Ik zal het voorstellen aan haar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon bolle ik ben serieus. Wanneer gaan we afspreken? Ik wil niets via msn.
Echt ook voor FOK! of om ze later te bekijken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om foto's te maken voor Fok! maar heb het toch niet gedaan
Je had nog wel een topic kunnen openenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om foto's te maken voor Fok! maar heb het toch niet gedaan
Ze heeft ze al als wallpaperquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt ook voor FOK! of om ze later te bekijken?
Ja man, mooi voor KLBquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had nog wel een topic kunnen openen
'Zo een meisje op FOK! denkt dat ze slimmer dan jij is, en wil een debate irl, ga je het aan?!!'quote:
Neh, ik heb internet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt ook voor FOK! of om ze later te bekijken?
Ze is toch gek als ze dat afwijst?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Zo een meisje op FOK! denkt dat ze slimmer dan jij is, en wil een debate irl, ga je het aan?!!'
Ze heeft een Mars-automaat in haar kamerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gebruikt internet om nakende konten van negers te checken, ja?
Nou niet perse negersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gebruikt internet om nakende konten van negers te checken, ja?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heeft een Mars-automaat in haar kamer
Jij houdt ook van kontenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoj lueke fobo we hebe dus n hop dezelfde intreses zulle we nu msne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |