Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Dat 'achterlijke' volk bevoorraad alle winkels waar jij je vreten koopt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg![]()
Die moet wel heel erg lef hebben dan
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!
Nou nou, 'compleet gestoorde mongool' nog wel. Kleín beetje overdreven wellicht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!
Rot toch op met dat kut argument. De andere mensen zijn op de weg om hun salaris te betalen, geef ze de ruimte en voorrang.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Plantenpot het volgende:
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
Ik elke dag wel meerdere keren. Vandaar dit fffffffuuuuuuu-topic.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg![]()
Die moet wel heel erg lef hebben dan
Ik denk dat je jezelf dan ietwat te pakken neemt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef DamagedBrain het volgende:
Dat moet je ze snijden , lul...
Kijken of ze dan nog lachen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Plantenpot het volgende:
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik denk dat we TS niet missen als er een vrachtwagen over zijn bolide heen rijdt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf dan ietwat te pakken neemt.
Ik zeg dingen graag duidelijk.quote:
fffffffuuuuuuu-topic vraagt om een fffffffuuuuuuu-plaatjequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik elke dag wel meerdere keren. Vandaar dit fffffffuuuuuuu-topic.
Ik denk een tweebaansweg met in beide richtingen twee rijstroken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen
Ik bedoel dus in elke richting twee banen ja. Met andere woorden: zodra een trucker gaat inhalen, is de doorstroom voor de rest van de auto's volledig afgesloten en je ziet gelijk een rij ontstaan achter die inhalende vrachtwagen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?
Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker. Dus waarom zou je je er over opwinden.
Ten tweede zijn truckers nodig om er voor te zorgen dat jij je shit in de winkels kan kopen dus niet zeuren.
Er worden nog tweebaans (vierbaans??) wegen aangelegd omdat er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer asfalt. Een extra strook asfalt is nogal duur en daardoor stijgt de belasting en dat wil je toch ook niet.
Leer eens naar het grotere plaatje te kijken. Ik heb minder last van truckers dan van die opgefokte petjes dragende sjonnies (TS?) die niet normaal kunnen rijden, klevers waarvan je het nummerbord niet eens meer kan zien in de achteruitkijkspiegel (break much??) en langzame invoegers.
Dit soort akties hebben ook vaak te maken met de verplichte reis en rusttijden. Door zo'n inhaal aktie van 2,5 minuut zijn ze wel op tijd op de parkeerplaats voor de verplichte rustperiode.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:04 schreef Stekelbees het volgende:
Maw zij gaan expres links rijden om eerder te op hun bestemming te zijn terwijl ze eigenlijk niet eens harder MOGEN rijden zelfs, en dus expres de rest gaan ophouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |