Nouja, dat geeft toch niet. Ik win echt nooit bij de prijsvragen op Fok!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar even op marktplaats gezetzien of ik biedingen krijg. Aangezien het pakket 130 euro is kan ik er wel veel geld voor krijgen waar ik blijer mee ben dan dit ding
!
Maar ik vind het zo lullig om iets te verkopen dat je gewonnen hebt.
Eensch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kankerchil om weer een chick te hebben die niet alleen je vriendin is, maar ook een mattie van je is.![]()
Dude, ik was gister wel niet zo stonedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kwam ze me vanmorgen wakker maken, en gingen we een lekker jointje roken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik was gister wel niet zo stoned.
joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik was gister wel niet zo stoned.
Mensen die dit op hyves posten. Mensen die me hier nu mee spammen via smsjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die op hun bank zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieėr dan dit bericht op je hyves @asta:
vandaag, 13:25 - Reageer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die op hun bank zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieėr dan dit bericht op je hyves @asta:
HAHA die heb ik ook eens gekrabbeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik zou roepen dat die niet moet springen om persoonlijk naar boven te gaan om hem te duwenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Maar jij bent dan ook godverdomme stoer, godverdommequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou roepen dat die niet moet springen om persoonlijk naar boven te gaan om hem te duwen
alleen op het internet stoer... als ik de computer verlaat ben ik een doetjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook godverdomme stoer, godverdomme
Hoezo heb jij een chick? Ik wil een foto!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat kankerchil om weer een chick te hebben die niet alleen je vriendin is, maar ook een mattie van je is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |