Als ik in Nederland naar school was gegaan had ik ook gymnasium gedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ze dat wel op prijs zal stellen, informatie over haar op het internet. Maar ze is dus dit jaar geslaagd voor het gymnasium.
MSN-battles met ze houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 16-jarige jongetjes.
Ik herhaal de analyses van Bil slechts.quote:
Ik ken haar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt je zelfverzekerdheid over haar doordat ze dit jaar geslaagd is voor het gymnasium? Of heeft het nog een andere reden?
Gitme tabi...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoi GB. Sen geldin ben nasil gider![]()
Ik zou dan ook niets minder dan dat verwachten van jou, mien jung.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik in Nederland naar school was gegaan had ik ook gymnasium gedaan.
Bedankt voor dit vertrouwen in mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niets minder dan dat verwachten van jou, mien jung.
Stop vanaf nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gitme tabi...
Hoi, pop. Hoe is het met je? Ik hou van je...
Dat eerste kan. Dat tweede... mweh, beetje onrijp, weet je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
MSN-battles met ze houden.
Of billetjes checken. Houd je niet van jonge strakke billetjes?
Wat zou jij eigenlijk doen als je broer naar je komt en vraagt of je even een wedstrijdje wil gaan doen met iemand die hij kent van het internet?quote:
Eyvallah abi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk doen als je broer naar je komt en vraagt of je even een wedstrijdje wil gaan doen met iemand die hij kent van het internet?
Ja maar pluk een roos enzulksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Klopt aardig denk ik. Hoewel ik laatst uitgemaakt werd door iemand voor pessimist dus ja..
Ik denk dat het er maar een ligt hoe je het bekijkt.
Wie is de geadresseerde van deze post? Jij bent echt zo smiechterig met die quotes altijd.quote:
Waarmee? Waarom negeer je mijn ilani ask?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |