quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb ooit een scharrel daar vlakbij gehad.. Balsebaan woonde ze, de schildersdochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
volgens het kaartje in de openingspost niet hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar woont Loedertje (zien we nooit meer hier) ook geloof ik...
Nee, maar dat klopt niet altijd precies i.v.m. privacy enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens het kaartje in de openingspost niet hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef teknomist het volgende:
[..]Nee KoevoetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb met de dochter van een muziekinstrumentenwinkel in Bergen op Zoom gehad.quote:
Ik heb het uitgemaakt omdat ze niet van mijn instrument hield.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef Tokus het volgende:
maar dat ging uit omdat jij niet van muziek houdt die op instrumenten gemaakt wordt?
Hehe, ik heb ooit een vriendinnetje in Vossemeer gehad, dat is ook daardoor uitgegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef Ireyon het volgende:
Bij ons werd het niks want ze vond de afstand te groot. Dat halfuurtje Rsd - Bergen fietsen was teveel moeite
. En 't was een hoer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef EDMAN- het volgende:
Kper: http://video.google.com/videoplay?docid=-3742145385913859804#
Welcome to North Korea, 53 minuten, erg boeiend
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gezien.
Edit: ter aanvulling:
http://www.korea-dpr.com/faq.htm![]()
N-Vossemeer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ooit een vriendinnetje in Vossemeer gehad, dat is ook daardoor uitgegaan.
Nou, dit is wel de enige die ik "serieus" noem jaquote:
aaah, geeft niks hoor,quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel de enige die ik "serieus" noem jaHahaha
Een lama als exquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
aaah, geeft niks hoor,, ik heb jammer genoeg heel veel exen, dus ja, wat is erger
Ach, ik vind dat van mij primaquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
aaah, geeft niks hoor,, ik heb jammer genoeg heel veel exen, dus ja, wat is erger
Ik heb geen 1 vriendje gehad!!!quote:
Ik word er altijd heel verdrietig van als ik dingen over die ramp zie en hoor, vooral als je echt beelden ziet van hoe erg het is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Moet je zien..
Best een heftig artikel..
http://nos.nl/artikel/166(...)bp-in-louisiana.html
O had niet geziend at je juist die gepost hadquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Pff, ik heb nu al geen zin meer, ligt het nou aan mij of is het nu al stikbenauwd?
Het is erg benauwd, en er hangt een penetrante incontinentie/pisgeur op de afdelingquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Pff, ik heb nu al geen zin meer, ligt het nou aan mij of is het nu al stikbenauwd?
Het is een uitermate fascinerend land, maar wat je zegt, dat regime idd. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
O had niet geziend at je juist die gepost had, had alleen in mijn berichten gekeken.
Maar hij was wel erg boeiend, wat een regime.
Goeiemorgen btw
Ja joh, al die lege hotels en lege straten. En die mensen die boomknollen en klei aan het eten waren, gadverdamme.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is een uitermate fascinerend land, maar wat je zegt, dat regime idd. Verschrikkelijk.
Dit gaat een vreselijk lange dag worden voor mij vrees ik.
Iemand die z'n Tena Lady niet ververst heeft?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is erg benauwd, en er hangt een penetrante incontinentie/pisgeur op de afdeling(en niemand die er iets van zegt)
Eeh gadverdammequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iemand die z'n Tena Lady niet ververst heeft?
Veel gezeik op de afdeling zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is erg benauwd, en er hangt een penetrante incontinentie/pisgeur op de afdeling(en niemand die er iets van zegt)
Pure oerlichaamsgeuren!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier hebben we ergens één of ander schraal wijffie lopen dat bij de minst geringste beweging al gaat zweten, echt, DIE LUCHT!Niet normaal. En dan heeft ze nog een relatie met een andere collega ook, echt ik snap heel die gast niet. Ik wil ook niet weten wat ze allemaal uitspoken met elkaar
Ja, dat is voor mij ook een zekerheidje en ik ben dol op de rauwe Berghain-sound van Marcel Dettmann & Ben Klock, dus die wil ik ook erg graag zien. Als afsluiter weet ik het nog niet, normaliter Richie Hawtin maar Collabs 3000 is ook erg vet. Ik ga wel zien waar het schip strandt, voor hetzelfde geld sta ik gewoon de hele dag in tent A of Z.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:02 schreef EDMAN- het volgende:
haha, ja nogal (serieus.)
verdomme Tekno, ik dacht gisterenavond een schemaatje te maken voor zaterdag. Uit pure frustratie mee gestopt. Alleen belleville 3 is op dit moment een zekerheidje
Nicequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij ook een zekerheidje en ik ben dol op de rauwe Berghain-sound van Marcel Dettmann & Ben Klock, dus die wil ik ook erg graag zien. Als afsluiter weet ik het nog niet, normaliter Richie Hawtin maar Collabs 3000 is ook erg vet. Ik ga wel zien waar het schip strandt, voor hetzelfde geld sta ik gewoon de hele dag in tent A of Z.Het hele minimal-gebeuren bewaar ik voor Voltt Outdoor denk ik.
Maat van me trouwens was te laat met het kopen van een kaartje, maar nu hoor ik dat hij een kaartje van een vriendin voor z'n verjaardag krijgt als verrassing.![]()
Oh ja, The Advent & The Industrializer ook als afsluiter evenals Ben Sims, dat hadden ze allemaal wel iets beter mogen verdelen vind ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nice, heeft ie geluk.
Na Dettman & Klock lijkt me ook erg vet. Collabs ook sowieso, maar denk dat ik ga knallen bij advent & industrialiser. Maar zoals je al zegt: voor hetzelfde geldt sta je ineens de hele dag te rammen in Z.
Wel nu al pre-fun, heb zo'n zin he. Heb ik normaal alleen bij nature one
Wij gingen laats naar de kinderboerderij, echt, ik was 2 weken van te voren al helemaal opgewonden!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef EDMAN- het volgende:
Wel nu al pre-fun, heb zo'n zin he. Heb ik normaal alleen bij nature one
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |