Die economie blijft ook wel "draaiende" zonder in te halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef opastokvis het volgende:
maar verder zijn de chauffeurs natuurlijk onze vriend omdat zij de economie draaiend houden
Fout, want:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef opastokvis het volgende:
nee want dan liggen mijn boodschappen 2 minuten later in de winkel
Je zegt het zelfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:56 schreef opastokvis het volgende:
en dan staan ze allemaal bij het eerstvolgende tankstation een bakkie pleur te doen met de ingehaalde collega's
Trek jij maar eens 26.000 kilo kijken hoe snel jouw 1.6 het doet tegen een 12 liter van een vrachtautoquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Trek eens wat sneller op manals je invoegt op zon 80 km weg gaan jullie letterlijk 5 minuten over doen voordat je die 80km/h bereikt hebt
![]()
Je zou eens met een vrachtwagenchauffeur mee moeten rijden en kijken hoe geconcentreerd die gasten accelereren. Met precies genoeg gas, en op exact het juiste toerental schakelen. Dat kun jij echt niet sneller met een 12 liter motorblok en 12 versnellingen. Zoals hierboven vermeld kan het gewoonweg niet sneller zonder idioot zware motor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Zwolsboy het volgende:vrachtwagens slome honden
Trek eens wat sneller op manals je invoegt op zon 80 km weg gaan jullie letterlijk 5 minuten over doen voordat je die 80km/h bereikt hebt
![]()
en op 60 km wegen rijden jullie wel doodleuk 80![]()
en op 80 km wegen gaan jullie 65/70 rijden stelletje debielen
OVquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:27 schreef Samson_en_Gert het volgende:
Het leukste is nog altijd de interliner Breda-Utrecht te nemen tijdens de avondspits en dan alle automobilisten in de files voorbij te rijden en uit te lachen!![]()
Helaas rijden veel treinen niet parallel aan de snelweg, waardoor je niet merkt dat jij doorrijdt en al die Sjakies in hun koekblik stil staan in de file. Maar echt deze interliner is grandioos!
Nee, met dit weer in een auto stilstaan in de file. Dat is fijn.quote:
Dan nog. Maximumsnelheid is 80 voor vrachtwagens, dus moet dat vrachttuig niet 89 gaan rijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef WcPot het volgende:
Vrachtauto's rijden heul geen 100 km/h. Vrachtauto's zijn begrenst op 89 km/h.
Uitzondereningen daar gelaten. Op jou niet geijkte snelheidsmeter rijden ze dus wel 100![]()
Airco. En mijn salaris wordt gewoon doorbetaald als ik stil sta hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:25 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Nee, met dit weer in een auto stilstaan in de file. Dat is fijn.![]()
28 Graden buiten, dus 38 graden in de auto en dan lekker met 10 km/uur filerijden!![]()
Ja, chauffeur is 20km verder, jij bent 30 seconde later. Nou snap ik niet waar jij je nou zo druk om maak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef kikoooooo het volgende:
In before dat vmbo-argument van een willekeurige trucker 'ja, als ik 2km harder kan, dan leg ik 20km per dag extra af man'.
Klopt en juist daarom moet de gewone forens gebruik maken van het OV, opdat het noodzakelijke goederentransport door kan rijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:53 schreef TommyGun het volgende:
http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/
De automobilist subsidiėren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Klopt en juist daarom moet de gewone forens gebruik maken van het OV, opdat het noodzakelijke goederentransport door kan rijden.
De overheid moet stoppen de automobilist te subsidiėren, meer werk maken van goed OV en veel rails aanleggen, ook voor het goederenverkeer.
Als je alle schade die de auto veroorzaakt doorberekend, zou benzine veel duurder moeten zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De automobilist subsidiėren?Waarmee dan precies?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |