Door mij zelfquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Door mij zelfKwm het nummer laatst tegen, en mailde het als tip naar Bert. Hij stuurde een heel enthousiaste reply dat hij hem zou draaien, en die las ik weer toen Roel net geboren was. Ik weer een reply dat Roel dan gelijk muziek uit papa's jeugd kon gaan horen, en Bert las dat net even allemaal voor.
Toch wel kippenvel
Het was Two People - Heavenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar nu willen we weten welk nummer dat dan is/was
leukquote:
bij jou is het net donker tochquote:Op zondag 27 juni 2010 05:50 schreef popolon het volgende:
Licht? Neeeeeeeee.
Maar ga wel naar bed, morgenochten de 'big game'.
Mogguhquote:Op zondag 27 juni 2010 08:20 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
't belooft weer een warme dag te worden
Az hoest thuis?? had je nu nog foto's ?
Ik zal binnenkort wat online zettenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:29 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Sientje al weer wat meer foto's online?
* Bluezz is vandaag weer babi J. knuffelaar
Ik heb er al een paar op jullie hyve gezien.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wat online zetten
Wat zeggen ze ?quote:
Dat het Engelse team niet goed genoeg was. Dat Capello de spelers niet juist had neergezet.quote:
Ik ben een slechte trooster en ik neem aan dat je liever een mooie dame hebt, dan iemand als ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Iemand die me wil troosten. De pijn wordt steeds heftiger
Morgen om half acht maak ik de afspraak. Dit is niet normaal.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar Tong seriues. Kun je niet beter, öf nog een paracetamol in nemen of naar de huisartsenpost bellen?
Okee, ik twijfel zelf weer om er 1 te laten groeien. Maar ik heb me zo'n 5 uur geleden voor het laatst geschorenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:05 schreef Bjoro het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ook mijn baard laat groeien tot de finale ? Doe gewoon mee met de boys.......je bent fan of je bent het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |