abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83279666
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

haha

Guido's , iemand dat Jersey Shore al eens gezien op MTV?
Nee, gelukkig niet. Ik weet niet hoe vreselijk het is, maar als het net zo erg is als My sweet sixteen dan kijk ik wel wat anders. Daar krijg ik echt moordneigingen van.
pi_83281041
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Boxeur des reu's? (ofzo), kleding voor fitness boyz. De enige winkel in Nederland zit op Rosada
Ik zal eens kijken. Ik ben nooit op Rosada geweest, dus ben benieuwd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_83281061
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Edman! Teknomist is toch zeker geen Guido!

[ afbeelding ]
Website van plaatje is geblokkeerd en op internet krijg ik alleen foto's van honden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_83281341
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Website van plaatje is geblokkeerd en op internet krijg ik alleen foto's van honden.
Nu weer wel...
pi_83281369
Hehe ja, dat plaatje ken ik.

pi_83281479
M'n eetlust
pi_83281771
Geef je worst dan maar aan haar...
pi_83281976
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef teknomist het volgende:
Geef je worst dan maar aan haar...
Nee, die bewaar ik liever voor wat jongere, iets beter uitziende exemplaren.
pi_83283552
Zo fucking brak. Ben vannacht op een rotonde in slaap gevallen..
pi_83283654
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Gutz het volgende:
pi_83283739
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zo voelde ik me ook..
pi_83283962
Een maat van mij heeft ook ooit eens geslapen op een rotonde.
Echter, dat was een bewuste actie met tent, slaapzak, gaspitje en al.
pi_83285003
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Gutz het volgende:

Maat van mij is ooit door de politie thuisgebracht, lag ie bij een tankstation te slapen. Andere maat is een keer zo dronken geweest dat ie niet meer kon lopen, kroop ie op zijn knieën via de voordeur naar binnen. Stond zijn moeder ineens onder aan de trap want die was wakker geworden van de herrie

Maar eentje heeft het echt te bont gemaakt. Die had een feestje met collega's, zich helemaal de tiefus ingezopen, moest met 2 man in zijn bed worden gedragen. Wordt ie 's ochtends wakker, denkt ie dat ie in zijn bed gekotst had, hij voelde nattigheid. Had ie dus heel zijn bed ondergescheten
pi_83286026
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Maar eentje heeft het echt te bont gemaakt. Die had een feestje met collega's, zich helemaal de tiefus ingezopen, moest met 2 man in zijn bed worden gedragen. Wordt ie 's ochtends wakker, denkt ie dat ie in zijn bed gekotst had, hij voelde nattigheid. Had ie dus heel zijn bed ondergescheten
Dat is echt ranzig
pi_83286205
quote:
Haha, net als in Trainspotting.

Een kerel die ik ken had onder invloed van M een keer zitten schijten in de etensbak van zijn hond .
pi_83286637
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Haha, net als in Trainspotting.

Een kerel die ik ken had onder invloed van M een keer zitten schijten in de etensbak van zijn hond .
Jaaaa! Die scene is echt zo rlxd!

Ach, beter dat dan een agressieve dronk. Wij hebben een gast in de groep die wat dat betreft ongelofelijk onvoorspelbaar is. De ene keer is ie bezopen zo rlxd als maar zijn kan, maar hij heeft in een kwade bui ook wel eens een pisbak van de muur gerost in een cafe.

Moet je trouwens ook niet aan de spetterpoep zitten als je in de etensbak wilt schijten
pi_83286732
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
De ene keer is ie bezopen zo rlxd als maar zijn kan, maar hij heeft in een kwade bui ook wel eens een pisbak van de muur gerost in een cafe.
Beter dat, dan snorremans uit Trainspotting.
pi_83286922
En toen was het weekend! Even nieuwe kleding kopen @ Rosada, vanavond nog effe chillen en dan Awakenings morgen.
pi_83287043
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef teknomist het volgende:
En toen was het weekend! Even nieuwe kleding kopen @ Rosada, vanavond nog effe chillen en dan Awakenings morgen.
Veel plezier! Hier viel net het programma uit waar we mee werken, kan nu niks doen, onbekend wanneer de storing opgelost is. Daar zit je dan, op je werk...
pi_83293448
Prettig weekend allemaal!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:06:43 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_83302938
Ik ben bij de foute party van Qmusic....
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_83303792
quote:

[..]
Toevallig,exact dit verhaal kreeg ik vandaag te horen van een collega uit Halsteren.
Life is Music
pi_83307809
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bij de foute party van Qmusic....
Oh ja, dat is vanavond. Veel plezier!
pi_83311084
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Toevallig,exact dit verhaal kreeg ik vandaag te horen van een collega uit Halsteren.
Nou, als degene bij wie het gebeurt het zelf zegt, tja. En anders is er ook altijd nog zijn zus. die een keer de badkamer schoon kon maken om 6 uur 's ochtends omdat hij tegen de muren omhoog gekotst had
pi_83311116
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nou, als degene bij wie het gebeurt het zelf zegt, tja. En anders is er ook altijd nog zijn zus. die een keer de badkamer schoon kon maken om 6 uur 's ochtends omdat hij tegen de muren omhoog gekotst had
Fuck gravity, je weet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')