleens zien als ze zichzelf op internet zien
(niet dat je die op itnernet zult vinden behalve superdudes en hyves)
Deze?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, ik zie nu de foto die dicht bij mijn huis is genomen
Op Marokko.nl?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, ik zie nu de foto die dicht bij mijn huis is genomen
Bij de spoorwegovergang?quote:
Twee, drie minuten lopen ongeveer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Tokus het volgende:
je woont bij de beddenverkopers?
vlakbij mijn huis. En een stuk minder dan 2 a 3 minuten lopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef EDMAN- het volgende:
waar komt tokus vandaan dan?
Daar woont Loedertje (zien we nooit meer hier) ook geloof ik...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
vlakbij mijn huis. En een stuk minder dan 2 a 3 minuten lopen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb ooit een scharrel daar vlakbij gehad.. Balsebaan woonde ze, de schildersdochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
volgens het kaartje in de openingspost niet hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar woont Loedertje (zien we nooit meer hier) ook geloof ik...
Nee, maar dat klopt niet altijd precies i.v.m. privacy enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens het kaartje in de openingspost niet hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef teknomist het volgende:
[..]Nee KoevoetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb met de dochter van een muziekinstrumentenwinkel in Bergen op Zoom gehad.quote:
Ik heb het uitgemaakt omdat ze niet van mijn instrument hield.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef Tokus het volgende:
maar dat ging uit omdat jij niet van muziek houdt die op instrumenten gemaakt wordt?
Hehe, ik heb ooit een vriendinnetje in Vossemeer gehad, dat is ook daardoor uitgegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef Ireyon het volgende:
Bij ons werd het niks want ze vond de afstand te groot. Dat halfuurtje Rsd - Bergen fietsen was teveel moeite
. En 't was een hoer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef EDMAN- het volgende:
Kper: http://video.google.com/videoplay?docid=-3742145385913859804#
Welcome to North Korea, 53 minuten, erg boeiend
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gezien.
Edit: ter aanvulling:
http://www.korea-dpr.com/faq.htm![]()
N-Vossemeer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ooit een vriendinnetje in Vossemeer gehad, dat is ook daardoor uitgegaan.
Nou, dit is wel de enige die ik "serieus" noem jaquote:
aaah, geeft niks hoor,quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel de enige die ik "serieus" noem jaHahaha
Een lama als exquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
aaah, geeft niks hoor,, ik heb jammer genoeg heel veel exen, dus ja, wat is erger
Ach, ik vind dat van mij primaquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
aaah, geeft niks hoor,, ik heb jammer genoeg heel veel exen, dus ja, wat is erger
Ik heb geen 1 vriendje gehad!!!quote:
Ik word er altijd heel verdrietig van als ik dingen over die ramp zie en hoor, vooral als je echt beelden ziet van hoe erg het is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Moet je zien..
Best een heftig artikel..
http://nos.nl/artikel/166(...)bp-in-louisiana.html
O had niet geziend at je juist die gepost hadquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Pff, ik heb nu al geen zin meer, ligt het nou aan mij of is het nu al stikbenauwd?
Het is erg benauwd, en er hangt een penetrante incontinentie/pisgeur op de afdelingquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Pff, ik heb nu al geen zin meer, ligt het nou aan mij of is het nu al stikbenauwd?
Het is een uitermate fascinerend land, maar wat je zegt, dat regime idd. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
O had niet geziend at je juist die gepost had, had alleen in mijn berichten gekeken.
Maar hij was wel erg boeiend, wat een regime.
Goeiemorgen btw
Ja joh, al die lege hotels en lege straten. En die mensen die boomknollen en klei aan het eten waren, gadverdamme.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is een uitermate fascinerend land, maar wat je zegt, dat regime idd. Verschrikkelijk.
Dit gaat een vreselijk lange dag worden voor mij vrees ik.
Iemand die z'n Tena Lady niet ververst heeft?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is erg benauwd, en er hangt een penetrante incontinentie/pisgeur op de afdeling(en niemand die er iets van zegt)
Eeh gadverdammequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iemand die z'n Tena Lady niet ververst heeft?
Veel gezeik op de afdeling zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is erg benauwd, en er hangt een penetrante incontinentie/pisgeur op de afdeling(en niemand die er iets van zegt)
Pure oerlichaamsgeuren!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier hebben we ergens één of ander schraal wijffie lopen dat bij de minst geringste beweging al gaat zweten, echt, DIE LUCHT!Niet normaal. En dan heeft ze nog een relatie met een andere collega ook, echt ik snap heel die gast niet. Ik wil ook niet weten wat ze allemaal uitspoken met elkaar
Ja, dat is voor mij ook een zekerheidje en ik ben dol op de rauwe Berghain-sound van Marcel Dettmann & Ben Klock, dus die wil ik ook erg graag zien. Als afsluiter weet ik het nog niet, normaliter Richie Hawtin maar Collabs 3000 is ook erg vet. Ik ga wel zien waar het schip strandt, voor hetzelfde geld sta ik gewoon de hele dag in tent A of Z.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:02 schreef EDMAN- het volgende:
haha, ja nogal (serieus.)
verdomme Tekno, ik dacht gisterenavond een schemaatje te maken voor zaterdag. Uit pure frustratie mee gestopt. Alleen belleville 3 is op dit moment een zekerheidje
Nicequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij ook een zekerheidje en ik ben dol op de rauwe Berghain-sound van Marcel Dettmann & Ben Klock, dus die wil ik ook erg graag zien. Als afsluiter weet ik het nog niet, normaliter Richie Hawtin maar Collabs 3000 is ook erg vet. Ik ga wel zien waar het schip strandt, voor hetzelfde geld sta ik gewoon de hele dag in tent A of Z.Het hele minimal-gebeuren bewaar ik voor Voltt Outdoor denk ik.
Maat van me trouwens was te laat met het kopen van een kaartje, maar nu hoor ik dat hij een kaartje van een vriendin voor z'n verjaardag krijgt als verrassing.![]()
Oh ja, The Advent & The Industrializer ook als afsluiter evenals Ben Sims, dat hadden ze allemaal wel iets beter mogen verdelen vind ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nice, heeft ie geluk.
Na Dettman & Klock lijkt me ook erg vet. Collabs ook sowieso, maar denk dat ik ga knallen bij advent & industrialiser. Maar zoals je al zegt: voor hetzelfde geldt sta je ineens de hele dag te rammen in Z.
Wel nu al pre-fun, heb zo'n zin he. Heb ik normaal alleen bij nature one
Wij gingen laats naar de kinderboerderij, echt, ik was 2 weken van te voren al helemaal opgewonden!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef EDMAN- het volgende:
Wel nu al pre-fun, heb zo'n zin he. Heb ik normaal alleen bij nature one
Ja ja, vanwege die geiten zeker!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wij gingen laats naar de kinderboerderij, echt, ik was 2 weken van te voren al helemaal opgewonden!
Awakenings Festival..quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman en Tekno, over welk feestje hebben jullie het eigenlijk? Ik hoor wel een paar leuke namen uit de scene voorbij komen.
tevens, 1000e post, yeey!
The Grass Companyquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag even langs de beste coffeeshop van Nederland; dat is het voordeel dat je in Tilburg werkt.
Ik heb ook collegas die me willen toevoegen. No way josé!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef teknomist het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_sekspraat__.html
Dit soort dingen zijn de oorzaak dat ik privé en werk volstrekt gescheiden houd.
Ik heb zelfs geen collega's in mijn facebook of hyves zitten; behalve linkedin dan.
Als die namen je bekend voorkwamen, had je daar ook wel heen moeten gaan denk ik zo..? Dus waarom ga je niet?quote:
Ben Sims een keer meegemaakt op Timewarp (Duitsland) i.c.m. het beste geluid ooit op een feest en een chemisch hoogtepunt. Dat was echt zwaar.quote:
Verhaal heeft natuurlijk 2 kanten. Aan de andere kant wil ik ook niet bij een bedrijf werken die mij beoordeeld op wat ik privé op mijn Hyves zet. Sowieso is het alleen te zien voor vrienden, dat dan weer wel. Maar ik kan wel begrijpen dat wanneer er echt "schokkende" dingen te zien zijn dit wel gevolgen heeft. Zeker als je een hogere functie hebt, en je ook een beetje "voorbeeldgedrag" moet vertonen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef teknomist het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_sekspraat__.html
Dit soort dingen zijn de oorzaak dat ik privé en werk volstrekt gescheiden houd.
Ik heb zelfs geen collega's in mijn facebook of hyves zitten; behalve linkedin dan.
quote:
Ja dat is waar, maar ook al heb je geen hoge functie maar ambieer je die wel, moet je er rekening mee houden dat er ooit een beerput open getrokken kan worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verhaal heeft natuurlijk 2 kanten. Aan de andere kant wil ik ook niet bij een bedrijf werken die mij beoordeeld op wat ik privé op mijn Hyves zet. Sowieso is het alleen te zien voor vrienden, dat dan weer wel. Maar ik kan wel begrijpen dat wanneer er echt "schokkende" dingen te zien zijn dit wel gevolgen heeft. Zeker als je een hogere functie hebt, en je ook een beetje "voorbeeldgedrag" moet vertonen.
[..]
![]()
![]()
Time-warpquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ben Sims een keer meegemaakt op Timewarp (Duitsland) i.c.m. het beste geluid ooit op een feest en een chemisch hoogtepunt. Dat was echt zwaar.![]()
Ik ben al 2 jaar niet meer geweest; daarvoor 3 keer achter elkaar. Het blijft mijn beste feest ooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Time-warp![]()
![]()
![]()
vorig jaar geweest, wat een feest! Dit jaar kon ik helaas niet, volgend jaar zeker op de planning
Ik ben nog nooit op Nature One geweest, wel op een aantal andere Duitse feesten zoals Pollerwiesen, Blauer See en wat indoorfeestjes in Keulen. De sfeer is altijd stukken beter, vooral omdat die Duitsers een stuk fanatieker & gestoorder zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Snap ik, vind zelf nature one nog beter, maar dat duurt dan ook langer dus andere categorie. Dus ik ben het helemaal met je eens: QFT (alleen heb ik niet gequote).
Alleen die openings - sluitingstijd al, DAMN
(er hangt in Duitsland sowieso een leukere sfeer dan op Nederlandse feesten imo.)
Die eerste 2 wil ik ook nog graag heen jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Nature One geweest, wel op een aantal andere Duitse feesten zoals Pollerwiesen, Blauer See en wat indoorfeestjes in Keulen. De sfeer is altijd stukken beter, vooral omdat die Duitsers een stuk fanatieker & gestoorder zijn.
haha, dat viekl dat jaar in principe nog wel meequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij staan er op het laatst bij Richie Hawtin alleen nog maar Nederlanders (vooraan althans is mijn ervaring) omdat de meeste Duitsers al afgetaaid zijn en de Nederlanders nog tijd hebben voordat de bus weer gaat.
Welk jaar? Ben zeer benieuwd nuquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Allerbeste live set die ik een keer meegemaakt heb was Westbam, op Innercity in Brussel.
Poeh, uit mijn hoofd 1998, er is toen een keer een jaar, of paar jaar geweest dat die Innercity feesten ook in het buitenland waren, waaronder Brussel dus. Ik weet alleen niet meer hoe die hal daar heette. Was wel vlakbij het stadion van Anderlecht.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Zo, tentamen zit er weer op. Verder nog een 8 terug gekregen voor een onderzoek
Kan niks vinden op audiobeats en googlequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Laat ff weten of je wat gevonden hebt, zou hem ook wel willen hebben.
Ik had al zo'n vermoeden. Tis van nogal lang geleden eej. Ik ben zelf thuis begonnen om een hoop oude nummers van tape en lp naar MP3 over te zetten. Teknomist nog bedankt voor dat programmaatje, werkt echt goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kan niks vinden op audiobeats en google
We zullen zien, ik ga dit jaar voor 't eerst naar Nature One..Met dezelfde bus als jijquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Snap ik, vind zelf nature one nog beter, maar dat duurt dan ook langer dus andere categorie. Dus ik ben het helemaal met je eens: QFT (alleen heb ik niet gequote).
Alleen die openings - sluitingstijd al, DAMN
(er hangt in Duitsland sowieso een leukere sfeer dan op Nederlandse feesten imo.)
\o/, koningfeest! Ken Paul en consorte ook via dat feest. Kende daarvoor alleen Max 'zuid-afrikaan' van den Boomquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Gutz het volgende:
TVPILS
[..]
We zullen zien, ik ga dit jaar voor 't eerst naar Nature One..Met dezelfde bus als jij
Ik ben benieuwd wat je er van vind, voor mij zijn het echt jeugdherinneringen, vind het nu na al die jaren nog steeds ontzettend goede muziek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef EDMAN- het volgende:
Die nummertjes ga ik vanavond ff youtuben, gröBen dank du!
Probeer soulseek eens...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kan niks vinden op audiobeats en google
Teknoville.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef Kper_Norci het volgende:
De plaat die ik gisteren tegen kwam. Die stem in die plaat klinkt zoooo geil, muzikale porno gewoon.
Verder luisterde ik vroeger elke vrijdagavond naar Teknoville, op Studio Brussel, tegenwoordig heet dat al 10 jaar Switch geloof ik. Van die tijd heb ik dus heel veel nummers op tape staan. Maarja, toen had je nog geen internet, naja, dat stond net in de kinderschoenen zeg maar, en dus ook geen online playlists. Dus alles moest fonetisch opgeschreven worden. Maakt het zoeken ook wat lastiger![]()
Wat namen wat ik vroeger luisterde, eens even denken, Emmanuel Top (toppers zijn Acid Phase, Turkish Bazar), Joe. T. Vanelli (Play with the Voice), Union Jack (Cactus, Two full moons and a Trout - Caspar Pound Remix
), Andrew Brix (Piano Euphoria
), alles van Bonzai Records, Moby (Hymn - European mix, Feeling so real - Westbam remix). En dit is uit het hoofdje, en nog niet eens het topje van de ijsberg zeg maar. Ik was verslaafd aan die Belgische sound uit de jaren 90.
Iedere vrijdagavond zat ik aan mijn radiootje gekluisterd, Queen heeft er nog een keer een mooi liedje over gemaakt.
I'd sit alone and watch your light
My only friend through teenage nights
And everything I had to know
I heard it on my radio
Paul die idd in een supermarkt heeft gewerkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Paul die in de supermarkt heeft gewerkt?
En heeft Max een zusje en broertje?
haha jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Paul die in de supermarkt heeft gewerkt?
En heeft Max een zusje en broertje?
had ik op m'n oude PC staan ook ja, goed programma. Maar ik vind uberhaupt geen info over livesets van dat feest helaasquote:
Dat moet dan vast een kutfeest zijn geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
had ik op m'n oude PC staan ook ja, goed programma. Maar ik vind uberhaupt geen info over livesets van dat feest helaas
Ik was er idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat moet dan vast een kutfeest zijn geweest.
Waar blijft Max eigenlijk? Hij zou de 18e toch terugkomen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
\o/, koningfeest! Ken Paul en consorte ook via dat feest. Kende daarvoor alleen Max 'zuid-afrikaan' van den Boom
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef Gutz het volgende:
[..]
Paul die idd in een supermarkt heeft gewerkt.
Max ken ik niet echt, zijn broertje wel. Ik weet niet of Max daar gewerkt heeft, toen was ik er vast nog nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha ja(max heeft ook in ie supergewerkt.), ken Paul redelijk goed ja
it's a small world
jepquote:
Toen was ik er vast nog niet? Werk jij er ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Max ken ik niet echt, zijn broertje wel. Ik weet niet of Max daar gewerkt heeft, toen was ik er vast nog niet
Hij zou eigenlijk voor het Wk terugkomen, maar heeft toch besloten te blijven. Die klootzak gaat vanavond voor 15 euro naar Nederland - Kameroenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef Gutz het volgende:
[..]
Waar blijft Max eigenlijk? Hij zou de 18e toch terugkomen..
Zal wel werk hebben gevonden met 't WK ofzo...
Damn, Hoop dat íe op een Vuvuzela gaat zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk voor het Wk terugkomen, maar heeft toch besloten te blijven. Die klootzak gaat vanavond voor 15 euro naar Nederland - Kameroen
iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Gutz het volgende:
[..]
Damn, Hoop dat íe op een Vuvuzela gaat zitten.
Ik werkte erquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef Gutz het volgende:
[..]
Toen was ik er vast nog niet? Werk jij er ook?
Gezellig! Dan spot ik je misschien nog wel vanavondquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef Gutz het volgende:
[..]
jep
Anyways, ik ga er nu zelfs naartoe, en dan ben 'k op de Ouwe Mart te vinden bij de buitenbar van Chagall
Volgens mij ken ik die niet. Ik zit even te denken vanaf wanneer ik er werkte.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Werkte jij er ook toen Ewout er werkte?
Is al gebeurd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Gutz het volgende:
[..]
Damn, Hoop dat íe op een Vuvuzela gaat zitten.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is al gebeurd...![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-in-zijn-aars.dhtml
nee dat kan dan idd nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die niet. Ik zit even te denken vanaf wanneer ik er werkte.
Ik denk 2007 t/m 2009
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga straks weer lekker bij vrienden kijken. Biertje in de ene hand, jointje in de andere, en juichen maar!
Ik benoem dat altijd graagquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja dat weten we dat jij dat niet rlxd vind.
Ik merk hetquote:
Ik ben er gewoon geen fan vanquote:
Maar sigaretten stinken ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het overigens prima als mensen het doen, maar liever niet als ik erbij ben. Ik vind het gewoon zo stinken![]()
![]()
Dat bind ik minder erg.. is hele andere luchtquote:
Zelfde gedaan, was een succesquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga straks weer lekker bij vrienden kijken. Biertje in de ene hand, jointje in de andere, en juichen maar!
Ik vind het lekker ruiken (wiet dan, hasj wat minder); ik heb zelfs een keer wierook gehad met die geur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het overigens prima als mensen het doen, maar liever niet als ik erbij ben. Ik vind het gewoon zo stinken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:29 schreef teknomist het volgende:
De cafe-eigenaar had alleen de terrasverwarmer aangezat, omdat deze een oranjegloed afgaf.
Kun je niet beter de huidige maximumsnelheid handhaven i.p.v. deze verlagen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:52 schreef EDMAN- het volgende:
RUCPHEN - Rijkswaterstaat is bereid alles uit de kast te halen om de overlast van motorrijders op de A58 en in het bijzonder op de op- en afritten bij Seppe en Zegge te bestrijden.
Zo overweegt Rijkswaterstaat een snelheidsbeperking in te voeren voor de hele A58 tussen Breda en Roosendaal van 100 kilometer en misschien zelfs wel van 80 kilometer. Dat zei burgemeester Rinus Everaers van Rucphen gisteravond in de vergadering van de raadscommissie Algemeen Bestuur en Middelen, waar voor de zoveelste keer de overlast van de motorrijders ter sprake kwam. "We proberen van alles, maar het is tot nu toe heel moeilijk gebleken om er echt iets aan te doen. We nodigen iedereen die een idee heeft van harte uit om er mee op de proppen te komen."
De teamchef van de politie waar Rucphen onder valt, Benjamin van Gelderen, liet doorschemeren niet erg in het resultaat van een snelheidsverlaging te geloven. "Het punt is volgens mij ook niet zozeer de snelheid, maar vooral het lawaai dat de motorrijders maken door in een lage versnelling met hoge toeren door de bochten te jagen."
De speeltuin, vrienden van me met een motor crossen daar ook weleens. Wel een beetje jammer als dat vetgedrukte stukje tekst ooke cht doorgevoerd wordt
Het trieste is dat het puur om die 4 bochten gaat bij de op/afritten. Om nou meteen het hele stuk hiervoor te laten boeten vind ik een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kun je niet beter de huidige maximumsnelheid handhaven i.p.v. deze verlagen?
Ja, dat sowieso. Want een lagere maximumsnelheid betekent ook dat ik later op mijn werk kom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het trieste is dat het puur om die 4 bochten gaat bij de op/afritten. Om nou meteen het hele stuk hiervoor te laten boeten vind ik een tikkeltje overdreven.
Morgen...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zelfde gedaan, was een succes, alleen heb wederom zo weinig van die wedstrijd gezien he
Goedemorgen trouwens
Ik ken het stuk daar. Toen ik nog ging sporten in Roosendaal kwam ik daar altijd langs. Tja, het is heel gezellig hoor, die motorrijders, collega van mij staat er ook wel eens, en nog een paar bekende van me. Maar ik kan goed geloven dat mensen die er vlakbij wonen er stik gek van worden. Maar ik heb ook al genoeg levensgevaarlijke situaties gezien daar, dus ik zou het niet erg vinden als ze er wat aan doen. Maar een snelheidsbeperking heeft geen zin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:52 schreef EDMAN- het volgende:
De speeltuin, vrienden van me met een motor crossen daar ook weleens. Wel een beetje jammer als dat vetgedrukte stukje tekst ooke cht doorgevoerd wordt
Begrijpelijke reactie, doe ik ook hoor, maar als ze je raken kan je flink de lul zijn. Je mag natuurlijk niet zonder reden zomaar ineens hard in de ankers gaan. Ik weet niet precies hoe het zit, maar dikke kans dat je dan zelf de sjaak bent, ondanks dat ze achter op knallen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:26 schreef teknomist het volgende:
Vanochtend had ik trouwens een irritante bumperklever.(Terwijl ik niet zachtjes reed, 150 ongeveer.) Maar dan heb je aan mij een slechte.
Een paar keer goed remmen was goed om haar (jaja) even te laten dimmen.
Ja, het is niet netjes natuurlijk maar zo vervelend. Ik vraag me af hoe ze dat zouden moeten achterhalen, het kan ook zijndat je moest remmen voor een overstekend dier ofzo net op dat moment dat er een bumperklever achter je zat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, doe ik ook hoor, maar als ze je raken kan je flink de lul zijn. Je mag natuurlijk niet zonder reden zomaar ineens hard in de ankers gaan. Ik weet niet precies hoe het zit, maar dikke kans dat je dan zelf de sjaak bent, ondanks dat ze achter op knallen.
Damn.quote:Maat van mij was vroeger verschrikkelijk asociaal. Die heeft het een keer gepresteerd om een bumperklever midden op de snelweg tegen de vangrail te duwen. Zag ie in zijn spiegel dat Golfje midden op de snelweg spinnen. En hij maar doorrijden... Zelf had ie ook een beetje schade, maar ja, een oud Opeltje boeit niet zo natuurlijk.
So ik ook! Collega zei meteen: jij hebt gisteren geblowed! Ik zie het!..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Morgen...Zo voel ik me nu dus, op zich valt het nog mee. Heb wel alles van de wedstrijd gezien. Wat een emo-tv weer hè, dat interview met Robben. Wel mooi hoor.
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor, maar ze kunnen je er flink op pakken. En ik snap het helemaal hoor, heb er ook een hekel aan. Gelukkig rij ik niet zoveel snelweg, dus heb ik er ook niet zoveel last van. Mijn grootste irritatie is mensen die op een rotonde d'r knipperlicht niet aan zetten. Fucking irritant, vooral als het erg druk is. Sta je daar te wachten, slaan ze toch ineens af, als ze dan richting aangeven, kan ik ook verder rijden. Maar nee hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
Ja, het is niet netjes natuurlijk maar zo vervelend. Ik vraag me af hoe ze dat zouden moeten achterhalen, het kan ook zijndat je moest remmen voor een overstekend dier ofzo net op dat moment dat er een bumperklever achter je zat.
Ik rij ook nooit meer met die gast mee. Hij is nu getrouwd, nu rijdt ie wel normaal, maar vroeger joh. Ik heb een keer met hem in de auto gezeten, reed ie 120 waar je 80 mocht, inhalen, en de tegenligger moest de bushalte oprijden, die daar toevallig lag. Anders waren we er vol bovenop geklapt, en had ik dit waarschijnlijk niet getypt. Toen zag ik echt mijn leven voorbij flitsen. Ook blowde hij gewoon onder het rijden, dat vind ik ook al niks. Heb 2 keer stoned gereden, en 1 keer werd ik door een bejaarde in een scootmobiel ingehaald, dus dat doen we gewoon maar niet. En met drank op al helemaal niet natuurlijk.quote:Damn.Ok, ze zijn vervelend, maar de doodstraf of ernstig letsel is ook weer een beetje overdreven.
Beter dat ze het zien dan dat het nog ruiken...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
So ik ook! Collega zei meteen: jij hebt gisteren geblowed! Ik zie het!..
hmmpf
Volgens mij ook, ik zag laatst een sticker, en die kreeg ook gewoon een bekeuring!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef EDMAN- het volgende:
Volgens mij is trouwens de klever nog fout hoor, als je subtiel op de remmen gaat staan. Doe het ook altijd. En dan lekker irritant langzaam naar de rechterbaan zodra het kan.
Mijn grootste ergenis zijn cabrio's op de snelweg met een heel gezin erin: "zie ons eens échte levensgenieters en een gelukkig gezinnetje zijn".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor, maar ze kunnen je er flink op pakken. En ik snap het helemaal hoor, heb er ook een hekel aan. Gelukkig rij ik niet zoveel snelweg, dus heb ik er ook niet zoveel last van. Mijn grootste irritatie is mensen die op een rotonde d'r knipperlicht niet aan zetten. Fucking irritant, vooral als het erg druk is. Sta je daar te wachten, slaan ze toch ineens af, als ze dan richting aangeven, kan ik ook verder rijden. Maar nee hoor![]()
[..]
Jeeezus. Ik reed een keer met iemand terug van I Love Techno en die gast had de hele nacht aan de pillen gezeten. Om het uur stopte hij voor een nakkie zodat ie wakker bleef.quote:Ik rij ook nooit meer met die gast mee. Hij is nu getrouwd, nu rijdt ie wel normaal, maar vroeger joh. Ik heb een keer met hem in de auto gezeten, reed ie 120 waar je 80 mocht, inhalen, en de tegenligger moest de bushalte oprijden, die daar toevallig lag. Anders waren we er vol bovenop geklapt, en had ik dit waarschijnlijk niet getypt. Toen zag ik echt mijn leven voorbij flitsen. Ook blowde hij gewoon onder het rijden, dat vind ik ook al niks. Heb 2 keer stoned gereden, en 1 keer werd ik door een bejaarde in een scootmobiel ingehaald, dus dat doen we gewoon maar niet. En met drank op al helemaal niet natuurlijk.
Of gewoon je gas loslaten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef EDMAN- het volgende:
Volgens mij is trouwens de klever nog fout hoor, als je subtiel op de remmen gaat staan. Doe het ook altijd. En dan lekker irritant langzaam naar de rechterbaan zodra het kan.
Ik hoor het mijn collega's al zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
So ik ook! Collega zei meteen: jij hebt gisteren geblowed! Ik zie het!..
hmmpf
Stukje 1: mee eens! Vooral die oude mannetjes met ralph lauren polo + vest om hun nek + matchend petjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mijn grootste ergenis zijn cabrio's op de snelweg met een heel gezin erin: "zie ons eens échte levensgenieters en een gelukkig gezinnetje zijn".(En het is geen jaloezie, want ik heb niks met cabrio's - heb zelf een dakraam gehad, veel beter - en gezinnen.)
[..]
Jeeezus. Ik reed een keer met iemand terug van I Love Techno en die gast had de hele nacht aan de pillen gezeten. Om het uur stopte hij voor een nakkie zodat ie wakker bleef.Maar hij was wel een hele goede chauffeur, dus heb me ook geen moment onveilig gevoeld. (Overigens misschien 2 auto's onderweg tegengekomen toen.)
haha, das wel een relaxte collega zegmaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik hoor het mijn collega's al zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben hyperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Daarom gaan wij ook altijd met de trein als we naar zulke feesten gaan. Kunnen we allemaal ons gang gaan zonder dat er eentje de Bob hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:30 schreef teknomist het volgende:
Jeeezus. Ik reed een keer met iemand terug van I Love Techno en die gast had de hele nacht aan de pillen gezeten. Om het uur stopte hij voor een nakkie zodat ie wakker bleef.Maar hij was wel een hele goede chauffeur, dus heb me ook geen moment onveilig gevoeld. (Overigens misschien 2 auto's onderweg tegengekomen toen.)
Wij zoeken altijd een camping in de buurtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daarom gaan wij ook altijd met de trein als we naar zulke feesten gaan. Kunnen we allemaal ons gang gaan zonder dat er eentje de Bob hoeft te zijn.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Stukje 1: mee eens! Vooral die oude mannetjes met ralph lauren polo + vest om hun nek + matchend petje
Dat had je al een keer gepost geloof ik. Dat zijn "vervelende" dingen...quote:Stukje 2: ken het, alleen toch liever iemand die compleet nuchter is.
Was laatst naar tunnel Syndroom geweest samen met een maat. Tering gezellig! Ik de BOB, beetje bier drinken, blowtje enzo. Duurde tot half 10, dus ben netjes om 06:00 cola gaan drinken. Om 07:30 begin ik me ineens vaag te voelen. Ik denk: ok Edwin, tis laat, je bent moe, ga lekker naar huis.
Ik zit in de auto en BAM! de M sloeg in als een bom(was wel heerlijk!, maar bij elke vlaag kreeg ik een afwijking naar links
), toch maar even een uurtje bij de McDonalds gestaan).
Wat ik denk is dat er ergens in een bekertje cola nog een restje M kristallen zat ofzo, zou het anders niet weten.
Wij gaan altijd nog afteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Wij zoeken altijd een camping in de buurt. Vind terugreizen altijd zo anticlimax
Wask al bang voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef teknomist het volgende:
Dat had je al een keer gepost geloof ik. Dat zijn "vervelende" dingen...
En zo klinkt het ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Krijg net via de post een plaat binnen die ik besteld heb, wat ruikt vinyl toch lekker
Soms zijn afters leuker dan het feestje zelf. Ik ben een keer 24 uur op een after geweest, totdat ik gebeld werd door mijn baas. Toen heb ik maar gezegd dat ik bij de tandarts zat, want ze praatte ik ook op dat moment.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha wij ook ja, maar wel op de camping
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Soms zijn afters leuker dan het feestje zelf. Ik ben een keer 24 uur op een after geweest, totdat ik gebeld werd door mijn baas. Toen heb ik maar gezegd dat ik bij de tandarts zat, want ze praatte ik ook op dat moment.
Niet bepaaldquote:
Whehehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Soms zijn afters leuker dan het feestje zelf. Ik ben een keer 24 uur op een after geweest, totdat ik gebeld werd door mijn baas. Toen heb ik maar gezegd dat ik bij de tandarts zat, want ze praatte ik ook op dat moment.
Zodat je een vestje om je schouders kan doen, matchend petje erbij en lekker cabrio rijden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand waar je ergens in West-Brabant Lacoste polo's kunt kopen? Ik kan alleen de winkels van LC zelf vinden, maar die zitten te ver weg...
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zodat je een vestje om je schouders kan doen, matchend petje erbij en lekker cabrio rijden?
HAHA speedcorequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet bepaald![]()
http://www.discogs.com/Laibach-In-The-Army-Now-War/release/352559
Het gaat mij om de Blitz Speed Die Motherfucker Remix. Nergens te downloaden, maar wel heel veel emotionele waardeIs namelijk de allereerste speedcore plaat die ik hoorde, en ik was gelijk verslaafd. Overigens is dit wel een snoei en snoeiharde mix hoor, geloof iets van rond de 300, 320BPM.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zodat je een vestje om je schouders kan doen, matchend petje erbij en lekker cabrio rijden?
Niet volgens de website... Maar ik kan er wel even gaan kijken...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Zit er in Rosada geen Lacoste store??
Ja ik weet het niet zeker hoor, voordat je voor niks gaat rijden..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet volgens de website... Maar ik kan er wel even gaan kijken...
Ik heb de tijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, voordat je voor niks gaat rijden..
Boxeur des reu's? (ofzo), kleding voor fitness boyz. De enige winkel in Nederland zit op Rosadaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb de tijd.En ik sta ook open voor andere merken, mijn favoriete polo heeft een gaatje.
Hhmm ja, er zit wel wat verschil tussen. Terror is meer noize en iets langzamer misschien, zeg max 250BPM, Speedcore gaat idd sneller. Frenchcore vind ik trouwens ook heel rlxd. Is ook een soort vorm van speedcore.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
HAHA speedcore, is toch weer net harder als terror? * EDMAN- moest even denken aan Tunnel of Terror II die hij ooit had gekocht.
Edman!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Boxeur des reu's? (ofzo), kleding voor fitness boyz. De enige winkel in Nederland zit op Rosada
hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Edman!Teknomist is toch zeker geen Guido!
[ afbeelding ]
Nee, gelukkig niet. Ik weet niet hoe vreselijk het is, maar als het net zo erg is als My sweet sixteenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha
Guido's, iemand dat Jersey Shore al eens gezien op MTV?
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Boxeur des reu's? (ofzo), kleding voor fitness boyz. De enige winkel in Nederland zit op Rosada
Website van plaatje is geblokkeerd en op internet krijg ik alleen foto's van honden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Edman!Teknomist is toch zeker geen Guido!
[ afbeelding ]
Nu weer wel...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Website van plaatje is geblokkeerd en op internet krijg ik alleen foto's van honden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Gutz het volgende:
Zo fucking brak. Ben vannacht op een rotonde in slaap gevallen..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Gutz het volgende:
Zo fucking brak. Ben vannacht op een rotonde in slaap gevallen..
Dat is echt ranzigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar eentje heeft het echt te bont gemaakt. Die had een feestje met collega's, zich helemaal de tiefus ingezopen, moest met 2 man in zijn bed worden gedragen. Wordt ie 's ochtends wakker, denkt ie dat ie in zijn bed gekotst had, hij voelde nattigheid. Had ie dus heel zijn bed ondergescheten![]()
Haha, net als in Trainspotting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar eentje heeft het echt te bont gemaakt. Die had een feestje met collega's, zich helemaal de tiefus ingezopen, moest met 2 man in zijn bed worden gedragen. Wordt ie 's ochtends wakker, denkt ie dat ie in zijn bed gekotst had, hij voelde nattigheid. Had ie dus heel zijn bed ondergescheten![]()
Jaaaa! Die scene is echt zo rlxd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Haha, net als in Trainspotting.
Een kerel die ik ken had onder invloed van M een keer zitten schijten in de etensbak van zijn hond .
Beter dat, dan snorremans uit Trainspotting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
De ene keer is ie bezopen zo rlxd als maar zijn kan, maar hij heeft in een kwade bui ook wel eens een pisbak van de muur gerost in een cafe.
Veel plezier! Hier viel net het programma uit waar we mee werken, kan nu niks doen, onbekend wanneer de storing opgelost is. Daar zit je dan, op je werk...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef teknomist het volgende:
En toen was het weekend!Even nieuwe kleding kopen @ Rosada, vanavond nog effe chillen en dan Awakenings morgen.
Toevallig,exact dit verhaal kreeg ik vandaag te horen van een collega uit Halsteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh ja, dat is vanavond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bij de foute party van Qmusic....
Nou, als degene bij wie het gebeurt het zelf zegt, tja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Toevallig,exact dit verhaal kreeg ik vandaag te horen van een collega uit Halsteren.
Fuck gravity, je weet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, als degene bij wie het gebeurt het zelf zegt, tja.En anders is er ook altijd nog zijn zus. die een keer de badkamer schoon kon maken om 6 uur 's ochtends omdat hij tegen de muren omhoog gekotst had
Welkomquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nu de magarena..
En ze hadden al de spice girls, sean dinges en al dat soort flauwe shit
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nu de magarena..
En ze hadden al de spice girls, sean dinges en al dat soort flauwe shit
![]()
Ja, ik weet het. En ik moet van 12.00 - 16.00 bij een braderie staan in Wouwquote:
Haha beter!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest van 15.00 - 23.00 werken, maar mijn collega zei om 22.00: "Ga maar naar huis, dan kan ik gaan slapen". Prima!
En toen vloog de Google-satteliet toevallig over Heerle heenquote:
Komt ie ook over Etten-Leur heen?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En toen vloog de Google-satteliet toevallig over Heerle heen
Vast welquote:
Hehe daar hebben we onze huis-bredanaar weerquote:
Wat?! Ze wilden serieus de snelheid verlagenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef automatic_ het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ximum-blijft-120.ece
Niet voor niets de Zeeuwse Riviera.quote:
Zoutelande met hondquote:Op zondag 27 juni 2010 15:22 schreef teknomist het volgende:
Over een paar weken een weekendje Zoutelande met vrienden + hond.
Arme Google satelliet...quote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En toen vloog de Google-satteliet toevallig over Heerle heen
zon, zee, strand.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Waarom daar naartoe? Dat is in de middle of nowhere.
Stadsreuzenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:17 schreef Tokus het volgende:
dat spreekt voor zich.
maar wat de fuck was er vandaag weer in BoZ? Weer een of andere optocht....
waarschijnlijk x jaar terug dat er hier weer een of ander gevecht ofzo was?
[ afbeelding ]
Maria Ommegang.. wordt elk jaar gehouden om te eren dat Bergen grotendeels bespaard bleef tijdens de oorlog..quote:Op zondag 27 juni 2010 17:17 schreef Tokus het volgende:
dat spreekt voor zich.
maar wat de fuck was er vandaag weer in BoZ? Weer een of andere optocht....
waarschijnlijk x jaar terug dat er hier weer een of ander gevecht ofzo was?
[ afbeelding ]
Ehmm, strandtentje misschien?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
zon, zee, strand.
Als je daarvoor gaat heb je al die andere shit niet nodig.
Eens! Alleen ga ik er niet heen op dagen zoals deze, veul te druk!quote:
Heerlijk dat gevoel van iets te lang in de zon! Zomerquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Gutz het volgende:
oeps, iets te lang in de zon gelegen op t strand. Was lekker zo'n dagje.
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ga uitwaaien op het strand hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 19:58 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Eens! Alleen ga ik er niet heen op dagen zoals deze, veul te druk!
In de winter is het ook erg fijn uitwaaien op het strand
Oh moet je echt eens doen! Is zo fijn!!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ga uitwaaien op het strand haha
Ja, dat geloof ik welquote:
welke "de oorlog"? Als je de 2e Wereldoorlog bedoelt dan hebben ze een vreemde manier om dat te symboliseren, met middeleeuwse (of ouder) gewaden....quote:Op zondag 27 juni 2010 19:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Maria Ommegang.. wordt elk jaar gehouden om te eren dat Bergen grotendeels bespaard bleef tijdens de oorlog..
Ga maar een xmet mij mee, en dan het liefst in de winter als het heul koud isquote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel
Stom eigenlijk dat ik dat nooit doe, haha
Dan moeten we nog wel even wachtenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ga maar een xmet mij mee, en dan het liefst in de winter als het heul koud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |