WTFquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
MBO![]()
![]()
![]()
Kan je met MBO propedeuse en HBO propedeuse in 2 jaar naar universiteit?
Je had moeten zeggen: "Goodmeuning"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Even een coolstory: mijn mobiel geeft 3/4 beeld, ik zie niet wie belt, maar hoor het wel.
Vandaag neem ik op en zeg: ALLOOOOOO, blijkt het m'n werk te zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
Propedeuse zal wel te moeilijk woord zijn, zal wel staan voor 'Prima' ofzo
Dat heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vlaggetje op tafel als je de beste van de week bent
Ik voel me bekeken.quote:
heb je webcam?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik voel me bekeken.
Waarom groet je niet?.
Ik heb je sindsdien niet gezien man, die ene x waar we het over hadden.quote:
Hebben we elkaar eens gesproken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je sindsdien niet gezien man, die ene x waar we het over hadden.
Heb ik je sindsdien wel gesproken?
Hijs mijn buurman.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Manita van Burakius he. Beetje respect graag.
Ik heb een deal gesloten met Marlboro. Krijg nieuwe longen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je krijgt longkanker en het is je eigen schuld hihi
Nee je bent uitgenodigd op m'n verjaardagsfeestje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niye, hayirli bir is icin mi geliyorum over de vloer?
Ik zit in de taart. En jij bent de kers op mijn taart.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee je bent uitgenodigd op m'n verjaardagsfeestje.
Kreeg je als mod ook een sociaal leven van FOK! aangeboden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een deal gesloten met Marlboro. Krijg nieuwe longen.
Er is geen taart op mijn verjaardag, sorry.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit in de taart. En jij bent de kers op mijn taart.
ook chickies.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kreeg je als mod ook een sociaal leven van FOK! aangeboden?
Je liet mij even schrikken.quote:
zG.. wij hadden elkaar ontmoet en geloof me, hiervoor hoef je niet al te diep te gravenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je liet mij even schrikken..
Ik zat al te graven in mijn herinneringen van mijn ontmoetingen.
Je herinnert me echt niet hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je liet mij even schrikken..
Ik zat al te graven in mijn herinneringen van mijn ontmoetingen.
Met goud erin? Dan is het goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geef je een durum en cola Turka.
Ik ben heel mooi! Vraag zG maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Eerst pic, kijken wat we er voor terug krijgen.
Je zit me echt uit te dagen, eh? Ik had al een gepaste reactie, maar die houd ik voor mezelf. Voordat je weer van verandert persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zG.. wij hadden elkaar ontmoet en geloof me, hiervoor hoef je niet al te diep te graven
Dat jij je nou zo snel uitgedaagd voelt..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit me echt uit te dagen, eh? Ik had al een gepaste reactie, maar die houd ik voor mezelf. Voordat je weer van verandert persoonlijkheid.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zG.. wij hadden elkaar ontmoet en geloof me, hiervoor hoef je niet al te diep te graven
Ja en ben er trots op, bekijk dat ding tussen de benen van je vrouwelijke familieleden eens... jullie schijnen nummer 1 te zijn in het ontharen daarvanquote:
Wat weet jij daarover?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. mag je alweer HHS inlopen of niet?
Come again?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en ben er trots op, bekijk dat ding tussen de benen van je vrouwelijke familieleden eens... jullie schijnen nummer 1 te zijn in het ontharen daarvan
Ja maar wel in het echt. Zodat jullie haar niet kunnen steunen via msn ofzo .quote:
Ze hadden geen Arabische tolken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volg je lessen op de Haagse, of wat?.
Oh noes. ik heb een meervoudsvorm aan een enkelvoud gekoppeld door een e extra te typen, stop de persen!quote:
Ze is er niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar wel in het echt. Zodat jullie haar niet kunnen steunen via msn ofzo .
Festival gister van start enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat dit hard, G´s, kei- en keihard.
Idioot. En eeeh, ik ben 17 hij ...., je "beledigt" mij hier niet mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij een door Burakius ontmaagd Pokemon. En nu?
Je kan ook gewoon zeggen dat je allochtonistaans bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh noes. ik heb een meervoudsvorm aan een enkelvoud gekoppeld door een e extra te typen, stop de persen!
quote:
Mja, zelden is een waar gebeurtenis een belediging.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Idioot. En eeeh, ik ben 17 hij ...., je "beledigt" mij hier niet mee.
Mijn ouders zijn beiden van Hollands bodem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je allochtonistaans bent![]()
![]()
![]()
![]()
Er is geen boooodem zo vast, als den Hollandschen bodem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden van Hollands bodem.
Zeg dat er anders wat wordt gedreigd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Morgenmiddag ben ik weer in Rotterdam... Morgenavond kan ik dus wat goeie films kijken. Eens kijken of ik wat vrienden naar een arabisch filmfestival kan meeslepen.
KAN JE NAGAAN IK ZOU JE METEEN HET LAND UITZETTENquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden van Hollands bodem.
Wat is AcademyP?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik voel me bekeken.
Waarom groet je niet?.
Statenloos mag nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
KAN JE NAGAAN IK ZOU JE METEEN HET LAND UITZETTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, stop, je bent toch niet serieus?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zelden is een waar gebeurtenis een belediging.
Dat van pokemon was een grap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, stop, je bent toch niet serieus?
Sorry Bilmiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef zarGon het volgende:
Kan het wat minder tussen Trigger en Bilmi? Onnodig om elkaar te schelden. Houd het leuk.
Hij begon..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef zarGon het volgende:
Kan het wat minder tussen Trigger en Bilmi? Onnodig om elkaar te schelden. Houd het leuk.
Excuses niet aanvaard. Je blijft een idioot. Of moet ik nu ook sorry zeggen?quote:
En jij ontmaagd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Excuses niet aanvaard. Je blijft een idioot. Of moet ik nu ook sorry zeggen?
Jij lokte het uit door te zeggen dat zij slimmer is. Ik vraag om een afspraak om het te bewijzen, jij zegt over wo2 en haakt vervolgens af.quote:
Als iemand zegt dat een ander slimmer is, loktie een scheldpartij uit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij lokte het uit door te zeggen dat zij slimmer is. Ik vraag om een afspraak om het te bewijzen, jij zegt over wo2 en haakt vervolgens af.
Tussen je nichtje en mij? Nee, liever in het echt. Jullie gaan haar zeker helpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
Als het nodig is kan ik eventueel een MSN-battle regelen..
Dalijk hack je het systeem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
Als het nodig is kan ik eventueel een MSN-battle regelen..
Ja, je weet hoe ik ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat een ander slimmer is, loktie een scheldpartij uit?
Waarom denk je dat je haar aankan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tussen je nichtje en mij? Nee, liever in het echt. Jullie gaan haar zeker helpen.
Je smelt bij Triggerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik HEB GEEN ZELFBEHEERSING
vooral niet bij zulke idioten als jij
Serieus, we (Trigger en ik) moeten zo'n groepsgesprek met z'n vieren organiseren op MSN. Met je hoogmoed en misplaatste arrogantie.quote:
Delinin hakkindan deli gelirmisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik HEB GEEN ZELFBEHEERSING
vooral niet bij zulke idioten als jij
Ik heb mijn P moeten halen op HBO.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Trigger, ik dacht dat jij universitair student was en geen hbo-er?
Met je vooroordelen. Hoe weet je dat m'n arrogantie misplaatst is. Geen groepsgesprekken, niets virtueels, gewoon afspreken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, we (Trigger en ik) moeten zo'n groepsgesprek met z'n vieren organiseren op MSN. Met je hoogmoed en misplaatste arrogantie.
Burakius.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, er is maar 1 iemand waarbij ik smelt
Ik weet het toch niet?quote:
OMG wat een hel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mijn P moeten halen op HBO.
Je had beter een H kunnen palen op HBOquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mijn P moeten halen op HBO.
Zo, jij durft wel Emelletje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met je vooroordelen. Hoe weet je dat m'n arrogantie misplaatst is. Geen groepsgesprekken, niets virtueels, gewoon afspreken.
okquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet het toch niet?
Ik zal het de volgende keer voor jou vragen, maar vind het maar raar om te doen hoor
En jij maar blijven kijken en opeens zat je in een verkeerd huisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Ik zag vandaag in de stad stad een neger die zijn joggingsbroek zo laag had dat je zn billen kon zien (zonder onderbroek dus )![]()
Ies koeltoer, dus wind je er niet over op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Ik zag vandaag in de stad stad een neger die zijn joggingsbroek zo laag had dat je zn billen kon zien (zonder onderbroek dus )![]()
Opzich had hij wel mooie billenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
En jij maar blijven kijken en opeens zat je in een verkeerd huis
Ik zal het voorstellen aan haar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon bolle ik ben serieus. Wanneer gaan we afspreken? Ik wil niets via msn.
Echt ook voor FOK! of om ze later te bekijken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om foto's te maken voor Fok! maar heb het toch niet gedaan
Je had nog wel een topic kunnen openenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om foto's te maken voor Fok! maar heb het toch niet gedaan
Ze heeft ze al als wallpaperquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt ook voor FOK! of om ze later te bekijken?
Ja man, mooi voor KLBquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had nog wel een topic kunnen openen
'Zo een meisje op FOK! denkt dat ze slimmer dan jij is, en wil een debate irl, ga je het aan?!!'quote:
Neh, ik heb internet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt ook voor FOK! of om ze later te bekijken?
Ze is toch gek als ze dat afwijst?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Zo een meisje op FOK! denkt dat ze slimmer dan jij is, en wil een debate irl, ga je het aan?!!'
Ze heeft een Mars-automaat in haar kamerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gebruikt internet om nakende konten van negers te checken, ja?
Nou niet perse negersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gebruikt internet om nakende konten van negers te checken, ja?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heeft een Mars-automaat in haar kamer
Jij houdt ook van kontenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoj lueke fobo we hebe dus n hop dezelfde intreses zulle we nu msne![]()
Vertel dan iets over haar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar komt die zelfverzekerdheid vandaan eigenlijk? Je weet niets over haar.
Jullie ook niet over mij. Maar vertel eens..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar komt die zelfverzekerdheid vandaan eigenlijk? Je weet niets over haar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoj lueke fobo we hebe dus n hop dezelfde intreses zulle we nu msne![]()
Ik had geen idee dat je met het techniek van technojunk succesvolle resultaten kon boeken.quote:
quote:
Ik weet niet of ze dat wel op prijs zal stellen, informatie over haar op het internet. Maar ze is dus dit jaar geslaagd voor het gymnasium.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie ook niet over mij. Maar vertel eens..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen idee dat je met het techniek van technojunk succesvolle resultaten kon boeken.
Gezonde jongemannen vallen op 16-jarigen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen idee dat je met het techniek van technojunk succesvolle resultaten kon boeken.
En ze wordt mijn 2equote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ze dat wel op prijs zal stellen, informatie over haar op het internet. Maar ze is dus dit jaar geslaagd voor het gymnasium.
Wat moet ik nou met 16-jarige jongetjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezonde jongemannen vallen op 16-jarigen.
Welkom, broeder.
Ik wilde het even bevestigen. Ik voel me wel gevleid, hoor...quote:
Komt je zelfverzekerdheid over haar doordat ze dit jaar geslaagd is voor het gymnasium? Of heeft het nog een andere reden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ze dat wel op prijs zal stellen, informatie over haar op het internet. Maar ze is dus dit jaar geslaagd voor het gymnasium.
Het is dat ik heel weinig op MSN zit (en weinig praat daar), anders had ik wel wat ondernomen, heur. Je bent een 16-jarige.quote:
Hoi GB. Sen geldin ben nasil giderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wilde het even bevestigen. Ik voel me wel gevleid, hoor...
Als ik in Nederland naar school was gegaan had ik ook gymnasium gedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
MSN-battles met ze houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 16-jarige jongetjes.
Ik herhaal de analyses van Bil slechts.quote:
Ik ken haar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt je zelfverzekerdheid over haar doordat ze dit jaar geslaagd is voor het gymnasium? Of heeft het nog een andere reden?
Gitme tabi...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoi GB. Sen geldin ben nasil gider![]()
Ik zou dan ook niets minder dan dat verwachten van jou, mien jung.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik in Nederland naar school was gegaan had ik ook gymnasium gedaan.
Bedankt voor dit vertrouwen in mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niets minder dan dat verwachten van jou, mien jung.
Stop vanaf nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gitme tabi...
Hoi, pop. Hoe is het met je? Ik hou van je...
Dat eerste kan. Dat tweede... mweh, beetje onrijp, weet je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
MSN-battles met ze houden.
Of billetjes checken. Houd je niet van jonge strakke billetjes?
Wat zou jij eigenlijk doen als je broer naar je komt en vraagt of je even een wedstrijdje wil gaan doen met iemand die hij kent van het internet?quote:
Eyvallah abi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk doen als je broer naar je komt en vraagt of je even een wedstrijdje wil gaan doen met iemand die hij kent van het internet?
Ja maar pluk een roos enzulksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Klopt aardig denk ik. Hoewel ik laatst uitgemaakt werd door iemand voor pessimist dus ja..
Ik denk dat het er maar een ligt hoe je het bekijkt.
Wie is de geadresseerde van deze post? Jij bent echt zo smiechterig met die quotes altijd.quote:
Waarmee? Waarom negeer je mijn ilani ask?quote:
Omdat...quote:
Jij bent gewoon een tussenpersoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Klopt aardig denk ik. Hoewel ik laatst uitgemaakt werd door iemand voor pessimist dus ja..
Sorry, dat kon ik niet weten. Rijpende meisjes, daar mag je mij 's nachts voor wakker maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat eerste kan. Dat tweede... mweh, beetje onrijp, weet je.
Egoboost!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel erg sterk drang om je zelf te willen bewijzen.
niehietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef IHVK het volgende:
Ayça had fok net even gesloopt, niet op letten.
Die ene persoon maakt vast niet het verschil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat...
vanaf woensdag ben je alleen
dan ga ik 7 weken lang m'n overgang vieren Ayca
Zo jong al?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat...
vanaf woensdag ben je alleen
dan ga ik 7 weken lang m'n overgang vieren Ayca
Dan vraag ik wat hij ervan vindt en zou ik er best akkoord mee kunnen gaan. WAarom niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk doen als je broer naar je komt en vraagt of je even een wedstrijdje wil gaan doen met iemand die hij kent van het internet?
Ik vind je efebofiele opmerkingen echt zo sexy, hè...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry, dat kon ik niet weten. Rijpende meisjes, daar mag je mij 's nachts voor wakker maken.
En wanneer ga je er wonen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarmee? Waarom negeer je mijn ilani ask?
Goed. Ik heb vandaag mijn sleutels opgehaald.
Jij bent echt geen pessimist. Voor zover ik je ken, dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef IHVK het volgende:
Ik ben dan ook geen pessimist ik denk dat het projectie was van die persoon.
#emotalk
Bortecinem wel. Die haat ons.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Rookert en jij hebben meisjes weggejaagd?
Waarom weet ik hier niets van?
Je blijft het negeren, hè.quote:
yeahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt geen pessimist. Voor zover ik je ken, dan.. Als er een ruzie is, ben ik diegene die er olie op het vuur gooit, Ayca diegene die de kontjes checkt, Bilmi die vecht, Genus die het later doorvertelt met machtigprachtige woorden en jij die iedereen uit elkaar probeert te halen. En Wik die iedereen corrigeert op hun taalgebruik, natuurlijk.
Is het privé of via een woningcorporatie? De vorige bewoner van mijn kamer had een paar megavlekken in z'n tapijt laten zitten en toen ik erover klaagde bij de woningcorporatie lag er de volgende dag al een nieuw, grijs, suf, goedkoop, maar schoon tapijtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je blijft het negeren, hè.
Hopelijk eind juli. Ik ga de vorige bewoner even bellen en verbaal verkrachten, wel. Hij heeft z'n walgelijke vloerbedekking niet verwijderd.
Met welke woorden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je blijft het negeren, hè.
Hopelijk eind juli. Ik ga de vorige bewoner even bellen en verbaal verkrachten, wel. Hij heeft z'n walgelijke vloerbedekking niet verwijderd.
HA-HA die 'c' met een dinges lijkt op een 'g', HA-HA, en nu lijkt het alsof je gay gaat drinken, HOEHOE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef IHVK het volgende:
Maar misschien probeer ik een conflict te beëindigen uit pessimisme, omdat ik geen vertrouwen hebt in conflicterende mensen.![]()
Mooie omschrijving trouwens.![]()
Ik ga even çay drinken. Tot zo.
Wik beschrijf je zo mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Zeliha: wordt wel zomaar echt pisnijdig ineens. ()
Wik: Chillt m gewoon alsof er niets aan de hand is
Rookert: Gaat allemaal uitdagende grapjes maken
Die waren we vergeten.
Boh, woest erotiserende lofuiting.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind je efebofiele opmerkingen echt zo sexy, hè...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HA-HA die 'c' met een dinges lijkt op een 'g', HA-HA, en nu lijkt het alsof je gay gaat drinken, HOEHOE.
Je hebt jezelf vergeten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Zeliha: wordt wel zomaar echt pisnijdig ineens. ()
Wik: Chillt m gewoon alsof er niets aan de hand is
Rookert: Gaat allemaal uitdagende grapjes maken
Die waren we vergeten.
Ik ga het morgen doorgeven bij SLS, ja. Ik krijg geen nieuw tapijt, maar ze kunnen de vorige bewoner wel verplichten z'n walgelijke vloerbedekking te verwijderen. Staat ook in de huisregels, of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het privé of via een woningcorporatie? De vorige bewoner van mijn kamer had een paar megavlekken in z'n tapijt laten zitten en toen ik erover klaagde bij de woningcorporatie lag er de volgende dag al een nieuw, grijs, suf, goedkoop, maar schoon tapijt.
EA?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
Maar wie was EA noudat wilde hij niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |