quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Bragi het volgende:
Bobby, hij is weer online: http://www.koelman.com/2010/undercover-bij-het-algemeen-dagblad/
Tsja, vrouwen, het zijn vreemde wezens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, nja het is maar wat mensen fijn vinden
Waarom heb je zo'n ding eigenlijk BT? Aangezien ie maar 2 standen heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, vrouwen, het zijn vreemde wezens.
Boeiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ga jij balen als een klasgenoot van je op fok zit.
Ik heb 'm gewonnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n ding eigenlijk BT? Aangezien ie maar 2 standen heeft.
Ach ja, ze hebben gewoon dezelfde motor erin gebouwd die ze ook in hun drilboren zetten. Cheap fuckers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat ding trilt dus min of meer je baarmoeder eruit?
Zet hem gewoon op marktplaats of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewonnen! Maar het is niet echt mijn ding hoor.
Ja en hoe erg baalde die ventquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend.We hebben op het werk ook een keer een profiel (AdultFriendFinder of zo) van een collegaatje gevonden waarin alle seksuele wensen/fantasieën in vermeld stonden.
Gewoon niet vermelden.quote:
Meisje. Maar volgens mij heeft niemand dat haar verteld.quote:
Hihi, wat grappigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewonnen! Maar het is niet echt mijn ding hoor.
Wat was dr fantasie dan. Beter vertel je het nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisje. Maar volgens mij heeft niemand dat haar verteld.
BT bij de Praxis: Hebben jullie ook opzetstukjes dat je hem kan gebruiken als boor of schuurmachine?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, wat grappig. Maar nu zit je met een soort van boor opgescheept
?
Want anders?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat was dr fantasie dan. Beter vertel je het nu.
HAHA.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT bij de Praxis: Hebben jullie ook opzetstukjes dat je hem kan gebruiken als boor of schuurmachine?
Iets doet mij vermoeden dat dit een gemaakt lachje is.quote:
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, wat grappig. Maar nu zit je met een soort van boor opgescheept
?
Why? Er zijn mensen die alleen al meedoen aan prijsvragen om vervolgens de prijzen te verkopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetzien of ik biedingen krijg. Aangezien het pakket 130 euro is kan ik er wel veel geld voor krijgen waar ik blijer mee ben dan dit ding
!
Maar ik vind het zo lullig om iets te verkopen dat je gewonnen hebt.
Genoeg zieke mannen die en gebruikte willen hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetzien of ik biedingen krijg. Aangezien het pakket 130 euro is kan ik er wel veel geld voor krijgen waar ik blijer mee ben dan dit ding
!
Kut ik was hem al aan het zoeken...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Genoeg zieke mannen die en gebruikte willen hoor.
Nouja, dat geeft toch niet. Ik win echt nooit bij de prijsvragen op Fok!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Eensch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kankerchil om weer een chick te hebben die niet alleen je vriendin is, maar ook een mattie van je is.![]()
Dude, ik was gister wel niet zo stonedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kwam ze me vanmorgen wakker maken, en gingen we een lekker jointje roken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik was gister wel niet zo stoned.
joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik was gister wel niet zo stoned.
Mensen die dit op hyves posten. Mensen die me hier nu mee spammen via smsjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die op hun bank zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je hyves @asta:
vandaag, 13:25 - Reageer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die op hun bank zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je hyves @asta:
HAHA die heb ik ook eens gekrabbeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik zou roepen dat die niet moet springen om persoonlijk naar boven te gaan om hem te duwenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Maar jij bent dan ook godverdomme stoer, godverdommequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou roepen dat die niet moet springen om persoonlijk naar boven te gaan om hem te duwen
alleen op het internet stoer... als ik de computer verlaat ben ik een doetjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook godverdomme stoer, godverdomme
Hoezo heb jij een chick? Ik wil een foto!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kankerchil om weer een chick te hebben die niet alleen je vriendin is, maar ook een mattie van je is.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kwam ze me vanmorgen wakker maken, en gingen we een lekker jointje roken
Ik wel. Ook dat ze nog maagd was voordat ze NG kende.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, zijn er nog mensen die niet weten dat NG een chica heeft?
Ik wist het niet, nee. Big fucking deal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, zijn er nog mensen die niet weten dat NG een chica heeft?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist het niet, nee. Big fucking deal.
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
Nog minder dan twee uur voor die Franse toneelschool niet verschijnt op het veld.Ik geniet nu al.
The Situation en The Problem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Check Vinny op de truck zitten.
Dat wist ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Ook dat ze nog maagd was voordat ze NG kende.
Ik kan je wel een fuckdeal regelen hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd. Kom op meisje, het was niet slecht bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet lief? PV moet geen stomme dingen zeggen.
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd. Kom op meisje, het was niet slecht bedoeld.
Maakt mij niet uit, ik geniet van die overschatte Franse bende.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wel komen en hopelijk met 10-0 verliezen van Zuid Afrika
Echte kenners weten dat ze sinds 2002 al niets meer voorstellen qua samenspel. Slechts individueel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik geniet van die overschatte Franse bende.
Niets in huis?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb mofocking honger maar kan niks halen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb mofocking honger maar kan niks halen
Dat sowieso inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik geniet van die overschatte Franse bende.
Die van 2 euro waar z'n saldo te laag voor was.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van 2 euro waar z'n saldo te laag voor was.![]()
![]()
Ja maar elke keer weer denken ze dat het wel even fixen. In mijn poule heb ik ze ook niet voor niets als laatste in hun eigen poule staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echte kenners weten dat ze sinds 2002 al niets meer voorstellen qua samenspel. Slechts individueel.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHA
http://www.dumpert.nl/med(...)_blanke_vrouwen.html![]()
![]()
Ik als winnaar, maar dat komt vanwege mijn trots en koppigheid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja maar elke keer weer denken ze dat het wel even fixen. In mijn poule heb ik ze ook niet voor niets als laatste in hun eigen poule staan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHA
![]()
Alsof iemand je vanacht zwanger ging maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik was vannacht bijna vergeten mijn pil in te nemen. Echt sad.
Gisteren was je ook vergeten een pilletje in te nemen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Dan kun je alleen de rest van de reep weggooien? Of nog meer gevolgen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
WHAZZUP WHITE GIRLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHA
![]()
ECHT hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Dat gezicht van die gast als ie om die hoek staat
!
Alsof ik mijn pil niet moet slikken als niemand mij neukt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alsof iemand je vanacht zwanger ging maken.
HAHA U STUPIDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik als winnaar, maar dat komt vanwege mijn trots en koppigheid.
Nee, als je langer dan 7 dagen je pil niet slikt en je hebt dan seks, dan is de kans op zwanger worden like... 1000%quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan kun je alleen de rest van de reep weggooien? Of nog meer gevolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |