QUEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
Maar als ik stop, moet ik weer 4 maanden wachten voor dat tyfus ding weer betrouwbaar is.
Waarom mislukt het dan alsnog bij zoveel vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als je langer dan 7 dagen je pil niet slikt en je hebt dan seks, dan is de kans op zwanger worden like... 1000%
Dan moeten ze wel... Iedereen ineens dronken daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef reetveter het volgende:
Ik zat zo eens te denken he. Qatar kan nooit het WK krijgen want ze schenken daar geen alcohol
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Frankrijkjij niet
![]()
Ooh en cote d'azur en Biarritz ook niet
Ja, als je ermee stopt, dan duurt het weer een aantal maanden voor ie weer betrouwbaar is.quote:
Die hebben gewoon geen baarmoeder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom mislukt het dan alsnog bij zoveel vrouwen?
Maar hoe bedoel je stoppen. Helemaal stoppen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als je ermee stopt, dan duurt het weer een aantal maanden voor ie weer betrouwbaar is.
[..]
Die hebben gewoon geen baarmoeder.
Dat zijn er dan veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die hebben gewoon geen baarmoeder.
Whehehe dan ben ik 32 en loop ik daar kankerdronken aan hoedjes te trekken van die moslims.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel... Iedereen ineens dronken daar
Zou je er dan naartoe gaan? Biertje voor 10 euro of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehehe dan ben ik 32 en loop ik daar kankerdronken aan hoedjes te trekken van die moslims.
Roffa?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wk_2022_krijgt.html
Drie keer raden waar ik in 2022 ben als dit doorgaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehehe dan ben ik 32 en loop ik daar kankerdronken aan hoedjes te trekken van die moslims.
Ja, dat je gewoon stopt. En dat je dan bijvoorbeeld na 5 maanden een relatie krijgt en weer wil beginnen met de pil. Dan moet je dus een aantal maanden wachten voor dat ding betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je stoppen. Helemaal stoppen?
Sowieso, die Emiraten daar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wk_2022_krijgt.html
Drie keer raden waar ik in 2022 ben als dit doorgaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom zou iemand sowieso willen stoppen met de pil? Dan gaat je menstruatieschema toch door de war?
Mensen die het binnen een paar maanden al met elkaar doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat je gewoon stopt. En dat je dan bijvoorbeeld na 5 maanden een relatie krijgt en weer wil beginnen met de pil. Dan moet je dus een aantal maanden wachten voor dat ding betrouwbaar is.
Toch gewoon als zo'n strip leeg is en dan 4 dagen later?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jonge, dan word je gewoon weer 1 keer per maand. Met de pil kon je dat nog verschuiven.
Ik zit dan al in het bejaardentehuis vrees ik. Lekker met mede bejaarden over vroeger tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
De limiet ligt op een maand, anders moet ze wel het meisje zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die het binnen een paar maanden al met elkaar doen.
Kaarten voor centen bedoel je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit dan al in het bejaardentehuis vrees ik. Lekker met mede bejaarden over vroeger tijdens de wedstrijd.
Zulke eisen vooraf al stellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De limiet ligt op een maand, anders moet ze wel het meisje zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.
Nee, da's echt onzinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat je gewoon stopt. En dat je dan bijvoorbeeld na 5 maanden een relatie krijgt en weer wil beginnen met de pil. Dan moet je dus een aantal maanden wachten voor dat ding betrouwbaar is.
Nee man. Dan zitten we zo van "Weet je nog Kees, dat WK waar Frankrijk niet op kwam dagen?" en zo.quote:
Ja, maar als je doorsllikt stel je het een maand uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toch gewoon als zo'n strip leeg is en dan 4 dagen later?
Nee, da's echt waar. Dat zei de dokter tegen me..quote:
Meisjes die doorslikken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als je doorsllikt stel je het een maand uit.
Wat. Ik ben het er mee eens hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zulke eisen vooraf al stellen.!!!!
Als Frankrijk vandaag niet gaat voetballen mogen ze de eerst komende 2x echt niet meedoenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Dan zitten we zo van "Weet je nog Kees, dat WK waar Frankrijk niet op kwam dagen?" en zo.
Dus je kunt jezelf ook nooit meer ongesteld laten worden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als je doorsllikt stel je het een maand uit.
Mwa met nog geen ene relatie is het binnen 4 maanden gebeurt bij mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De limiet ligt op een maand, anders moet ze wel het meisje zijn waar ik de rest van mijn leven bij blijf.
Ik zorg altijd dat ik mijn vriendin ongeveer 3 à 4 keer per week zie. Meestal zijn de eerste stappen al gedaan voordat je een relatie begint, dus het is gewoon reëel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zulke eisen vooraf al stellen.!!!!
Mijne bij 2 niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa met nog geen ene relatie is het binnen 4 maanden gebeurt bij mij.
Dan ben je ook niet echt verliefd en dus niet alles voor elkaar over. Ik zou het ook jammer vinden hoor, daar niet van, maar geen keiharde eis in de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat. Ik ben het er mee eens hoor. Je zit verdomme in je 20e levensjaar.
Dan heb jij echt een hele lichte en/of slechte pil. Het maximum is volgens mij een maand. En dat is dan ook nog maar puur voor de zekerheid. Volgens mij moet ie na een week al goed zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, da's echt waar. Dat zei de dokter tegen me..
Ze kunnen die spelers toch ook schorsen voor de andere competities?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als Frankrijk vandaag niet gaat voetballen mogen ze de eerst komende 2x echt niet meedoen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik mijn vriendin ongeveer 3 à 4 keer per week zie. Meestal zijn de eerste stappen al gedaan voordat je een relatie begint, dus het is gewoon reëel.
Ik heb bijna alleen maar relaties gehad die korter duurde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa met nog geen ene relatie is het binnen 4 maanden gebeurt bij mij.
Stederil 30. Standaard pil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb jij echt een hele lichte en/of slechte pil. Het maximum is volgens mij een maand. En dat is dan ook nog maar puur voor de zekerheid. Volgens mij moet ie na een week al goed zijn.
Lijkt me sterk, want niet elke speler is het ermee eens volgens mij. Maar ik weet het niet. Zal vast wel ergens staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze kunnen die spelers toch ook schorsen voor de andere competities?
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat. Ik ben het er mee eens hoor. Je zit verdomme in je 20e levensjaar.
Ik bedoelde waarin het minimaal 4 maanden duurde voordat we seks hadden, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar relaties gehad die korter duurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |