Hmm, ja ken ik niet. Maar dat je zolang moet wachten is echt bull. Die dokter wil gewoon niet dat jij seks hebt. Mijn dokter gaf me ook al een preek toen.quote:
Ik zeg dat ook niet hardop, maar ik probeer mijn doel zelf te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet echt verliefd en dus niet alles voor elkaar over. Ik zou het ook jammer vinden hoor, daar niet van, maar geen keiharde eis in de onderhandelingen.
Oh, ik heb er eentje gehad waar het 3 maanden duurde. Voor de rest haalde ik mijn doelstelling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde waarin het minimaal 4 maanden duurde voordat we seks hadden, eigenlijk.
Zeker zo'n Christelijke Harrie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja ken ik niet. Maar dat je zolang moet wachten is echt bull. Die dokter wil gewoon niet dat jij seks hebt. Mijn dokter gaf me ook al een preek toen.
Je had de kop van mijn dokter moeten zien. Ik was 15, about to be 16. Zegt ze: "Ja waar is het voor." Dus ik zo van "Ja eh... anticonceptie."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja ken ik niet. Maar dat je zolang moet wachten is echt bull. Die dokter wil gewoon niet dat jij seks hebt. Mijn dokter gaf me ook al een preek toen.
Ik moest voor me werk langs een huisarts in Den Ham. Mijn god, ik moest alleen even wat foto's maken en wat info opvragen, die vent die ging helemaal los over zijn geloof toen. Een vriendin had me al gewaarschuwd voor die vent dat die hetzelfde flikte toen zij de pil wilde.quote:
Die is zelf gewoon van de oude stempel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had de kop van mijn dokter moeten zien. Ik was 15, about to be 16. Zegt ze: "Ja waar is het voor." Dus ik zo van "Ja eh... anticonceptie."
En zij zo'n kop van what je ben 15.![]()
Niet dat ik 15 was de eerste keer tho, maar dat weet zij niet.
Dat wijf, ze lijkt 58, is 32 en heeft net een kind gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is zelf gewoon van de oude stempel.
Sowieso, mensen die niet buiten in de zon liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is deze, waarom op fok met dit lekker weer meng
Ik heb niemand op mij heen op het moment. Iedereen is werken of studeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
omdat projectquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb niemand op mij heen op het moment. Iedereen is werken of studeren.
Ja. Allemaal vragen of ik een vriend had en shit. Ik zeg 'nee trut, maar geef me gewoon die pilluh dang'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had de kop van mijn dokter moeten zien. Ik was 15, about to be 16. Zegt ze: "Ja waar is het voor." Dus ik zo van "Ja eh... anticonceptie."
En zij zo'n kop van what je ben 15.![]()
Niet dat ik 15 was de eerste keer tho, maar dat weet zij niet.
Omdat werk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Va te faire enculer, sale fils de putequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker in de tuin chillen met alledaagse waanzin en 3 cola en een jonko
HAHAHA, EEN VARIATIE OP 3 BIERIES EN EEN JONKO, MAAR IK LUST GEEN BIER, HAHAHAHAHAH
PICS van je vriendin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker in de tuin chillen met alledaagse waanzin en 3 cola en een jonko
HAHAHA, EEN VARIATIE OP 3 BIERIES EN EEN JONKO, MAAR IK LUST GEEN BIER, HAHAHAHAHAH
Ik snap d'r geen hol van, maar idd, zeker weten, rvquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Va te faire enculer, sale fils de pute
Onze Fransman.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Va te faire enculer, sale fils de pute
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik interesse toon. Oké, doei.
[..]
Kom maar halen.
Ik met een 9,3 als eindcijfer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon met een 6 afgesloten in de 2e.
Adres?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik interesse toon. Oké, doei.
[..]
Kom maar halen.
fotoboek.nl/remlofquote:
Kom maar naar Den Haag CS.quote:
Wat lul jij dan, ik heb nog nooit een foto van je gezien. Alleen van je kont.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik stuur nog wel keertje picca hoor.
Mensen die schreeuwen om pics maar zelf de anonimiteit zelve zijn.
Dan weet je dat mijn PM openstaat ter beoordeling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
Ze heeft toch pics in d'r fobo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik doel niet echt op jou hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar naar Den Haag CS.
[..]
Wat lul jij dan, ik heb nog nooit een foto van je gezien. Alleen van je kont.
over 20minuten ben ik erquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar naar Den Haag CS.
[..]
Wat lul jij dan, ik heb nog nooit een foto van je gezien. Alleen van je kont.
Okéquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doel niet echt op jou hoor![]()
Ik zei het gewoon.
Ik hou nog wel van je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |