quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb ooit een scharrel daar vlakbij gehad.. Balsebaan woonde ze, de schildersdochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
volgens het kaartje in de openingspost niet hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar woont Loedertje (zien we nooit meer hier) ook geloof ik...
Nee, maar dat klopt niet altijd precies i.v.m. privacy enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens het kaartje in de openingspost niet hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef teknomist het volgende:
[..]Nee KoevoetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb met de dochter van een muziekinstrumentenwinkel in Bergen op Zoom gehad.quote:
Ik heb het uitgemaakt omdat ze niet van mijn instrument hield.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef Tokus het volgende:
maar dat ging uit omdat jij niet van muziek houdt die op instrumenten gemaakt wordt?
Hehe, ik heb ooit een vriendinnetje in Vossemeer gehad, dat is ook daardoor uitgegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef Ireyon het volgende:
Bij ons werd het niks want ze vond de afstand te groot. Dat halfuurtje Rsd - Bergen fietsen was teveel moeite
. En 't was een hoer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef EDMAN- het volgende:
Kper: http://video.google.com/videoplay?docid=-3742145385913859804#
Welcome to North Korea, 53 minuten, erg boeiend
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gezien.
Edit: ter aanvulling:
http://www.korea-dpr.com/faq.htm![]()
N-Vossemeer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ooit een vriendinnetje in Vossemeer gehad, dat is ook daardoor uitgegaan.
Nou, dit is wel de enige die ik "serieus" noem jaquote:
aaah, geeft niks hoor,quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel de enige die ik "serieus" noem jaHahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |