Ik wel.quote:
Nee, maar ik kan zelf ook zien wat op het veld gebeurd en dat was niet goed...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel.
Je moet Frank Snoeks niet geloven
Was niet goed maar Brazilië was ook niety goed dat was matig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zelf ook zien wat op het veld gebeurd en dat was niet goed...
Je bent dan ook nog maagdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:03 schreef borisz het volgende:
Toen het 1-0 bleef wist ik dat het nog steeds kon gebeuren. Na die 2-1. Mijn grootste emotieexplosie in jaren
Wat wil je lenen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:58 schreef popolon het volgende:
Potdomme zeg, ik had nu graag in de kroeg/op het terras in NL gezeten.
Wat nu als we de finale halen? Ik moet dat echt zien in Nederland maar ik kan niet zoveel sparen in zo'n korte tijd.
quote:
Marokko heeft zelf natuurlijk flink gefaaldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef Againzender het volgende:
Leuke sfeer hier in Slotervaart, veel jeugd, veel Marokkanen,vrolijk toeterend de straat op. Laat het Wilders maar niet zien
Heb je ook bitter lemon ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nog meer bier!
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn het hier vooral de Turken die balen dat ze er niet bij zijn, die hebben de laatste 15 jaar de smaak te pakken gekregen op eindtoernooien (leuke feesten waren dat!)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Marokko heeft zelf natuurlijk flink gefaald. Dan moeten ze wel voor NLzijn
.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Voorspelling : Ghana wint met 1-0 [ afbeelding ]
Vrouwen en voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Voorspelling : Ghana wint met 1-0 [ afbeelding ]
In de winter ergens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Wanneer ben je weer in NL normaal gesproken?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:01 schreef Ole het volgende:
[SHO] zagen jullie Yo nog na het eindsignaal, met beesiepet op? [/SHO]
Yoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:01 schreef Ole het volgende:
[SHO] zagen jullie Yo nog na het eindsignaal, met beesiepet op? [/SHO]
Hoe bevalt die postoel eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ik moet ff pissen Bluezzie.Ik kijk even naar de tv
Yolanthe Cabau Sneijderquote:
Ooijer speeltquote:
Kan er helaas geen pic van vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lig gewoonlijk onder mijn steen, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |