Bortecinem wel. Die haat ons.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Rookert en jij hebben meisjes weggejaagd?
Waarom weet ik hier niets van?
Je blijft het negeren, hè.quote:
yeahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt geen pessimist. Voor zover ik je ken, dan.. Als er een ruzie is, ben ik diegene die er olie op het vuur gooit, Ayca diegene die de kontjes checkt, Bilmi die vecht, Genus die het later doorvertelt met machtigprachtige woorden en jij die iedereen uit elkaar probeert te halen. En Wik die iedereen corrigeert op hun taalgebruik, natuurlijk.
Is het privé of via een woningcorporatie? De vorige bewoner van mijn kamer had een paar megavlekken in z'n tapijt laten zitten en toen ik erover klaagde bij de woningcorporatie lag er de volgende dag al een nieuw, grijs, suf, goedkoop, maar schoon tapijtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je blijft het negeren, hè.
Hopelijk eind juli. Ik ga de vorige bewoner even bellen en verbaal verkrachten, wel. Hij heeft z'n walgelijke vloerbedekking niet verwijderd.
Met welke woorden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je blijft het negeren, hè.
Hopelijk eind juli. Ik ga de vorige bewoner even bellen en verbaal verkrachten, wel. Hij heeft z'n walgelijke vloerbedekking niet verwijderd.
HA-HA die 'c' met een dinges lijkt op een 'g', HA-HA, en nu lijkt het alsof je gay gaat drinken, HOEHOE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef IHVK het volgende:
Maar misschien probeer ik een conflict te beëindigen uit pessimisme, omdat ik geen vertrouwen hebt in conflicterende mensen.![]()
Mooie omschrijving trouwens.![]()
Ik ga even çay drinken. Tot zo.
Wik beschrijf je zo mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Zeliha: wordt wel zomaar echt pisnijdig ineens. ()
Wik: Chillt m gewoon alsof er niets aan de hand is
Rookert: Gaat allemaal uitdagende grapjes maken
Die waren we vergeten.
Boh, woest erotiserende lofuiting.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind je efebofiele opmerkingen echt zo sexy, hè...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HA-HA die 'c' met een dinges lijkt op een 'g', HA-HA, en nu lijkt het alsof je gay gaat drinken, HOEHOE.
Je hebt jezelf vergeten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Zeliha: wordt wel zomaar echt pisnijdig ineens. ()
Wik: Chillt m gewoon alsof er niets aan de hand is
Rookert: Gaat allemaal uitdagende grapjes maken
Die waren we vergeten.
Ik ga het morgen doorgeven bij SLS, ja. Ik krijg geen nieuw tapijt, maar ze kunnen de vorige bewoner wel verplichten z'n walgelijke vloerbedekking te verwijderen. Staat ook in de huisregels, of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het privé of via een woningcorporatie? De vorige bewoner van mijn kamer had een paar megavlekken in z'n tapijt laten zitten en toen ik erover klaagde bij de woningcorporatie lag er de volgende dag al een nieuw, grijs, suf, goedkoop, maar schoon tapijt.
EA?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
Maar wie was EA noudat wilde hij niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |