Niet voor niets de Zeeuwse Riviera.quote:
Zoutelande met hondquote:Op zondag 27 juni 2010 15:22 schreef teknomist het volgende:
Over een paar weken een weekendje Zoutelande met vrienden + hond.
Arme Google satelliet...quote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En toen vloog de Google-satteliet toevallig over Heerle heen
zon, zee, strand.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Waarom daar naartoe? Dat is in de middle of nowhere.
Stadsreuzenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:17 schreef Tokus het volgende:
dat spreekt voor zich.
maar wat de fuck was er vandaag weer in BoZ? Weer een of andere optocht....
waarschijnlijk x jaar terug dat er hier weer een of ander gevecht ofzo was?
[ afbeelding ]
Maria Ommegang.. wordt elk jaar gehouden om te eren dat Bergen grotendeels bespaard bleef tijdens de oorlog..quote:Op zondag 27 juni 2010 17:17 schreef Tokus het volgende:
dat spreekt voor zich.
maar wat de fuck was er vandaag weer in BoZ? Weer een of andere optocht....
waarschijnlijk x jaar terug dat er hier weer een of ander gevecht ofzo was?
[ afbeelding ]
Ehmm, strandtentje misschien?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
zon, zee, strand.
Als je daarvoor gaat heb je al die andere shit niet nodig.
Eens! Alleen ga ik er niet heen op dagen zoals deze, veul te druk!quote:
Heerlijk dat gevoel van iets te lang in de zon! Zomerquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Gutz het volgende:
oeps, iets te lang in de zon gelegen op t strand. Was lekker zo'n dagje.
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ga uitwaaien op het strand hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 19:58 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Eens! Alleen ga ik er niet heen op dagen zoals deze, veul te druk!
In de winter is het ook erg fijn uitwaaien op het strand
Oh moet je echt eens doen! Is zo fijn!!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ga uitwaaien op het strand haha
Ja, dat geloof ik welquote:
welke "de oorlog"? Als je de 2e Wereldoorlog bedoelt dan hebben ze een vreemde manier om dat te symboliseren, met middeleeuwse (of ouder) gewaden....quote:Op zondag 27 juni 2010 19:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Maria Ommegang.. wordt elk jaar gehouden om te eren dat Bergen grotendeels bespaard bleef tijdens de oorlog..
Ga maar een xmet mij mee, en dan het liefst in de winter als het heul koud isquote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel
Stom eigenlijk dat ik dat nooit doe, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |