Ik heb mijn P moeten halen op HBO.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Trigger, ik dacht dat jij universitair student was en geen hbo-er?
Met je vooroordelen. Hoe weet je dat m'n arrogantie misplaatst is. Geen groepsgesprekken, niets virtueels, gewoon afspreken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, we (Trigger en ik) moeten zo'n groepsgesprek met z'n vieren organiseren op MSN. Met je hoogmoed en misplaatste arrogantie.
Burakius.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, er is maar 1 iemand waarbij ik smelt
Ik weet het toch niet?quote:
OMG wat een hel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mijn P moeten halen op HBO.
Je had beter een H kunnen palen op HBOquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mijn P moeten halen op HBO.
Zo, jij durft wel Emelletje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met je vooroordelen. Hoe weet je dat m'n arrogantie misplaatst is. Geen groepsgesprekken, niets virtueels, gewoon afspreken.
okquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet het toch niet?
Ik zal het de volgende keer voor jou vragen, maar vind het maar raar om te doen hoor
En jij maar blijven kijken en opeens zat je in een verkeerd huisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Ik zag vandaag in de stad stad een neger die zijn joggingsbroek zo laag had dat je zn billen kon zien (zonder onderbroek dus )![]()
Ies koeltoer, dus wind je er niet over op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Ik zag vandaag in de stad stad een neger die zijn joggingsbroek zo laag had dat je zn billen kon zien (zonder onderbroek dus )![]()
Opzich had hij wel mooie billenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
En jij maar blijven kijken en opeens zat je in een verkeerd huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |