Ik zal binnenkort wat online zettenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:29 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Sientje al weer wat meer foto's online?
* Bluezz is vandaag weer babi J. knuffelaar
Ik heb er al een paar op jullie hyve gezien.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wat online zetten
Wat zeggen ze ?quote:
Dat het Engelse team niet goed genoeg was. Dat Capello de spelers niet juist had neergezet.quote:
Ik ben een slechte trooster en ik neem aan dat je liever een mooie dame hebt, dan iemand als ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Iemand die me wil troosten. De pijn wordt steeds heftiger
Morgen om half acht maak ik de afspraak. Dit is niet normaal.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar Tong seriues. Kun je niet beter, öf nog een paracetamol in nemen of naar de huisartsenpost bellen?
Okee, ik twijfel zelf weer om er 1 te laten groeien. Maar ik heb me zo'n 5 uur geleden voor het laatst geschorenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:05 schreef Bjoro het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ook mijn baard laat groeien tot de finale ? Doe gewoon mee met de boys.......je bent fan of je bent het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |