Alleen komt na 1938 niet 1940 maar 1939,quote:
Had gekunnen ja. Maar Bluezz heeft zich vergist in het nummer.quote:
1939 is ook een oorlogsnummer hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had gekunnen ja. Maar Bluezz heeft zich vergist in het nummer.
Ja zo is bijna elk nummer wel een oorlogsnummer.quote:
Wel in het WK Forum. Maar dat programma doet ie nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef borisz het volgende:
Tong je hebt nog geen Mart Smeets jasjestopic geopend in het tourforum.
Heb je al de eerste foto's ?quote:
quote:Dione de Graaff neemt de presentatie van Radio Tour de France over van Jurgen van den Berg. Samen met Tom van 't Hek (sinds 1998 presentator) neemt ze de presentatie van de middaguitzending voor haar reknening. Dione presenteert tussen 14:00 en 16:00 uur en Tom tussen 16:00 en 18:30 uur.
Jeroen Stomphorst gaat het dagelijkse avondprogramma NOS Langs de Lijn De Avondetappe op Radio 1 gaat presenteren. Voor de analyse van de ontwikkelingen in de koers worden de presentatoren bijgestaan door de ex-renners Aart Vierhouten (tussen 16:00 en 18:30 uur) en Henk Lubberding (22:00 en 23:00 uur).
Jurgen van den Berg stapte vorig jaar over naar de NCRV waar hij de programma's op Radio 1 presenteert.
Ook in het NOS Radio 1 Journaal is een aantal keer per dag een Tour-update te horen, met het laatste nieuws uit de Ronde van Frankrijk. Iedere ochtend rond de klok van half acht praat NOS Langs de Lijn-verslaggever Sebastiaan Timmermans de luisteraars bij over de Tour-actualiteiten. Later op de ochtend, tussen 08:30 en 09:30 uur, verzorgt collega Gio Lippens de rubriek 'De Tour ontwaakt' en rond 13:00 uur is er nogmaals een bijdrage van Lippens te hore
Alweer een zuiver doelpunt dat niet telt.quote:
9 en een half uur geledenquote:
Ja de langste ooit.. ruim 10 uurquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef tong80 het volgende:
Wimbledon 2010 #7 - 48-48
Legendarisch 53-53 inmiddels in de 5de set
5e set duurt nu al 7 uur....de laatste Elfstedentocht werd gereden in 6u 49min !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ze spelen al 10 uur. Een Triatlon duurt 9 uurquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
5e set duurt nu al 7 uur....de laatste Elfstedentocht werd gereden in 6u 49min !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaquote:
Isner tegen Tiemo de Bakker.quote:
quote:
Ach, wat scheelt hetquote:
Komt ie terug bij Leverkusenquote:
Voor twee jaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt ie terug bij Leverkusen
Dat zou wel mooi zijn ja
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Tong
Ik stuur snel even wat collegaatjes jouw kant op om je te helpen
[ afbeelding ]
opeens weet ik wat ik appeldinnetje ga geven voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Tong
Ik stuur snel even wat collegaatjes jouw kant op om je te helpen
[ afbeelding ]
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:16 schreef borisz het volgende:
We moeten Bloes of shmoops maar langs sturen. Als derde optie kan Yvonne ook altijd nog.
Door mij zelfquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Door mij zelfKwm het nummer laatst tegen, en mailde het als tip naar Bert. Hij stuurde een heel enthousiaste reply dat hij hem zou draaien, en die las ik weer toen Roel net geboren was. Ik weer een reply dat Roel dan gelijk muziek uit papa's jeugd kon gaan horen, en Bert las dat net even allemaal voor.
Toch wel kippenvel
Het was Two People - Heavenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar nu willen we weten welk nummer dat dan is/was
leukquote:
bij jou is het net donker tochquote:Op zondag 27 juni 2010 05:50 schreef popolon het volgende:
Licht? Neeeeeeeee.
Maar ga wel naar bed, morgenochten de 'big game'.
Mogguhquote:Op zondag 27 juni 2010 08:20 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
't belooft weer een warme dag te worden
Az hoest thuis?? had je nu nog foto's ?
Ik zal binnenkort wat online zettenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:29 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Sientje al weer wat meer foto's online?
* Bluezz is vandaag weer babi J. knuffelaar
Ik heb er al een paar op jullie hyve gezien.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wat online zetten
Wat zeggen ze ?quote:
Dat het Engelse team niet goed genoeg was. Dat Capello de spelers niet juist had neergezet.quote:
Ik ben een slechte trooster en ik neem aan dat je liever een mooie dame hebt, dan iemand als ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Iemand die me wil troosten. De pijn wordt steeds heftiger
Morgen om half acht maak ik de afspraak. Dit is niet normaal.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar Tong seriues. Kun je niet beter, öf nog een paracetamol in nemen of naar de huisartsenpost bellen?
Okee, ik twijfel zelf weer om er 1 te laten groeien. Maar ik heb me zo'n 5 uur geleden voor het laatst geschorenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:05 schreef Bjoro het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ook mijn baard laat groeien tot de finale ? Doe gewoon mee met de boys.......je bent fan of je bent het niet
Nee, geen echte fan. Heb de tweede helft van zowel tegen Denemakren en Japan laten schieten. MOrgen probeer ik wel de hele wedstrijd te zienquote:
hahaha mijn buurman en z'n vrienden laten de EK '88 snor staanquote:Op maandag 28 juni 2010 01:05 schreef Bjoro het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ook mijn baard laat groeien tot de finale ? Doe gewoon mee met de boys.......je bent fan of je bent het niet
Zeg dan gewoon dat je moet bezuinigen.quote:Voor deze opzet is gekozen om een aantal redenen. Een belangrijke is dat een gelijke opzet voor alle vakken door zowel studenten als docenten steeds meer werd gevoeld als een keurslijf. Niet alle vakken hebben een awv nodig. Sommige vakken lenen zich beter voor alleen hoorcollege, bij anderen is het goed als er uitwerkingen besproken worden zonder dat er eerst opdrachten door de docent nagekeken worden en voor weer anderen is een awv voor extra verdieping van de stof wel noodzakelijk.
en ? en ? en ?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen naar de huisarts. Doet nog steeds gruwelijk zeer.
oei !quote:Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef tong80 het volgende:
Verwijs meegekregen om een foto te laten maken. De kans bestaat dat het is gebroken.
quote:Moslims vernietigen eigen moskee
Vijftien moslimextremisten hebben in Afghanistan per ongeluk hun eigen moskee opgeblazen. Zij waren binnen bommen aan het maken, maar hun explosieven ontploften te vroeg. Dat meldt de Afghanistan Sun vandaag.
De explosie vond plaats in de provincie Paktika, in het zuidoosten van Afghanistan. Naast het gebedshuis werden ook de terroristen aan stukken geblazen. Meer informatie is nog niet bekend.
Allah zal het wel zo gewild hebbenquote:
Nee niet echt patiententong, maar ik lees nu al dat er een foto gemaakt gaat worden en dat je eindelijk naar de huisarts bent geweestquote:Op zondag 27 juni 2010 14:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Pijn aan mijn ribben wordt steeds erger.
Is dat normaal zuster Bluezz ?
Binnenkort zelfs in de VS niet meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef Bos81 het volgende:
Maar wie luistert er tegenwoordig nog naar Gullit
De eerste dag viel de pijn nog wel mee. En het was weekend. Maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niet echt patiententong, maar ik lees nu al dat er een foto gemaakt gaat worden en dat je eindelijk naar de huisarts bent geweestDat had je natuurlijk meteen moeten doen.
Hoe is het commentaar bij jou ?quote:
Ik bedoelde eigenlijk wat vinden ze van Oranje.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef popolon het volgende:
Martin Tyler en nog wat BBC'ers. Kan niet beter.
Bij de BBC zijn ze tevreden. Geen energie verspilt. Ze bleven dominant.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat vinden ze van Oranje.
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de BBC zijn ze tevreden. Geen energie verspilt. Ze bleven dominant.
Alan Shearer was wel tevreden alleen vond dat we achterin wel veel steken lieten vallen.quote:
Van der Wiel was idd niet bestquote:Op maandag 28 juni 2010 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Alan Shearer was wel tevreden alleen vond dat we achterin wel veel steken lieten vallen.
Prima. Behalve Gullit, die heeft altijd wat te piepen.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat vinden ze van Oranje.
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Prima. Behalve Gullit, die heeft altijd wat te piepen.
En meneer Stemband, wat heb je nou geleerd?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
De eerste dag viel de pijn nog wel mee. En het was weekend. Maar je hebt wel gelijk
Ze zullen tong toch niet gehouden hebbben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:57 schreef popolon het volgende:
tongstra? Hoe is 'ie?
Vrijdagmorgen vrijgenomen, nog in dubio of ik in de bar of thuis ga kijken.
daar begin ik ook bang voor te wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze zullen tong toch niet gehouden hebbben?
Ik heb wel zijn nr. maar hij zal wel niet opnemen, ik ga het ff proberenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Ole het volgende:
Oh jee, en hij heeft natuurlijk geen Internet En bellen gaat ook al niet
Je kan zeker niet meer teruglezen,quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:12 schreef rubbereend het volgende:
oi
Zo, nieuwe PC, de vorige was een drama inmiddels. Dus ik ben er weer op FOK!
Anders leen je toch de haak van zwemleraar BJoro en haak je hem er uit..quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong, kom eens uit het water je hebt lang genoeg gedobberd met ons afdelingshoofd![]()
[ afbeelding ]
Rubber
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef appelsientje het volgende:
Even een leuke foto van Finn en mij
zo'n lief kereltje![]()
[ afbeelding ]
prachtig...vooral Finn z'n shirtjequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef appelsientje het volgende:
zo'n lief kereltje![]()
[ afbeelding ]
zo'n lief kereltje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
Eend. Kan je tenminste de prono's weer normaal posten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan zeker niet meer teruglezen,
Maar het belangrijikste nieuws is de geboorte van de zoon van AZ, Roel
zo'n lief kereltje![]()
[ afbeelding ]
Kennedy Backirdinges zijn we kwijt, tong !quote:
Ik ken die Kennedy niet maar een glaasje champagne gaat er altijd inquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kennedy Backirdinges zijn we kwijt, tong !
Jij champagne ?
Tong tochquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken die Kennedy niet maar een glaasje champagne gaat er altijd in
Wat groot en wijs alquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef appelsientje het volgende:
zo'n lief kereltje![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij weet het alquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef Bjoro het volgende:
Bloes....je kerol kan in het nieuw !
Win een van deze originele WK t-shirts!
Oh dat is fijn, en lekker met water spelen als het kanquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:49 schreef Againzender het volgende:
In de school van Axel vandaag lokalen met temperaturen boven de 30 graden. Kinderen zijn doodmoe omdat ze 's nachts slecht slapen door de warmte. Morgen kunnen de kinderen om 12 uur van school gehaald worden, als het kan bij de ouders.
Denk dat ik dat maar ga doen, kan hij nog even rusten voor de grote wedtrsijd begint.
Dat gaat 's ochtends al gebeuren op school, en hier 's middags in de patio en binnenstraat ook vermoed ik. Kan dat beton gelijk wat afkoelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, en lekker met water spelen als het kan
Ik snap hem, maar ik wacht toch nog even.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:53 schreef Ole het volgende:
Zo... Ole heeft een (wel gezellig) maar toch zo'n werketentje overleefd
Excuus was niet alleen voor een peuk maar ook ff 'frisse lucht'
Pfffffffffff.
Het roken buiten was ook wel even afkoelenquote:
Ohw, dan zat ik op een verkeerd spoor. Even overnieuw beginnen dan met de analyse. Heb je nog een uurtje of drie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik snap hem, maar ik wacht toch nog even.
Het heeft te maken met een etentje met de ; collega's
mooi!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
Tentamen boekhouden ging beter dan de vorige keer. Kans op een voldoende is groot. Het was makkelijker dan de vorige keer. Geen consolidatie en meer simpele journaalposten. Volgens mij moet het slagingspercentage flink omhoog
Heb nog veel last. Maar een stuk minder als de eerste week. Kan weer doorademen enzo.quote:
Ik wel.quote:
Nee, maar ik kan zelf ook zien wat op het veld gebeurd en dat was niet goed...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel.
Je moet Frank Snoeks niet geloven
Was niet goed maar Brazilië was ook niety goed dat was matig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zelf ook zien wat op het veld gebeurd en dat was niet goed...
Je bent dan ook nog maagdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:03 schreef borisz het volgende:
Toen het 1-0 bleef wist ik dat het nog steeds kon gebeuren. Na die 2-1. Mijn grootste emotieexplosie in jaren
Wat wil je lenen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:58 schreef popolon het volgende:
Potdomme zeg, ik had nu graag in de kroeg/op het terras in NL gezeten.
Wat nu als we de finale halen? Ik moet dat echt zien in Nederland maar ik kan niet zoveel sparen in zo'n korte tijd.
quote:
Marokko heeft zelf natuurlijk flink gefaaldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef Againzender het volgende:
Leuke sfeer hier in Slotervaart, veel jeugd, veel Marokkanen,vrolijk toeterend de straat op. Laat het Wilders maar niet zien
Heb je ook bitter lemon ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nog meer bier!
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn het hier vooral de Turken die balen dat ze er niet bij zijn, die hebben de laatste 15 jaar de smaak te pakken gekregen op eindtoernooien (leuke feesten waren dat!)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Marokko heeft zelf natuurlijk flink gefaald. Dan moeten ze wel voor NLzijn
.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Voorspelling : Ghana wint met 1-0 [ afbeelding ]
Vrouwen en voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Voorspelling : Ghana wint met 1-0 [ afbeelding ]
In de winter ergens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Wanneer ben je weer in NL normaal gesproken?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:01 schreef Ole het volgende:
[SHO] zagen jullie Yo nog na het eindsignaal, met beesiepet op? [/SHO]
Yoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:01 schreef Ole het volgende:
[SHO] zagen jullie Yo nog na het eindsignaal, met beesiepet op? [/SHO]
Hoe bevalt die postoel eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ik moet ff pissen Bluezzie.Ik kijk even naar de tv
Yolanthe Cabau Sneijderquote:
Ooijer speeltquote:
Kan er helaas geen pic van vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lig gewoonlijk onder mijn steen, vandaar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had net ff een O.D.
Van 16 tot 1.00 aan één stuk sport op tv
Ik ben naar buiten gevlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |