abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:39:13 #1
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_77323526
Inderdaad ja. TRUCKERS.
Wat een achterlijk grafvolk is me dit toch, jezus nog aan toe.
De enige reden dat deze mensen een vrachtwagen besturen is zodat ze andere mensen overlast kunnen bezorgen, vooral op tweebaans wegen, want dan is het extra irritant.
Inhalen op tweebaans wegen tegen een gangetje van 91,5 terwijl de andere 90,5 rijdt, coole shit, mang. Daardoor ben je al zeker 2,5min. eerder op je eindbestemming, niet dat dat boeit, maar oke.

Dit associale gedrag is natuurlijk wel deels te verklaren. Dit volk zit immers dagenlang op zo'n vrachtwagen zonder enig contact met de buitenwereld (ok, de ' bakkies ' terzijde gelaten ), en dan gaan ze maar stoer doen zodat ze misschien toch nog iets van aandacht krijgen (een hoop getuuuuuter in dit geval).

Klacht1: truckers
Klacht2: truckers die inhalen op tweebaans wegen
sub-klacht: wij leven in een land waar anno 2010 nog steeds tweebaans wegen worden aangelegd. Wat een faal. Maarja, NL .
anti-klacht: aan alle truckers die op Fok! zitten: je bent vast een hele coole kerel en heb helemaal niets op jou tegen, maar vind het alleen jammer dat je nog ademt.
anti-klacht: truckers zorgen er wel voor dat ik elke dag lekkere ham-kaas croissants bij de AH kan ophalen
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_77323553
druppelkut .
Verder wel een terechte klacht.
pi_77323559
Mij mag je er voor wakker maken.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:41:26 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77323588
Doe mij een gehaktbal jochie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_77323605
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
pi_77323606
Dat 'achterlijke' volk bevoorraad alle winkels waar jij je vreten koopt.
pi_77323630
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
pi_77323651
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Dat 'achterlijke' volk bevoorraad alle winkels waar jij je vreten koopt.
Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!

Rot toch op met dat kut argument. De andere mensen zijn op de weg om hun salaris te betalen, geef ze de ruimte en voorrang.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:44:37 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77323667
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_77323674
Haam-kaas croissants van de Bas zijn lekkerder
pi_77323675
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!
pi_77323682
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Rot toch op met dat kut argument. De andere mensen zijn op de weg om hun salaris te betalen, geef ze de ruimte en voorrang.
Nou nou, 'compleet gestoorde mongool' nog wel. Kleín beetje overdreven wellicht?
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 09:46:37 #13
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_77323718
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Plantenpot het volgende:
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
!

Terechte klacht. . Goed topic.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:47:00 #14
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_77323731
Dat moet je ze snijden , lul...
Kijken of ze dan nog lachen.
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:48:03 #15
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_77323761
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:

Ik elke dag wel meerdere keren. Vandaar dit fffffffuuuuuuu-topic.
pi_77323762
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef DamagedBrain het volgende:
Dat moet je ze snijden , lul...
Kijken of ze dan nog lachen.
Ik denk dat je jezelf dan ietwat te pakken neemt.
pi_77323778
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?

Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker. Dus waarom zou je je er over opwinden.
Ten tweede zijn truckers nodig om er voor te zorgen dat jij je shit in de winkels kan kopen dus niet zeuren.
Er worden nog tweebaans (vierbaans??) wegen aangelegd omdat er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer asfalt. Een extra strook asfalt is nogal duur en daardoor stijgt de belasting en dat wil je toch ook niet.

Leer eens naar het grotere plaatje te kijken. Ik heb minder last van truckers dan van die opgefokte petjes dragende sjonnies (TS?) die niet normaal kunnen rijden, klevers waarvan je het nummerbord niet eens meer kan zien in de achteruitkijkspiegel (break much??) en langzame invoegers.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:49:30 #18
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_77323805
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Plantenpot het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:50:11 #19
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_77323821
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf dan ietwat te pakken neemt.
Ik denk dat we TS niet missen als er een vrachtwagen over zijn bolide heen rijdt.
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_77323844
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef Apuleius het volgende:
Kleín beetje overdreven wellicht?
Ik zeg dingen graag duidelijk.
Maar het punt wat ik eigenlijk wil maken; we zitten allemaal op de weg omdat we moeten, de ene om winkels te bevoorraden, de ander om zieke mensen de helpen, een volgende is op weg om kinderen les te geven, een ander om naar z'n eenzame oma te gaan. We hebben allemaal de weg nodig, de weg is van ons allemaal, niet 1 partij is belangrijker dan de ander.
pi_77323871
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Ik elke dag wel meerdere keren. Vandaar dit fffffffuuuuuuu-topic.
fffffffuuuuuuu-topic vraagt om een fffffffuuuuuuu-plaatje
Oh, and that's a bad miss!
pi_77323883
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen
Ik denk een tweebaansweg met in beide richtingen twee rijstroken.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:04:48 #23
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_77324177
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?

Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker. Dus waarom zou je je er over opwinden.
Ten tweede zijn truckers nodig om er voor te zorgen dat jij je shit in de winkels kan kopen dus niet zeuren.
Er worden nog tweebaans (vierbaans??) wegen aangelegd omdat er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer asfalt. Een extra strook asfalt is nogal duur en daardoor stijgt de belasting en dat wil je toch ook niet.

Leer eens naar het grotere plaatje te kijken. Ik heb minder last van truckers dan van die opgefokte petjes dragende sjonnies (TS?) die niet normaal kunnen rijden, klevers waarvan je het nummerbord niet eens meer kan zien in de achteruitkijkspiegel (break much??) en langzame invoegers.
Ik bedoel dus in elke richting twee banen ja. Met andere woorden: zodra een trucker gaat inhalen, is de doorstroom voor de rest van de auto's volledig afgesloten en je ziet gelijk een rij ontstaan achter die inhalende vrachtwagen.
Je begint over het feit dat zij er voor zorgen dat mn shit in de winkels ligt... oke.. maar zij mogen MAX 90 km/h rijden, op snelwegen waar 120km/h gereden mag worden... door auto's dus die dat wel mogen. Maw zij gaan expres links rijden om eerder te op hun bestemming te zijn terwijl ze eigenlijk niet eens harder MOGEN rijden zelfs, en dus expres de rest gaan ophouden.

Verder zeg je dat je er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer rijbanen? Ik weet niet of jij uberhaupt wel is op de weg zit, maar het mooiste zou zijn als er zes banen in elke richting zouden liggen aangezien er echt overal files staan elke dag, en dat gaat alleen maar erger worden omdat er steeds meer mensen bij komen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:07:16 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_77324239
Je kan zelf gewoon niet anticiperen. Ik rij 50k kilometer per jaar plusminus en bijna nooit last van vrachtwagens.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_77324241
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:04 schreef Stekelbees het volgende:
Maw zij gaan expres links rijden om eerder te op hun bestemming te zijn terwijl ze eigenlijk niet eens harder MOGEN rijden zelfs, en dus expres de rest gaan ophouden.
Dit soort akties hebben ook vaak te maken met de verplichte reis en rusttijden. Door zo'n inhaal aktie van 2,5 minuut zijn ze wel op tijd op de parkeerplaats voor de verplichte rustperiode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')