God, wat een gefrustreerde OV homo ben jij zegquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Als je alle schade die de auto veroorzaakt doorberekend, zou benzine veel duurder moeten zijn.
Og gewoon alle vrachtverkeer met de trein doen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Klopt en juist daarom moet de gewone forens gebruik maken van het OV, opdat het noodzakelijke goederentransport door kan rijden.
De overheid moet stoppen de automobilist te subsidiëren, meer werk maken van goed OV en veel rails aanleggen, ook voor het goederenverkeer.
Er zijn ook wel inhaalverboden voor tijdens de spits, maar dat negeren ze blijkbaar gewoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helemaal voor. De winst voor hen is minimaal, de ergernis voor reguliere automobilisten maximaal.
Claxonconcert + belletje naar de baas in zulke gevallenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Banzaiaap het volgende:
Wow, dat dit topic nog steeds open is.
[..]
Er zijn ook wel inhaalverboden voor tijdens de spits, maar dat negeren ze blijkbaar gewoon.
Oh ja ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Trek jij maar eens 26.000 kilo kijken hoe snel jouw 1.6 het doet tegen een 12 liter van een vrachtautoIk denk dat jij je er zwaar in vergist dat die chauffeurs wel degelijk zsm mogelijk op proberen te trekken want voor hun is tijd ook geld. En hoe eerder de rit klaar is hoe eerder ze vaak naar huis kunnen.
Net als TS die alleen tijdens de spits de snelweg op mag van z'n baas. Krijg eens een echte baan waarin je je eigen tijden kan bepalen of betere werktijden hebt.
Vertel, wat voor schade veroorzaakt een auto zoal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Als je alle schade die de auto veroorzaakt doorberekend, zou benzine veel duurder moeten zijn.
Economische schade, doordat noodzakelijk vrachtverkeer stilstaat in de file. Dit kost BV Nederland klauwen met geld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vertel, wat voor schade veroorzaakt een auto zoal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
En dan? Ligt die begrenzer ergens in een garage te.. ehh.. begrenzen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Zwolsboy het volgende:
en die tering trucks worden ook nog eens steeds groter wat voor ellende zorg als ze die krengen met losse oplegger verbieden en die kleintjes juist toestaan en die begrenzer eruit slopen en op 100km/h instellen![]()
Gebouwtquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:34 schreef Zwolsboy het volgende:
Kijk maar eens op de kaart ik denk dat hooguit 10% van NL gebouwt is met huizen en wegen![]()
Die andere 90% is allemaal landbouw en boerengrond.
De té-ring.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Oh ja ?
Ik rij regelmatig kms lang achter truckers en ineens zijn ze wel snel met optrekken![]()
En dan weer sloom en dan weer snel.
En wat dacht je van met opzet op snelwegen naast elkaar rijden? zodat het verkeer er niet langs kan? dat zie je echt zovaak rijden ze soms wel 10 minuten lang naast elkaar zo van nananana jullie kunnen er niet langs met jullie mini autootjes![]()
Of als jij invoegt op een 80 km weg en je ziet dat die trucker naast je rijdt normaal laat je gas los maar die trucker gaat dan juist gas geven waardoor jij lekker mee achter die gigantische rups die erachter zwermt met neigingen om die doorgetrokken streep te negeren en eroveheen te jagen![]()
![]()
en die tering trucks worden ook nog eens steeds groter wat voor ellende zorg als ze die krengen met losse oplegger verbieden en die kleintjes juist toestaan en die begrenzer eruit slopen en op 100km/h instellen![]()
Dan is het probleem een stuk kleiner.
Vroeger ging alles via het rails en nu moet het zonodig via de weg wat nog duurder is ook.
airco anyone?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:25 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Nee, met dit weer in een auto stilstaan in de file. Dat is fijn.![]()
28 Graden buiten, dus 38 graden in de auto en dan lekker met 10 km/uur filerijden!![]()
Ga voor de gein eens auto's tellen in de spits en buiten de spits. Hoeveel duizenden personenauto's tel jij meer in de spits dan buiten de spits? Het aantal vrachtwagens zal redelijk gelijk blijven omdat vrachtverkeer aanwezig is van 4 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds. Het merendeel van de personenauto's zal je kunnen vinden in de ochtend en de avondspits.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Landelijk inhaalverbod voor vrachtwagens tijdens de spits![]()
Voorkomt een hoop files.
Maar dan kan ook zonder inhalen van de vrachtwagensquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Stroopwafels het volgende:
Vrachtwagen bash topic.
http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/
Ligt eraan wie wat elkaar inhaalt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan kan ook zonder inhalen van de vrachtwagens
9/10 keer duur het eeuwen zul je bedoelen....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ligt eraan wie wat elkaar inhaalt.
Als de chauffeur inhaalt met 1km per uur verschil is het gewoon irritant.
9/10 keer zijn ze er zo voorbij.
over dat invoegen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De té-ring.Dat je dom lult is prima maar om het zo publiekelijk te doen.
Alle opleggers verbieden en allemaal bakwagens op de weg. Ja, dat gaat het fileprobleem wel op lossen.
En wat je eerste onzin betreft: het maakt nogal uit of een vrachtwagen vol of leeg is en of hij vanuit stilstand optrekt of rijdend versnelt.
En je opmerking over invoegen: normaal laat je gas los? Als er een vrachtwagen rijdt dus niet?
Ga je huiswerk doen, vriend. Diegene die invoegt moet voorrang verlenen, niet degene die op de hoofdrijbaan rijdt. Kortom, beter in je spiegels kijken en niet denken dat je het nog wel haalt. Want als de vrachtwagen moet remmen dan krijg je nog veel langere files.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:10 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
over dat invoegen.
Als jij zon N weg of snelweg of wat dan ook op rijdt en je ziet dat er een auto op de rechterbaan zowat naast jou rijdt
Die gene die op de N / snelwegrijdt is VERPLICHT om het gas los te laten en jou ruimte geven zodat jij rusitg kan invoegen IPV om hem in zn 3 te dwingen en raggend in te voegen.
Vrachtwagens kennen deze regel niet en als je ze op een N weg tegenkomt wanneer jij wilt invoegen blijft hij vrolijk naast je rijden van lekker he die boom ram je nog wel een keer aan het einde van de invoegstrook![]()
Vrachtverkeer tijdens de spits VERBIEDEN! ik rij tussen 4 en 12 uur in een peugeot boxer 3L HDI en trek alles eruit wat ik tegenkomzelfs BMWtjes houden mij niet eens bij en heb de stronthekel aan truckers op 50 km wegen rijden ze soms doodleuk 80...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |