Je kunt hem veel verwijten over z'n outfits en jasjes, maar niet dat ie een totaal gebrek aan kennis van wielrennen heeft. Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:07 schreef Tommeke het volgende:
Mart mag straks weer 3 weken lang z'n jasjes, truien en totale gebrek aan wielerkennis etaleren!
Tot 2005 ofzo...quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem veel verwijten over z'n outfits en jasjes, maar niet dat ie een totaal gebrek aan kennis van wielrennen heeft. Dat valt reuze mee.
Met alle respect, maar alleen op dit forum lopen minimaal 20 mensen met een betere feitenkennis (en ik ben zo arrogant om mezelf daar onder te scharen).quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem veel verwijten over z'n outfits en jasjes, maar niet dat ie een totaal gebrek aan kennis van wielrennen heeft. Dat valt reuze mee.
Bronquote:NOS met twee talkshows per avond op Nederland 1
De NOS brengt in juli tijdelijk twee late night-talkshows per avond op de buis bij Nederland 1. Naast het WK Voetbal- programma Studio Sportzomer met Jack van Gelder, staat vanaf 2 juli ook de Tour de France-talkshow De Avondetappe van Mart Smeets op het programma. Studio Sportzomer, dat tijdens het WK Voetbal rechtstreeks vanuit Zuid-Afrika komt, staat om 22.30 uur op het programma. Mart Smeets presenteert vanuit diverse locaties in Frankrijk en volgt na Jack van Gelder om 23.20 uur.
De laatste uitzending van Studio Sportzomer is op zondag 11 juli, de dag van de grote WK Voetbal-finale. Vanaf 12 juli wordt De Avondetappe van Mart Smeets iets eerder uitgezonden, namelijk om 23.00 uur.
Voetbal is voor het plebs hequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:54 schreef rubje het volgende:
weet iemand of die bolle ook een oranje jasje heeft tussen al die regenboog kleuren?
Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Vanaf de bank zie ik wie het is en dan moet hij er nog over nadenken en zegt ie het nog verkeerd. Ik kan me zo ergeren aan die man. Soms is hij grappig door z'n cliches en maniertjes maar voor maar z'n minuutje. Gelukkig Dijkstra en Ducrot, tenminste aardig commentaar. Leuk om naar te luisteren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef Tommeke het volgende:
hij noemt renners vaak bij de verkeerde naam.. Ergerlijk gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |