waarom grote muil dan waar haal je die vandaanquote:
snap ik ook nooit vriend maar wat is er aan de hand dan hier ik maak me een beetje zorgenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom grote muil dan waar haal je die vandaan
het is essentieel dat je rust gepakt wordt nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
snap ik ook nooit vriend maar wat is er aan de hand dan hier ik maak me een beetje zorgen
oke oke dan ga ik dat maar doen he maar hoef ik me echt geen zorgen te maken dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het is essentieel dat je rust gepakt wordt nu
rofl :pquote:
waarschijnlijk hopelijk niet is de verwachtingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke oke dan ga ik dat maar doen he maar hoef ik me echt geen zorgen te maken dan?
oke dat stelt me wel een beetje gerust nu kan ik weer rustig ademhalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarschijnlijk hopelijk niet is de verwachting
ademhalen is waar het om draait dat is de sleutel tot succesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke dat stelt me wel een beetje gerust nu kan ik weer rustig ademhalen
oke thanks voor het aanbod ik zal erover nadenkenquote:
word echtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die chagrijnig zijn / kijken![]()
WORD ECHT
wordt echt of sterf proberendequote:
Oh dat was ook verder helemaal niet te merken hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben echt zó chagrijnig vandaag. Wilde ik even meededelen.
Nog 3,5 dag hel. En ik wil naar Afrikaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat was ook verder helemaal niet te merken hoor.
okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben echt zó chagrijnig vandaag. Wilde ik even meededelen.
Doe niet groot.quote:
Sticksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
mensen willen dat ik terug kom naar de aarde
koning robot heeft de wereld in zn machtquote:
Ik wil 2 miljoen, maar dat zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog 3,5 dag hel. En ik wil naar Afrika.
Mensen die geen 2 miljoen gaan verdienenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil 2 miljoen, maar dat zit er ook niet in.
Wie had het over verdienen? Ik wil er eigenlijk geen fuck voor hoeven doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die geen 2 miljoen gaan verdienen![]()
Ik wil er best fucks voor doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie had het over verdienen? Ik wil er eigenlijk geen fuck voor hoeven doen.
Ik lig nog in bed met mn bb dus kan m niet luisteren, sowieso luister ik nog steeds John Mayer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef WillFerrell het volgende:
Even een gevoelig liedje nu WD er is.
Ook oude lelijke mokkels?quote:
Ja.quote:
John Mayer boven Michael Jackson zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed met mn bb dus kan m niet luisteren, sowieso luister ik nog steeds John Mayer.
Ik kan niet op youtube fagneckquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
John Mayer boven Michael Jackson zetten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
John Mayer boven Michael Jackson zetten.
waarom praten homonekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En je hebt niets op je BB staan van MJ?
Ik heb helemaal geen muziek op mn bb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En je hebt niets op je BB staan van MJ?
Hoe kun je wel John Mayer luisteren en niet MJ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen muziek op mn bb.
Nou daar zijn nog andere mogelijkheden dan een blackberry voor hoor..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe kun je wel John Mayer luisteren en niet MJ?
Klantenquote:
Mensen die alleen een middagje betaald fokken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Salatrel het volgende:
![]()
testsessie voor nieuwe applicatie hier weer achter de rug. nu ff lunchen en dan de middag vullen met betaald fokken
altijd leuk zon weekje afbouwen richting de vakantie
Dan is MJ ook geen probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou daar zijn nog andere mogelijkheden dan een blackberry voor hoor..
Wel, daar heb ik geen CD van. Alleen een dvd.quote:
gisterne had ik een presentatie doelstellingen voor het komende jaar toen heb ik ook mobiel mee zitten lurkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die alleen een middagje betaald fokken.
Jouw werkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat Zoover echt is.
'Ja, want van de 382 reacties zijn er 2 negatief dus ik wil niet naar dat hotel!'
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat Zoover echt is.
'Ja, want van de 382 reacties zijn er 2 negatief dus ik wil niet naar dat hotel!'
Deze dissquote:
Je wordt wel rood achter je computertje.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Wie zou de meest vunzige Disney-prinses/babe zijn?
Volgens mij wil Jasmine 'm wel in haar poeperd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef reetveter het volgende:
Die buik van the situation he, die klopt niet
Wacht, Vinny tegenwoordig. Even zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
The situation is een kneus![]()
Vinnie is een eckte eckte
Ik denk Sneeuwwitje, we weten allemaal waarom haar gezicht zo wit zietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Wie zou de meest vunzige Disney-prinses/babe zijn?
Volgens mij wil Jasmine 'm wel in haar poeperd.
Ik vind 'm serieus goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
Check m'n geweldige review
Wat ga jij balen als een klasgenoot van je op fok zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
Check m'n geweldige review
en die hoer woont nog met 7 mannen in 1 huis ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk Sneeuwwitje, we weten allemaal waarom haar gezicht zo wit ziet
Toedeledokie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
Over een uurtje op weg naar een bruiloft.
Adios, amigos.
Mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind 'm serieus goed.Iets waar de lezers en de fabrikant wat aan hebben.
Waarom? Zo erg vind ik dit niet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ga jij balen als een klasgenoot van je op fok zit.
Maar dat ding trilt dus min of meer je baarmoeder eruit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Waarom? Zo erg vind ik dit niet hoor
Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat ding trilt dus min of meer je baarmoeder eruit?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Bragi het volgende:
Bobby, hij is weer online: http://www.koelman.com/2010/undercover-bij-het-algemeen-dagblad/
Tsja, vrouwen, het zijn vreemde wezens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, nja het is maar wat mensen fijn vinden
Waarom heb je zo'n ding eigenlijk BT? Aangezien ie maar 2 standen heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, vrouwen, het zijn vreemde wezens.
Boeiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ga jij balen als een klasgenoot van je op fok zit.
Ik heb 'm gewonnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n ding eigenlijk BT? Aangezien ie maar 2 standen heeft.
Ach ja, ze hebben gewoon dezelfde motor erin gebouwd die ze ook in hun drilboren zetten. Cheap fuckers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat ding trilt dus min of meer je baarmoeder eruit?
Zet hem gewoon op marktplaats of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewonnen! Maar het is niet echt mijn ding hoor.
Ja en hoe erg baalde die ventquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend.We hebben op het werk ook een keer een profiel (AdultFriendFinder of zo) van een collegaatje gevonden waarin alle seksuele wensen/fantasieën in vermeld stonden.
Gewoon niet vermelden.quote:
Meisje. Maar volgens mij heeft niemand dat haar verteld.quote:
Hihi, wat grappigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewonnen! Maar het is niet echt mijn ding hoor.
Wat was dr fantasie dan. Beter vertel je het nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisje. Maar volgens mij heeft niemand dat haar verteld.
BT bij de Praxis: Hebben jullie ook opzetstukjes dat je hem kan gebruiken als boor of schuurmachine?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, wat grappig. Maar nu zit je met een soort van boor opgescheept
?
Want anders?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat was dr fantasie dan. Beter vertel je het nu.
HAHA.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT bij de Praxis: Hebben jullie ook opzetstukjes dat je hem kan gebruiken als boor of schuurmachine?
Iets doet mij vermoeden dat dit een gemaakt lachje is.quote:
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, wat grappig. Maar nu zit je met een soort van boor opgescheept
?
Why? Er zijn mensen die alleen al meedoen aan prijsvragen om vervolgens de prijzen te verkopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetzien of ik biedingen krijg. Aangezien het pakket 130 euro is kan ik er wel veel geld voor krijgen waar ik blijer mee ben dan dit ding
!
Maar ik vind het zo lullig om iets te verkopen dat je gewonnen hebt.
Genoeg zieke mannen die en gebruikte willen hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetzien of ik biedingen krijg. Aangezien het pakket 130 euro is kan ik er wel veel geld voor krijgen waar ik blijer mee ben dan dit ding
!
Kut ik was hem al aan het zoeken...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Genoeg zieke mannen die en gebruikte willen hoor.
Nouja, dat geeft toch niet. Ik win echt nooit bij de prijsvragen op Fok!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Eensch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kankerchil om weer een chick te hebben die niet alleen je vriendin is, maar ook een mattie van je is.![]()
Dude, ik was gister wel niet zo stonedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kwam ze me vanmorgen wakker maken, en gingen we een lekker jointje roken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik was gister wel niet zo stoned.
joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik was gister wel niet zo stoned.
Mensen die dit op hyves posten. Mensen die me hier nu mee spammen via smsjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die op hun bank zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je hyves @asta:
vandaag, 13:25 - Reageer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die op hun bank zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je hyves @asta:
HAHA die heb ik ook eens gekrabbeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik zou roepen dat die niet moet springen om persoonlijk naar boven te gaan om hem te duwenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Maar jij bent dan ook godverdomme stoer, godverdommequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou roepen dat die niet moet springen om persoonlijk naar boven te gaan om hem te duwen
alleen op het internet stoer... als ik de computer verlaat ben ik een doetjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook godverdomme stoer, godverdomme
Hoezo heb jij een chick? Ik wil een foto!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kankerchil om weer een chick te hebben die niet alleen je vriendin is, maar ook een mattie van je is.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kwam ze me vanmorgen wakker maken, en gingen we een lekker jointje roken
Ik wel. Ook dat ze nog maagd was voordat ze NG kende.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, zijn er nog mensen die niet weten dat NG een chica heeft?
Ik wist het niet, nee. Big fucking deal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, zijn er nog mensen die niet weten dat NG een chica heeft?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist het niet, nee. Big fucking deal.
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
Nog minder dan twee uur voor die Franse toneelschool niet verschijnt op het veld.Ik geniet nu al.
The Situation en The Problem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Check Vinny op de truck zitten.
Dat wist ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Ook dat ze nog maagd was voordat ze NG kende.
Ik kan je wel een fuckdeal regelen hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd. Kom op meisje, het was niet slecht bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet lief? PV moet geen stomme dingen zeggen.
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd. Kom op meisje, het was niet slecht bedoeld.
Maakt mij niet uit, ik geniet van die overschatte Franse bende.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wel komen en hopelijk met 10-0 verliezen van Zuid Afrika
Echte kenners weten dat ze sinds 2002 al niets meer voorstellen qua samenspel. Slechts individueel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik geniet van die overschatte Franse bende.
Niets in huis?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb mofocking honger maar kan niks halen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb mofocking honger maar kan niks halen
Dat sowieso inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik geniet van die overschatte Franse bende.
Die van 2 euro waar z'n saldo te laag voor was.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van 2 euro waar z'n saldo te laag voor was.![]()
![]()
Ja maar elke keer weer denken ze dat het wel even fixen. In mijn poule heb ik ze ook niet voor niets als laatste in hun eigen poule staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echte kenners weten dat ze sinds 2002 al niets meer voorstellen qua samenspel. Slechts individueel.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHA
http://www.dumpert.nl/med(...)_blanke_vrouwen.html![]()
![]()
Ik als winnaar, maar dat komt vanwege mijn trots en koppigheid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja maar elke keer weer denken ze dat het wel even fixen. In mijn poule heb ik ze ook niet voor niets als laatste in hun eigen poule staan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHA
![]()
Alsof iemand je vanacht zwanger ging maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik was vannacht bijna vergeten mijn pil in te nemen. Echt sad.
Gisteren was je ook vergeten een pilletje in te nemen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Dan kun je alleen de rest van de reep weggooien? Of nog meer gevolgen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
WHAZZUP WHITE GIRLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHA
![]()
ECHT hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Dat gezicht van die gast als ie om die hoek staat
!
Alsof ik mijn pil niet moet slikken als niemand mij neukt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alsof iemand je vanacht zwanger ging maken.
HAHA U STUPIDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik als winnaar, maar dat komt vanwege mijn trots en koppigheid.
Nee, als je langer dan 7 dagen je pil niet slikt en je hebt dan seks, dan is de kans op zwanger worden like... 1000%quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan kun je alleen de rest van de reep weggooien? Of nog meer gevolgen?
QUEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
Maar als ik stop, moet ik weer 4 maanden wachten voor dat tyfus ding weer betrouwbaar is.
Waarom mislukt het dan alsnog bij zoveel vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als je langer dan 7 dagen je pil niet slikt en je hebt dan seks, dan is de kans op zwanger worden like... 1000%
Dan moeten ze wel... Iedereen ineens dronken daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef reetveter het volgende:
Ik zat zo eens te denken he. Qatar kan nooit het WK krijgen want ze schenken daar geen alcohol
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Frankrijkjij niet
![]()
Ooh en cote d'azur en Biarritz ook niet
Ja, als je ermee stopt, dan duurt het weer een aantal maanden voor ie weer betrouwbaar is.quote:
Die hebben gewoon geen baarmoeder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom mislukt het dan alsnog bij zoveel vrouwen?
Maar hoe bedoel je stoppen. Helemaal stoppen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als je ermee stopt, dan duurt het weer een aantal maanden voor ie weer betrouwbaar is.
[..]
Die hebben gewoon geen baarmoeder.
Dat zijn er dan veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die hebben gewoon geen baarmoeder.
Whehehe dan ben ik 32 en loop ik daar kankerdronken aan hoedjes te trekken van die moslims.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel... Iedereen ineens dronken daar
Zou je er dan naartoe gaan? Biertje voor 10 euro of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehehe dan ben ik 32 en loop ik daar kankerdronken aan hoedjes te trekken van die moslims.
Roffa?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wk_2022_krijgt.html
Drie keer raden waar ik in 2022 ben als dit doorgaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehehe dan ben ik 32 en loop ik daar kankerdronken aan hoedjes te trekken van die moslims.
Ja, dat je gewoon stopt. En dat je dan bijvoorbeeld na 5 maanden een relatie krijgt en weer wil beginnen met de pil. Dan moet je dus een aantal maanden wachten voor dat ding betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je stoppen. Helemaal stoppen?
Sowieso, die Emiraten daar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wk_2022_krijgt.html
Drie keer raden waar ik in 2022 ben als dit doorgaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom zou iemand sowieso willen stoppen met de pil? Dan gaat je menstruatieschema toch door de war?
Mensen die het binnen een paar maanden al met elkaar doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat je gewoon stopt. En dat je dan bijvoorbeeld na 5 maanden een relatie krijgt en weer wil beginnen met de pil. Dan moet je dus een aantal maanden wachten voor dat ding betrouwbaar is.
Toch gewoon als zo'n strip leeg is en dan 4 dagen later?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jonge, dan word je gewoon weer 1 keer per maand. Met de pil kon je dat nog verschuiven.
Ik zit dan al in het bejaardentehuis vrees ik. Lekker met mede bejaarden over vroeger tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
De limiet ligt op een maand, anders moet ze wel het meisje zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die het binnen een paar maanden al met elkaar doen.
Kaarten voor centen bedoel je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit dan al in het bejaardentehuis vrees ik. Lekker met mede bejaarden over vroeger tijdens de wedstrijd.
Zulke eisen vooraf al stellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De limiet ligt op een maand, anders moet ze wel het meisje zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.
Nee, da's echt onzinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat je gewoon stopt. En dat je dan bijvoorbeeld na 5 maanden een relatie krijgt en weer wil beginnen met de pil. Dan moet je dus een aantal maanden wachten voor dat ding betrouwbaar is.
Nee man. Dan zitten we zo van "Weet je nog Kees, dat WK waar Frankrijk niet op kwam dagen?" en zo.quote:
Ja, maar als je doorsllikt stel je het een maand uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toch gewoon als zo'n strip leeg is en dan 4 dagen later?
Nee, da's echt waar. Dat zei de dokter tegen me..quote:
Meisjes die doorslikken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als je doorsllikt stel je het een maand uit.
Wat. Ik ben het er mee eens hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zulke eisen vooraf al stellen.!!!!
Als Frankrijk vandaag niet gaat voetballen mogen ze de eerst komende 2x echt niet meedoenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Dan zitten we zo van "Weet je nog Kees, dat WK waar Frankrijk niet op kwam dagen?" en zo.
Dus je kunt jezelf ook nooit meer ongesteld laten worden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als je doorsllikt stel je het een maand uit.
Mwa met nog geen ene relatie is het binnen 4 maanden gebeurt bij mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De limiet ligt op een maand, anders moet ze wel het meisje zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.
Ik zorg altijd dat ik mijn vriendin ongeveer 3 à 4 keer per week zie. Meestal zijn de eerste stappen al gedaan voordat je een relatie begint, dus het is gewoon reëel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zulke eisen vooraf al stellen.!!!!
Mijne bij 2 niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa met nog geen ene relatie is het binnen 4 maanden gebeurt bij mij.
Dan ben je ook niet echt verliefd en dus niet alles voor elkaar over. Ik zou het ook jammer vinden hoor, daar niet van, maar geen keiharde eis in de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat. Ik ben het er mee eens hoor. Je zit verdomme in je 20e levensjaar.
Dan heb jij echt een hele lichte en/of slechte pil. Het maximum is volgens mij een maand. En dat is dan ook nog maar puur voor de zekerheid. Volgens mij moet ie na een week al goed zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, da's echt waar. Dat zei de dokter tegen me..
Ze kunnen die spelers toch ook schorsen voor de andere competities?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als Frankrijk vandaag niet gaat voetballen mogen ze de eerst komende 2x echt niet meedoen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik mijn vriendin ongeveer 3 à 4 keer per week zie. Meestal zijn de eerste stappen al gedaan voordat je een relatie begint, dus het is gewoon reëel.
Ik heb bijna alleen maar relaties gehad die korter duurde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa met nog geen ene relatie is het binnen 4 maanden gebeurt bij mij.
Stederil 30. Standaard pil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb jij echt een hele lichte en/of slechte pil. Het maximum is volgens mij een maand. En dat is dan ook nog maar puur voor de zekerheid. Volgens mij moet ie na een week al goed zijn.
Lijkt me sterk, want niet elke speler is het ermee eens volgens mij. Maar ik weet het niet. Zal vast wel ergens staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze kunnen die spelers toch ook schorsen voor de andere competities?
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat. Ik ben het er mee eens hoor. Je zit verdomme in je 20e levensjaar.
Ik bedoelde waarin het minimaal 4 maanden duurde voordat we seks hadden, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar relaties gehad die korter duurde.
Hmm, ja ken ik niet. Maar dat je zolang moet wachten is echt bull. Die dokter wil gewoon niet dat jij seks hebt. Mijn dokter gaf me ook al een preek toen.quote:
Ik zeg dat ook niet hardop, maar ik probeer mijn doel zelf te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet echt verliefd en dus niet alles voor elkaar over. Ik zou het ook jammer vinden hoor, daar niet van, maar geen keiharde eis in de onderhandelingen.
Oh, ik heb er eentje gehad waar het 3 maanden duurde. Voor de rest haalde ik mijn doelstelling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde waarin het minimaal 4 maanden duurde voordat we seks hadden, eigenlijk.
Zeker zo'n Christelijke Harrie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja ken ik niet. Maar dat je zolang moet wachten is echt bull. Die dokter wil gewoon niet dat jij seks hebt. Mijn dokter gaf me ook al een preek toen.
Je had de kop van mijn dokter moeten zien. Ik was 15, about to be 16. Zegt ze: "Ja waar is het voor." Dus ik zo van "Ja eh... anticonceptie."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja ken ik niet. Maar dat je zolang moet wachten is echt bull. Die dokter wil gewoon niet dat jij seks hebt. Mijn dokter gaf me ook al een preek toen.
Ik moest voor me werk langs een huisarts in Den Ham. Mijn god, ik moest alleen even wat foto's maken en wat info opvragen, die vent die ging helemaal los over zijn geloof toen. Een vriendin had me al gewaarschuwd voor die vent dat die hetzelfde flikte toen zij de pil wilde.quote:
Die is zelf gewoon van de oude stempel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had de kop van mijn dokter moeten zien. Ik was 15, about to be 16. Zegt ze: "Ja waar is het voor." Dus ik zo van "Ja eh... anticonceptie."
En zij zo'n kop van what je ben 15.![]()
Niet dat ik 15 was de eerste keer tho, maar dat weet zij niet.
Dat wijf, ze lijkt 58, is 32 en heeft net een kind gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is zelf gewoon van de oude stempel.
Sowieso, mensen die niet buiten in de zon liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is deze, waarom op fok met dit lekker weer meng
Ik heb niemand op mij heen op het moment. Iedereen is werken of studeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
omdat projectquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb niemand op mij heen op het moment. Iedereen is werken of studeren.
Ja. Allemaal vragen of ik een vriend had en shit. Ik zeg 'nee trut, maar geef me gewoon die pilluh dang'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had de kop van mijn dokter moeten zien. Ik was 15, about to be 16. Zegt ze: "Ja waar is het voor." Dus ik zo van "Ja eh... anticonceptie."
En zij zo'n kop van what je ben 15.![]()
Niet dat ik 15 was de eerste keer tho, maar dat weet zij niet.
Omdat werk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Va te faire enculer, sale fils de putequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker in de tuin chillen met alledaagse waanzin en 3 cola en een jonko
HAHAHA, EEN VARIATIE OP 3 BIERIES EN EEN JONKO, MAAR IK LUST GEEN BIER, HAHAHAHAHAH
PICS van je vriendin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker in de tuin chillen met alledaagse waanzin en 3 cola en een jonko
HAHAHA, EEN VARIATIE OP 3 BIERIES EN EEN JONKO, MAAR IK LUST GEEN BIER, HAHAHAHAHAH
Ik snap d'r geen hol van, maar idd, zeker weten, rvquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Va te faire enculer, sale fils de pute
Onze Fransman.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Va te faire enculer, sale fils de pute
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik interesse toon. Oké, doei.
[..]
Kom maar halen.
Ik met een 9,3 als eindcijfer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon met een 6 afgesloten in de 2e.
Adres?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik interesse toon. Oké, doei.
[..]
Kom maar halen.
fotoboek.nl/remlofquote:
Kom maar naar Den Haag CS.quote:
Wat lul jij dan, ik heb nog nooit een foto van je gezien. Alleen van je kont.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik stuur nog wel keertje picca hoor.
Mensen die schreeuwen om pics maar zelf de anonimiteit zelve zijn.
Dan weet je dat mijn PM openstaat ter beoordeling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
Ze heeft toch pics in d'r fobo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik doel niet echt op jou hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar naar Den Haag CS.
[..]
Wat lul jij dan, ik heb nog nooit een foto van je gezien. Alleen van je kont.
over 20minuten ben ik erquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar naar Den Haag CS.
[..]
Wat lul jij dan, ik heb nog nooit een foto van je gezien. Alleen van je kont.
Okéquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doel niet echt op jou hoor![]()
Ik zei het gewoon.
Ik hou nog wel van je hoor
Jij bent pindasaus en chuck is pindarotsje.quote:
Zóóó, kijk dit gehaat dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en een geboortedatum. Maar aangezien je dat al niet kan vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |