Straks slapen bij de bistro langs de A14.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iedereen hier is een vrachtwagenchauffeur
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:56 schreef Dyll het volgende:
Goede brief ook trouwens. Goede interpuncite enzo.
Als het van slapen komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straks slapen bij de bistro langs de A14.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:56 schreef opastokvis het volgende:
en dan staan ze allemaal bij het eerstvolgende tankstation een bakkie pleur te doen met de ingehaalde collega's
dan zeg je: 'Bedankt. Wil je nu alstjeblieft interpunctie goed schrijven?'quote:
Je bedoelt 'typen'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:59 schreef opastokvis het volgende:
[..]
dan zeg je: 'Bedankt. Wil je nu alstjeblieft interpunctie goed schrijven?'
Het was wel een mooi plaatje hèquote:
ik schrijf.quote:
Wel tipp-ex gebruiken als je een fout maakt hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:03 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik schrijf.
ik heb ook nog zo'n oude monitor, daar worden met een pennetje de letters ingekrast.
Nee zou je denken, je bent de eerste hoor in dit topic die dat meldt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:07 schreef t0sti het volgende:
volgens mij kunnen vrachtwagens maar 90 km/h in nederland
Boeiend. Ze rijden altijd te langzaam, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef WcPot het volgende:
Vrachtauto's rijden heul geen 100 km/h. Vrachtauto's zijn begrenst op 89 km/h.
Uitzondereningen daar gelaten. Op jou niet geijkte snelheidsmeter rijden ze dus wel 100![]()
quote:
De A7.quote:
Dat dacht ik dus ook al. TS, verklaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar 100km/u is toch altijd 100km/u, je kan toch niet harder 100 rijden dan iemand anders?
De A7quote:
Ik kan niet geloven dat ik hier op in ga, maar dat is dus exact mijn punt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:57 schreef Arctic_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. TS, verklaar.
Niet als ik er langs moet. (forenzentijden.quote:
vindtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef Kubus. het volgende:
Vindt ze wel stoer, als je zo'n gebaar maakt dat ze moeten toeteren toeteren ze, leuk om je pa mee te irriteren tijdens lange auto ritten
Ga maar eens midden op de dag, als er geen inhaalverbod geldt, nederland doorcruisen. Dan rij je letterlijk van inhalende pornokamer, naar gehaktbalhok. 300km lang.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Toempf het volgende:
In before dat kantoorlullen-argument van een kantoorlul, "ja als die vrachtwagens niet inhalen, ben ik 2 minuten eerder op kantoor"
Algeheel inhaalverbod voor vrachtwagensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef kikoooooo het volgende:
Inhalende truckersEcht mijn grootste ergernis op de weg, gedeeld op 1 met mensen die niet meer naar rechts gaan als dat prima kan.
Het inhalen is zoooo ontzettend dom. Het levert totaal niet op, alleen in theorie.
Ik kan niet wachten tot er een inhaalverbod komt van 4 in de ochtend, tot middernacht.
Helemaal voor. De winst voor hen is minimaal, de ergernis voor reguliere automobilisten maximaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens
Die economie blijft ook wel "draaiende" zonder in te halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef opastokvis het volgende:
maar verder zijn de chauffeurs natuurlijk onze vriend omdat zij de economie draaiend houden
Fout, want:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef opastokvis het volgende:
nee want dan liggen mijn boodschappen 2 minuten later in de winkel
Je zegt het zelfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:56 schreef opastokvis het volgende:
en dan staan ze allemaal bij het eerstvolgende tankstation een bakkie pleur te doen met de ingehaalde collega's
Trek jij maar eens 26.000 kilo kijken hoe snel jouw 1.6 het doet tegen een 12 liter van een vrachtautoquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Trek eens wat sneller op manals je invoegt op zon 80 km weg gaan jullie letterlijk 5 minuten over doen voordat je die 80km/h bereikt hebt
![]()
Je zou eens met een vrachtwagenchauffeur mee moeten rijden en kijken hoe geconcentreerd die gasten accelereren. Met precies genoeg gas, en op exact het juiste toerental schakelen. Dat kun jij echt niet sneller met een 12 liter motorblok en 12 versnellingen. Zoals hierboven vermeld kan het gewoonweg niet sneller zonder idioot zware motor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Zwolsboy het volgende:vrachtwagens slome honden
Trek eens wat sneller op manals je invoegt op zon 80 km weg gaan jullie letterlijk 5 minuten over doen voordat je die 80km/h bereikt hebt
![]()
en op 60 km wegen rijden jullie wel doodleuk 80![]()
en op 80 km wegen gaan jullie 65/70 rijden stelletje debielen
OVquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:27 schreef Samson_en_Gert het volgende:
Het leukste is nog altijd de interliner Breda-Utrecht te nemen tijdens de avondspits en dan alle automobilisten in de files voorbij te rijden en uit te lachen!![]()
Helaas rijden veel treinen niet parallel aan de snelweg, waardoor je niet merkt dat jij doorrijdt en al die Sjakies in hun koekblik stil staan in de file. Maar echt deze interliner is grandioos!
Nee, met dit weer in een auto stilstaan in de file. Dat is fijn.quote:
Dan nog. Maximumsnelheid is 80 voor vrachtwagens, dus moet dat vrachttuig niet 89 gaan rijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef WcPot het volgende:
Vrachtauto's rijden heul geen 100 km/h. Vrachtauto's zijn begrenst op 89 km/h.
Uitzondereningen daar gelaten. Op jou niet geijkte snelheidsmeter rijden ze dus wel 100![]()
Airco. En mijn salaris wordt gewoon doorbetaald als ik stil sta hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:25 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Nee, met dit weer in een auto stilstaan in de file. Dat is fijn.![]()
28 Graden buiten, dus 38 graden in de auto en dan lekker met 10 km/uur filerijden!![]()
Ja, chauffeur is 20km verder, jij bent 30 seconde later. Nou snap ik niet waar jij je nou zo druk om maak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef kikoooooo het volgende:
In before dat vmbo-argument van een willekeurige trucker 'ja, als ik 2km harder kan, dan leg ik 20km per dag extra af man'.
Klopt en juist daarom moet de gewone forens gebruik maken van het OV, opdat het noodzakelijke goederentransport door kan rijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:53 schreef TommyGun het volgende:
http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/
De automobilist subsidiëren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Klopt en juist daarom moet de gewone forens gebruik maken van het OV, opdat het noodzakelijke goederentransport door kan rijden.
De overheid moet stoppen de automobilist te subsidiëren, meer werk maken van goed OV en veel rails aanleggen, ook voor het goederenverkeer.
Als je alle schade die de auto veroorzaakt doorberekend, zou benzine veel duurder moeten zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De automobilist subsidiëren?Waarmee dan precies?
![]()
God, wat een gefrustreerde OV homo ben jij zegquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Als je alle schade die de auto veroorzaakt doorberekend, zou benzine veel duurder moeten zijn.
Og gewoon alle vrachtverkeer met de trein doen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Klopt en juist daarom moet de gewone forens gebruik maken van het OV, opdat het noodzakelijke goederentransport door kan rijden.
De overheid moet stoppen de automobilist te subsidiëren, meer werk maken van goed OV en veel rails aanleggen, ook voor het goederenverkeer.
Er zijn ook wel inhaalverboden voor tijdens de spits, maar dat negeren ze blijkbaar gewoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helemaal voor. De winst voor hen is minimaal, de ergernis voor reguliere automobilisten maximaal.
Claxonconcert + belletje naar de baas in zulke gevallenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Banzaiaap het volgende:
Wow, dat dit topic nog steeds open is.
[..]
Er zijn ook wel inhaalverboden voor tijdens de spits, maar dat negeren ze blijkbaar gewoon.
Oh ja ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Trek jij maar eens 26.000 kilo kijken hoe snel jouw 1.6 het doet tegen een 12 liter van een vrachtautoIk denk dat jij je er zwaar in vergist dat die chauffeurs wel degelijk zsm mogelijk op proberen te trekken want voor hun is tijd ook geld. En hoe eerder de rit klaar is hoe eerder ze vaak naar huis kunnen.
Net als TS die alleen tijdens de spits de snelweg op mag van z'n baas. Krijg eens een echte baan waarin je je eigen tijden kan bepalen of betere werktijden hebt.
Vertel, wat voor schade veroorzaakt een auto zoal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Als je alle schade die de auto veroorzaakt doorberekend, zou benzine veel duurder moeten zijn.
Economische schade, doordat noodzakelijk vrachtverkeer stilstaat in de file. Dit kost BV Nederland klauwen met geld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vertel, wat voor schade veroorzaakt een auto zoal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
En dan? Ligt die begrenzer ergens in een garage te.. ehh.. begrenzen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Zwolsboy het volgende:
en die tering trucks worden ook nog eens steeds groter wat voor ellende zorg als ze die krengen met losse oplegger verbieden en die kleintjes juist toestaan en die begrenzer eruit slopen en op 100km/h instellen![]()
Gebouwtquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:34 schreef Zwolsboy het volgende:
Kijk maar eens op de kaart ik denk dat hooguit 10% van NL gebouwt is met huizen en wegen![]()
Die andere 90% is allemaal landbouw en boerengrond.
De té-ring.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Oh ja ?
Ik rij regelmatig kms lang achter truckers en ineens zijn ze wel snel met optrekken![]()
En dan weer sloom en dan weer snel.
En wat dacht je van met opzet op snelwegen naast elkaar rijden? zodat het verkeer er niet langs kan? dat zie je echt zovaak rijden ze soms wel 10 minuten lang naast elkaar zo van nananana jullie kunnen er niet langs met jullie mini autootjes![]()
Of als jij invoegt op een 80 km weg en je ziet dat die trucker naast je rijdt normaal laat je gas los maar die trucker gaat dan juist gas geven waardoor jij lekker mee achter die gigantische rups die erachter zwermt met neigingen om die doorgetrokken streep te negeren en eroveheen te jagen![]()
![]()
en die tering trucks worden ook nog eens steeds groter wat voor ellende zorg als ze die krengen met losse oplegger verbieden en die kleintjes juist toestaan en die begrenzer eruit slopen en op 100km/h instellen![]()
Dan is het probleem een stuk kleiner.
Vroeger ging alles via het rails en nu moet het zonodig via de weg wat nog duurder is ook.
airco anyone?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:25 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Nee, met dit weer in een auto stilstaan in de file. Dat is fijn.![]()
28 Graden buiten, dus 38 graden in de auto en dan lekker met 10 km/uur filerijden!![]()
Ga voor de gein eens auto's tellen in de spits en buiten de spits. Hoeveel duizenden personenauto's tel jij meer in de spits dan buiten de spits? Het aantal vrachtwagens zal redelijk gelijk blijven omdat vrachtverkeer aanwezig is van 4 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds. Het merendeel van de personenauto's zal je kunnen vinden in de ochtend en de avondspits.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Landelijk inhaalverbod voor vrachtwagens tijdens de spits![]()
Voorkomt een hoop files.
Maar dan kan ook zonder inhalen van de vrachtwagensquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Stroopwafels het volgende:
Vrachtwagen bash topic.
http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/
Ligt eraan wie wat elkaar inhaalt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan kan ook zonder inhalen van de vrachtwagens
9/10 keer duur het eeuwen zul je bedoelen....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ligt eraan wie wat elkaar inhaalt.
Als de chauffeur inhaalt met 1km per uur verschil is het gewoon irritant.
9/10 keer zijn ze er zo voorbij.
over dat invoegen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De té-ring.Dat je dom lult is prima maar om het zo publiekelijk te doen.
Alle opleggers verbieden en allemaal bakwagens op de weg. Ja, dat gaat het fileprobleem wel op lossen.
En wat je eerste onzin betreft: het maakt nogal uit of een vrachtwagen vol of leeg is en of hij vanuit stilstand optrekt of rijdend versnelt.
En je opmerking over invoegen: normaal laat je gas los? Als er een vrachtwagen rijdt dus niet?
Ga je huiswerk doen, vriend. Diegene die invoegt moet voorrang verlenen, niet degene die op de hoofdrijbaan rijdt. Kortom, beter in je spiegels kijken en niet denken dat je het nog wel haalt. Want als de vrachtwagen moet remmen dan krijg je nog veel langere files.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:10 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
over dat invoegen.
Als jij zon N weg of snelweg of wat dan ook op rijdt en je ziet dat er een auto op de rechterbaan zowat naast jou rijdt
Die gene die op de N / snelwegrijdt is VERPLICHT om het gas los te laten en jou ruimte geven zodat jij rusitg kan invoegen IPV om hem in zn 3 te dwingen en raggend in te voegen.
Vrachtwagens kennen deze regel niet en als je ze op een N weg tegenkomt wanneer jij wilt invoegen blijft hij vrolijk naast je rijden van lekker he die boom ram je nog wel een keer aan het einde van de invoegstrook![]()
Vrachtverkeer tijdens de spits VERBIEDEN! ik rij tussen 4 en 12 uur in een peugeot boxer 3L HDI en trek alles eruit wat ik tegenkomzelfs BMWtjes houden mij niet eens bij en heb de stronthekel aan truckers op 50 km wegen rijden ze soms doodleuk 80...
Hardstikke fout kneusquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je huiswerk doen, vriend. Diegene die invoegt moet voorrang verlenen, niet degene die op de hoofdrijbaan rijdt. Kortom, beter in je spiegels kijken en niet denken dat je het nog wel haalt. Want als de vrachtwagen moet remmen dan krijg je nog veel langere files.
Echt, je lult niet een beetje dom, je lult heel dom.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:17 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hardstikke fout kneus![]()
Die gene op de rijbaan moet voorang verlenen want die heeft ruimte zat en die gene die invoegt kan dan rustig erin.
als die gene die invoegt voorang moet geven maggie wel heel lang wachten wanneer die hele reeks autos voorbij is en dan issie allang tegen die boom aan geramt.
Gelukkig heb jij geen rijebwijs
Dus als het extreem druk is ga jij vrolijk stilstaan op de invoegstrook tot dat er een gaatje isquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gast, lul toch niet zo dom, de doorgaande weg heeft voorrang en de invoeger moet voorrang verlenen. Als je dat niet weet dan moet je echt je rijbewijs gaan inleveren.
![]()
En nee, hij hoeft niet lang te wachten. Je kijkt in je spiegels en dan kun je wel inschatten of je er tussen kunt. Kan dat niet, dan moet je aan het begin van de invoegstrook stoppen, tot het moment dat je wel in kunt voegen. Dat leer je zelfs met rijles. Dus ja, als je pech hebt dan moet je inderdaad wachten.
Als ik zie dat ik er niet tussen kan? Ja, dat hoort zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:21 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dus als het extreem druk is ga jij vrolijk stilstaan op de invoegstrook tot dat er een gaatje is![]()
Ja dat doen bejaarden jaop N wegen waar je een oprit op moet met veel bos kan je niet eens zien of er een auto aankomt
![]()
en los daarvan als jij dat vind wat doe je dan als achter die trucker wel 100 autos rijden met dezelfde snelheid en ze zitten allemaal dicht op elkaar![]()
Als ik iemand zie die wil invoegen geef ik hem gewoon de ruimte en laat ik mijn gas los zodat hij erin kan en niemand hoeft zich zorgen te maken en het is ook nog eens zuiniger rijden ook.![]()
![]()
Zullen we het even hebben over die mongolen die hem voor een vrachtwagen klappen die op de rotonde rijdt? Want dat gebeurt ook behoorlijk vaak kan ik je melden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een extra klacht:
Vrachtwagen chauffeurs die die lompe bak zomaar op een rotonde erop gooien zodanig dat jij nota bene op de rotonde moet remmen. Gister ook weer, wat een eikel zeg.
Helemaal leuk als het regent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef sig000 het volgende:
Van die figuren in een personenauto die als ze een vrachtwagen gaan inhalen en naast dat grote ding rijden angstig worden en hun snelheid laten zakken zijn veel irritanter, zijn vaak dezelfde die op een brug of in een tunnel ook dat gedrag vertonen.
dan laten die sukkels helemaal hun gas los zodat ze nog amper sneller gaan dan de vrachtwagen die ze inhalen.quote:
Ja, dat snap ik ook niet, zitten ze nog langer in het spatwater. Met de ruitewissers op stand 2.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
dan laten die sukkels helemaal hun gas los zodat ze nog amper sneller gaan dan de vrachtwagen die ze inhalen.
Is gewoon angst, je wil niet weten hoeveel mensen gewoon bang zijn in hun heilige koe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet, zitten ze nog langer in het spatwater. Met de ruitewissers op stand 2.
Ja, ik snap dat niet. Ga dan met het OV. Juist die mensen veroorzaken met hun paniekacties files. Remmen om niks enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is gewoon angst, je wil niet weten hoeveel mensen gewoon bang zijn in hun heilige koe.
Die matrixborden zijn ook zo geweldig, die dingen springen al op 70 als iedereen nog gewoon 100 rijdt, vervolgens gaan die sukkels dan ook braaf 70 rijden, gevolg dingen springen op 50 en hop je hebt een file.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat niet. Ga dan met het OV. Juist die mensen veroorzaken met hun paniekacties files. Remmen om niks enzo.
Nee, daar maak je een denkfout. Ging iedereen maar 70 rijden, dan werkte het systeem tenminste.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die matrixborden zijn ook zo geweldig, die dingen springen al op 70 als iedereen nog gewoon 100 rijdt, vervolgens gaan die sukkels dan ook braaf 70 rijden, gevolg dingen springen op 50 en hop je hebt een file.
Die dingen staan gewoon te scherp afgesteld en veroorzaken volgens mij meer files dan dat ze voorkomen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daar maak je een denkfout. Ging iedereen maar 70 rijden, dan werkte het systeem tenminste.
quote:Een invoegstrook, bijvoorbeeld op een snelweg, is geen kruising. Het verkeer op de snelweg heeft voorrang boven het invoegende verkeer. Bij het wisselen van rijstrook of afslaan moet u voorrang verlenen aan het verkeer dat naast of vlak achter u rijdt.
Bron : ANWBquote:Enkele boetebedragen:
* Geen voorrang geven aan een vertrekkende bus die met de richtingaanwijzer aangeeft weg te rijden op een weg binnen de bebouwde kom: ¤ 90,-.
* Op een kruispunt geen voorrang geven aan een bestuurder die van rechts komt of op de voorrangsweg rijdt, of het kruispunt blokkeren: ¤ 160,-.
* Geen voorrang geven bij bijzondere manoeuvres (achteruitrijden, wegrijden, invoegen op de snelweg): ¤ 160,-.
* Geen voorrang geven aan een voetganger die bij een voetgangeroversteekplaats oversteekt of die kennelijk op het punt staat over te steken: ¤ 160,-.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:17 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hardstikke fout kneus![]()
Die gene op de rijbaan moet voorang verlenen want die heeft ruimte zat en die gene die invoegt kan dan rustig erin.
staat zelf in de theorieboekjes jij ziet een auto die wil invoegen wat doe je je A je laat gas los B je trapt je gaspendaal in zodat jij lekker vooraan op de baan zit C je blijft vrolijk met dezelfde snelheid ernaast rijden![]()
als die gene die invoegt voorang moet geven maggie wel heel lang wachten wanneer die hele reeks autos voorbij is en dan issie allang tegen die boom aan geramt.
ALTIJD als je iemand ziet die de weg op wil geef hem ruimte zodat hij kan invoegen op snelwegen kan je zelfs beter even naar de linkerbaan gaan zodat hij nog meer ruimte heeft.
Gelukkig heb jij geen rijbwijs
Ze trappen hem niet in want doorgaans rijden ze op dat soort wegen al in de begrenzer. En als je op een ongelukkig punt zit met je busje ziet die chauffeur je niet eens. Dus probeer het nou maar gewoon niet want negen van de tien keer heb je minder snelheid dan je denkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat laaste van jou zinjij neemt ook alles letterlijk zwart op wit
je zegt mensen die achter jou kunnen invoegen nee duh.
Maar vrachtwagens doen het totaal anders als je ernaast rijdt en je kan makkelijk ervoor laten ze hun gas gewoonweg niet los sterker nog ze trappen hem gewoon in dat zie je regelmatig op de N35 en de N348 levensgevaarlijk.
Nog leuker is autos die grote risicos nemen om vrachtwagens in te halensommige knallen bijna op hun voorligger dat snap ik nooit
Ik doe dat echt niet meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat die vrachtwagenchauffeur dan al lang en breed zijn gas losgelaten heeft.
Jij slaat de plank echt volledig misquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:17 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hardstikke fout kneus![]()
Die gene op de rijbaan moet voorang verlenen want die heeft ruimte zat en die gene die invoegt kan dan rustig erin.
staat zelf in de theorieboekjes jij ziet een auto die wil invoegen wat doe je je A je laat gas los B je trapt je gaspendaal in zodat jij lekker vooraan op de baan zit C je blijft vrolijk met dezelfde snelheid ernaast rijden![]()
als die gene die invoegt voorang moet geven maggie wel heel lang wachten wanneer die hele reeks autos voorbij is en dan issie allang tegen die boom aan geramt.
ALTIJD als je iemand ziet die de weg op wil geef hem ruimte zodat hij kan invoegen op snelwegen kan je zelfs beter even naar de linkerbaan gaan zodat hij nog meer ruimte heeft.
Gelukkig heb jij geen rijbwijs
quote:artikel 54 Bestuurders die een bijzondere manoeuvre uitvoeren, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moeten het overige verkeer voor laten gaan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:50 schreef Banzaiaap het volgende:
Geacht vrachtwagenchauffeurs,
FLIKKR OP MET DIE INHAALWEDSTRIJDEN OM WIE HET HARDST 100 KM/U KAN RIJDEN. EN AL HELEMAAL ALS JE IN HET SPITSUUR MOET RIJDEN.
tja, sommigen hebben gewoon meer haast als jou.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef Zwolsboy het volgende:
Zovandaag op de kwam ik op de N48 bij balkbrug een invoeger tegen
![]()
Hij voegde letterlijk 10 cm voor mijn neus in.
Ik heb toch voorang volgens jullie ???waarom voegt hij zo krap voor mn snuit in? hij moet toch netjes wachten tot er ruimte is
volgens jullie?
En al die andere autos het zelfde verhaal sommige trapde echt letterlijk hun gas in tot de 120 en wou helemaal naar voor om in te voegen zodat ze een vrije baan hebben ofzo?
en wat betekent eigenlijk als er een auto achter je aan rijdt en hij rijdt half in het midden en zit de hele tijd te seinen van rij toch harder .ik reed dik 100 waar 80 toegestaan is en alsnog dwingen ze mij om harder te rijden wat is hier dan het nut van
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, sommigen hebben gewoon meer haast als jou.
Heel simpel, rustig achter die kerel blijven hangen en zodra je er voorbij kunt voor hem gaan rijden en terugzakken naar 70 km/u... vinden ze leuk joh!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Zwolsboy het volgende:
En wat dacht je van met opzet op snelwegen naast elkaar rijden? zodat het verkeer er niet langs kan? dat zie je echt zovaak rijden ze soms wel 10 minuten lang naast elkaar zo van nananana jullie kunnen er niet langs met jullie mini autootjes![]()
En dan vervolgens klagen dat je pakketje te laat is of dat je favoriete chips bij de supermarkt op is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Heel simpel, rustig achter die kerel blijven hangen en zodra je er voorbij kunt voor hem gaan rijden en terugzakken naar 70 km/u... vinden ze leuk joh!
Je zult versteld staan hoe dicht ze die truck op je auto kunnen duwen, wat een nauwkeurigheid! Zodra de dikke sliert auto's links voorbij is geef je zelf ook weer gas.
Fijne dag chauffeur
Normaal boeit het me niet zo en dan stoor ik me er niet aan, ik heb bovenstaande nog maar 1 keer toegepast, toen heb ik 13 minuten achter zo'n mothertrucker gehangen en toen was ik het echt zat.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dan vervolgens klagen dat je pakketje te laat is of dat je favoriete chips bij de supermarkt op is.
Nee, vervolgens klagen dat die vrachtwagenchauffeur aan het kleven was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dan vervolgens klagen dat je pakketje te laat is of dat je favoriete chips bij de supermarkt op is.
Net of 'Het is irritant' zo goed is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Kut argument.
In het andere topic was dat ook al zo'n zwakke.
Betweterquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Kut argument.
In het andere topic was dat ook al zo'n zwakke.
Dat is wel aan te raden ja. Er staan ook op diverse punten langs de snelweg borden met "Gehele invoegstrook gebruiken"quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:33 schreef opastokvis het volgende:
het is van beide wat.
der zit kutvolk tussen, die inderdaad uit verveling gaan zieken.
maar zeg nou zelf, de gemiddelde automobilist is al behoorlijk aso tegenwoordig.
Laat staan als ze een halve minuut later kunnen invoegen.
Net als zo lang mogelijk op de invoegstrook blijven rijden en dan je auto tussen de file prakken, bumperkleven, op de linkerbaan 100 rijden en in de stad is het al helemaal feest.
Nee hoor. Jullie zijn slechts domme debielen, omdat jullie ontkennen fileveroorzakers te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef blup het volgende:
[..]
Betweter![]()
![]()
Alles wat jou niet aanstaat is kut en irritant..
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als de ruimte er is moet je invoegen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat is wel aan te raden ja. Er staan ook op diverse punten langs de snelweg borden met "Gehele invoegstrook gebruiken"
Als er iets irritant is dan zijn het wel die gasten die bij het eerst blok al naar links proberen te komen.
Rij toch lekker door naar het eind! Dat asfalt ligt er om gebruikt te worden. DOE DAT DAN OOK!
Je hebt wel gelijk. Zouden er geen vrachtwagens rijden, dan zouden er geen files meer staan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor. Jullie zijn slechts domme debielen, omdat jullie ontkennen fileveroorzakers te zijn
http://maps.google.nl/maps?ll=52.077821,5.158231&spn=0.002647,0.006968&t=k&z=18quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat is wel aan te raden ja. Er staan ook op diverse punten langs de snelweg borden met "Gehele invoegstrook gebruiken"
Als er iets irritant is dan zijn het wel die gasten die bij het eerst blok al naar links proberen te komen.
Rij toch lekker door naar het eind! Dat asfalt ligt er om gebruikt te worden. DOE DAT DAN OOK!
Meen je dit nu serieus? Van welk voertuig zie je vaak de remlichten branden?.. Wie zitten er zo dicht op elkaar? En vooral op welke rijbaan? Welke rijbaan rijdt vaak enigzins door tijdens file??quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor. Jullie zijn slechts domme debielen, omdat jullie ontkennen fileveroorzakers te zijn
True, maar er zijn er ook zat die het nodig vinden om dat te doen zelfs als er geen ruimte is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als de ruimte er is moet je invoegen.
Dat klopt, maar die doen dat ook aan het einde van de invoegstrook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef Toempf het volgende:
[..]
True, maar er zijn er ook zat die het nodig vinden om dat te doen zelfs als er geen ruimte is.
Nou ja, ik heb het dan eigenlijk meer over invoegen als er op de hoofdrijbaan een file staat. Als ze dan 150 meter lege invoegstrook hebben, proberen ze evengoed vanaf het eerste blok naar links te komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als de ruimte er is moet je invoegen.
Hallo, wij zijn chauffeurs. Geen Amerikaanse politieagentenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Tja truckers willen eerst hun donut even lekker opeten daarna rijden ze wel weer wat harder
Hoezo? Vrachtwagens hebben cruise-control. Daar heeft wel of niet eten geen invloed op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Tja truckers willen eerst hun donut even lekker opeten daarna rijden ze wel weer wat harder
Het is niet voor niks dat in Duitsland NL staat voor: " Nur Links."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:08 schreef Rekkie het volgende:
Lang leve de vluchtstrook zullen we dan maar zeggen.
Dat kan ook te maken hebben met jouw mogelijk gebrekkig aangeven van richting. Als ik een rotonde nader en er een auto van links de rotonde nadert zonder richting aan te geven wacht ik. Als er een auto tegenover mij de rotonde naderd en die geeft van te voren geen richting aan naar (voor hem) links of rechts dan gaat die meestal rechtdoor. Daarom gooi ik hem er dan maar op goed geluk op omdat bij elke rotonde stilstaan met 40 ton omdat iemand geen richting aangeeft op den duur behoorlijk frustrerend is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een extra klacht:
Vrachtwagen chauffeurs die die lompe bak zomaar op een rotonde erop gooien zodanig dat jij nota bene op de rotonde moet remmen. Gister ook weer, wat een eikel zeg.
De A7 is één van de langste autosnelwegen van Nederland. Hij loopt van Amsterdam naar Nieuweschans aan de Duitse grens in Groningen. Waar op de A7 vond de inhaalactie van de vrachtwagen plaats?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:14 schreef Banzaiaap het volgende:
De A7.
Wat een opmerking, laten we hem eens omdraaien: de chauffeur houdt iedereen 13 minuten tegen en daardoor ook een bestelwagentje met medicijnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:25 schreef Stroopwafels het volgende:
En dan vervolgens klagen dat je pakketje te laat is of dat je favoriete chips bij de supermarkt op is.
Op dat moment heb je me niet horen klagen en ik gaf hem groot gelijk maar ik was zijn 13 minuten durende actie spuugzat....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef RealZeus het volgende:
Nee, vervolgens klagen dat die vrachtwagenchauffeur aan het kleven was.
D A7 is de langste zelfs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:06 schreef Socios het volgende:
[..]
De A7 is één van de langste autosnelwegen van Nederland. Hij loopt van Amsterdam naar Nieuweschans aan de Duitse grens in Groningen. Waar op de A7 vond de inhaalactie van de vrachtwagen plaats?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:54 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wat een opmerking, laten we hem eens omdraaien: de chauffeur houdt iedereen 13 minuten tegen en daardoor ook een bestelwagentje met medicijnen.Hierdoor komt hij te laat aan bij de apotheek waar oma staat te wachten.... helaas werd het wachten oma fataal....
[..]
Op dat moment heb je me niet horen klagen en ik gaf hem groot gelijk maar ik was zijn 13 minuten durende actie spuugzat....
Een plakkende vrachtwagen op normale 80 km/u wegen terwijl ik ook geen vaart kan maken door auto's die voor me rijden vind ik dan wel weer pauper.... Truckers zitten altijd te zeuren dat hun de ongelukken zien en de hufters op de weg maar zelf wel met 20 ton op 2 meter afstand van mij gaan rijden "omdat ze hoog zitten en toch wel kunnen zien wanneer er geremd wordt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |