Nee, gelukkig niet. Ik weet niet hoe vreselijk het is, maar als het net zo erg is als My sweet sixteenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha
Guido's, iemand dat Jersey Shore al eens gezien op MTV?
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Boxeur des reu's? (ofzo), kleding voor fitness boyz. De enige winkel in Nederland zit op Rosada
Website van plaatje is geblokkeerd en op internet krijg ik alleen foto's van honden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Edman!Teknomist is toch zeker geen Guido!
[ afbeelding ]
Nu weer wel...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Website van plaatje is geblokkeerd en op internet krijg ik alleen foto's van honden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Gutz het volgende:
Zo fucking brak. Ben vannacht op een rotonde in slaap gevallen..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Gutz het volgende:
Zo fucking brak. Ben vannacht op een rotonde in slaap gevallen..
Dat is echt ranzigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar eentje heeft het echt te bont gemaakt. Die had een feestje met collega's, zich helemaal de tiefus ingezopen, moest met 2 man in zijn bed worden gedragen. Wordt ie 's ochtends wakker, denkt ie dat ie in zijn bed gekotst had, hij voelde nattigheid. Had ie dus heel zijn bed ondergescheten![]()
Haha, net als in Trainspotting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar eentje heeft het echt te bont gemaakt. Die had een feestje met collega's, zich helemaal de tiefus ingezopen, moest met 2 man in zijn bed worden gedragen. Wordt ie 's ochtends wakker, denkt ie dat ie in zijn bed gekotst had, hij voelde nattigheid. Had ie dus heel zijn bed ondergescheten![]()
Jaaaa! Die scene is echt zo rlxd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Haha, net als in Trainspotting.
Een kerel die ik ken had onder invloed van M een keer zitten schijten in de etensbak van zijn hond .
Beter dat, dan snorremans uit Trainspotting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
De ene keer is ie bezopen zo rlxd als maar zijn kan, maar hij heeft in een kwade bui ook wel eens een pisbak van de muur gerost in een cafe.
Veel plezier! Hier viel net het programma uit waar we mee werken, kan nu niks doen, onbekend wanneer de storing opgelost is. Daar zit je dan, op je werk...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef teknomist het volgende:
En toen was het weekend!Even nieuwe kleding kopen @ Rosada, vanavond nog effe chillen en dan Awakenings morgen.
Toevallig,exact dit verhaal kreeg ik vandaag te horen van een collega uit Halsteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh ja, dat is vanavond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bij de foute party van Qmusic....
Nou, als degene bij wie het gebeurt het zelf zegt, tja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Toevallig,exact dit verhaal kreeg ik vandaag te horen van een collega uit Halsteren.
Fuck gravity, je weet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, als degene bij wie het gebeurt het zelf zegt, tja.En anders is er ook altijd nog zijn zus. die een keer de badkamer schoon kon maken om 6 uur 's ochtends omdat hij tegen de muren omhoog gekotst had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |