waarom grote muil dan waar haal je die vandaanquote:
snap ik ook nooit vriend maar wat is er aan de hand dan hier ik maak me een beetje zorgenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom grote muil dan waar haal je die vandaan
het is essentieel dat je rust gepakt wordt nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
snap ik ook nooit vriend maar wat is er aan de hand dan hier ik maak me een beetje zorgen
oke oke dan ga ik dat maar doen he maar hoef ik me echt geen zorgen te maken dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het is essentieel dat je rust gepakt wordt nu
rofl :pquote:
waarschijnlijk hopelijk niet is de verwachtingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke oke dan ga ik dat maar doen he maar hoef ik me echt geen zorgen te maken dan?
oke dat stelt me wel een beetje gerust nu kan ik weer rustig ademhalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarschijnlijk hopelijk niet is de verwachting
ademhalen is waar het om draait dat is de sleutel tot succesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke dat stelt me wel een beetje gerust nu kan ik weer rustig ademhalen
oke thanks voor het aanbod ik zal erover nadenkenquote:
word echtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die chagrijnig zijn / kijken![]()
WORD ECHT
wordt echt of sterf proberendequote:
Oh dat was ook verder helemaal niet te merken hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben echt zó chagrijnig vandaag. Wilde ik even meededelen.
Nog 3,5 dag hel. En ik wil naar Afrikaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat was ook verder helemaal niet te merken hoor.
okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben echt zó chagrijnig vandaag. Wilde ik even meededelen.
Doe niet groot.quote:
Sticksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
mensen willen dat ik terug kom naar de aarde
koning robot heeft de wereld in zn machtquote:
Ik wil 2 miljoen, maar dat zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog 3,5 dag hel. En ik wil naar Afrika.
Mensen die geen 2 miljoen gaan verdienenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil 2 miljoen, maar dat zit er ook niet in.
Wie had het over verdienen? Ik wil er eigenlijk geen fuck voor hoeven doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die geen 2 miljoen gaan verdienen![]()
Ik wil er best fucks voor doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie had het over verdienen? Ik wil er eigenlijk geen fuck voor hoeven doen.
Ik lig nog in bed met mn bb dus kan m niet luisteren, sowieso luister ik nog steeds John Mayer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef WillFerrell het volgende:
Even een gevoelig liedje nu WD er is.
Ook oude lelijke mokkels?quote:
Ja.quote:
John Mayer boven Michael Jackson zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed met mn bb dus kan m niet luisteren, sowieso luister ik nog steeds John Mayer.
Ik kan niet op youtube fagneckquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
John Mayer boven Michael Jackson zetten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
John Mayer boven Michael Jackson zetten.
waarom praten homonekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En je hebt niets op je BB staan van MJ?
Ik heb helemaal geen muziek op mn bb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En je hebt niets op je BB staan van MJ?
Hoe kun je wel John Mayer luisteren en niet MJ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen muziek op mn bb.
Nou daar zijn nog andere mogelijkheden dan een blackberry voor hoor..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe kun je wel John Mayer luisteren en niet MJ?
Klantenquote:
Mensen die alleen een middagje betaald fokken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Salatrel het volgende:
![]()
testsessie voor nieuwe applicatie hier weer achter de rug. nu ff lunchen en dan de middag vullen met betaald fokken
altijd leuk zon weekje afbouwen richting de vakantie
Dan is MJ ook geen probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou daar zijn nog andere mogelijkheden dan een blackberry voor hoor..
Wel, daar heb ik geen CD van. Alleen een dvd.quote:
gisterne had ik een presentatie doelstellingen voor het komende jaar toen heb ik ook mobiel mee zitten lurkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die alleen een middagje betaald fokken.
Jouw werkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat Zoover echt is.
'Ja, want van de 382 reacties zijn er 2 negatief dus ik wil niet naar dat hotel!'
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat Zoover echt is.
'Ja, want van de 382 reacties zijn er 2 negatief dus ik wil niet naar dat hotel!'
Deze dissquote:
Je wordt wel rood achter je computertje.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Wie zou de meest vunzige Disney-prinses/babe zijn?
Volgens mij wil Jasmine 'm wel in haar poeperd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef reetveter het volgende:
Die buik van the situation he, die klopt niet
Wacht, Vinny tegenwoordig. Even zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
The situation is een kneus![]()
Vinnie is een eckte eckte
Ik denk Sneeuwwitje, we weten allemaal waarom haar gezicht zo wit zietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Wie zou de meest vunzige Disney-prinses/babe zijn?
Volgens mij wil Jasmine 'm wel in haar poeperd.
Ik vind 'm serieus goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
Check m'n geweldige review
Wat ga jij balen als een klasgenoot van je op fok zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
Check m'n geweldige review
en die hoer woont nog met 7 mannen in 1 huis ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk Sneeuwwitje, we weten allemaal waarom haar gezicht zo wit ziet
Toedeledokie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
Over een uurtje op weg naar een bruiloft.
Adios, amigos.
Mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind 'm serieus goed.Iets waar de lezers en de fabrikant wat aan hebben.
Waarom? Zo erg vind ik dit niet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ga jij balen als een klasgenoot van je op fok zit.
Maar dat ding trilt dus min of meer je baarmoeder eruit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Waarom? Zo erg vind ik dit niet hoor
Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat ding trilt dus min of meer je baarmoeder eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |