Nou nee, dat is juist het spel. Dat zal je zelf in de gaten moeten houden en is de aankondigingen ook een paar keer vermeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou handig zijn als het even in de topic gemeld wordt als er een losse vraag is .. heb er 3 gemist ..
Maar ik heb er nu nog maar 850. Terwijl ik 5 punten heb gescoord net. Horen er 860 te zijn.quote:Lakitu moest twee plaatsen prijsgeven en komt met een score van 855 punten op de vierde stek terecht.
Dat is eenvoudig te verklaren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
Hey vraagje: ik had na gisteravond 855 punten, dat weet ik heel zeker. Staat ook in het nieuwsbericht:
[..]
Maar ik heb er nu nog maar 850. Terwijl ik 5 punten heb gescoord net. Horen er 860 te zijn.
Hoe kan dat?
Oh oke. Ik dacht al dat ik aftrek had gekregen ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is eenvoudig te verklaren.
In de afgelopen dagen zijn er tijdens het invoeren wat foutjes in geslopen. Een user attendeerde me daarop en dat heb ik vervolgens gecorrigeerd. Zal het vanavond ook nog even in het puntenbericht vermelden.
Je hebt wel aftrek gekregen, maar dat had dus een reden. Ik heb twee bronnen geraadpleegd, dus was ook vrij zeker van mijn zaak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh oke. Ik dacht al dat ik aftrek had gekregen ofzo
Ik zie ze nu ook staan... Dat zijn dus 100 punten weggegooidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou handig zijn als het even in de topic gemeld wordt als er een losse vraag is .. heb er 3 gemist ..
Volgens mij Ghana - Australië. Ik was volgens mij al verbaasd dat ik daar 10 punten teveel voor kreeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je hebt wel aftrek gekregen, maar dat had dus een reden. Ik heb twee bronnen geraadpleegd, dus was ook vrij zeker van mijn zaak.
Er was bij een wedstrijd een kaart te veel toegekend en bij een andere wedstrijd een kaart te weinig.
Nee, dat zou duidelijker vermeld moeten worden. Ik check dagelijks mn punten en dergelijke en dit topic maar die vragen zijn mij ontgaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou nee, dat is juist het spel. Dat zal je zelf in de gaten moeten houden en is de aankondigingen ook een paar keer vermeld.
Uit; FOK! WK Pool; allerlaatste kansquote:Ook worden er gedurende het toernooi extra vragen gesteld, waardoor je je persoonlijke score aanzienlijk kan opschroeven. Deze extra vragen zullen niet aangekondigd worden, dus het is zaak om met regelmaat even op de pagina van de FOK! WK 2010 Pool te kijken.
Uit; FOK! WK-pool is online!quote:Let op! In aanloop naar het WK voetbal of tijdens het toernooi zelf kan de redactie extra vragen invoeren, waardoor je meer punten in de wacht kan slepen. Hier zal je verder geen notificatie voor krijgen. Hou dit zelf dus goed in de gaten! Deze vragen zullen namelijk maar in een bepaalde periode van enkele dagen beantwoord kunnen worden.
Had je gewoon moeten kijken hoor, dat is idd het spelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, dat zou duidelijker vermeld moeten worden. Ik check dagelijks mn punten en dergelijke en dit topic maar die vragen zijn mij ontgaan.
Kun je wel zeggen dat het de eigen schuld is van mensen, maar zo wordt het spelletje er niet leuker op natuurlijk. Heb nu 100 punten misgelopen, beetje jammer.
Huiliequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, dat zou duidelijker vermeld moeten worden. Ik check dagelijks mn punten en dergelijke en dit topic maar die vragen zijn mij ontgaan.
Kun je wel zeggen dat het de eigen schuld is van mensen, maar zo wordt het spelletje er niet leuker op natuurlijk. Heb nu 100 punten misgelopen, beetje jammer.
Zo duidelijk dat er dus mensen zijn die het gemist hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Uit; FOK! WK Pool; allerlaatste kans
[..]
Uit; FOK! WK-pool is online!
Duidelijk zat, lijkt me?
Dat is dan vervelend voor die mensen, maar zeker niet de schuld van de redactiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zo duidelijk dat er dus mensen zijn die het gemist hebben.
Om nog even verder te huilen:quote:
Ik denk dat minstens 10% van de mensen die vragen gemist heeft, heel vervelend voor iedereen want dit is gewoon je reinste competitievervalsing.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is dan vervelend voor die mensen, maar zeker niet de schuld van de redactie
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Yes, allebei de wedstrijden van nu goed!
Oh, ik sta op de 737e plaats...
Enneh, welke vragen?
Thanks. Ik snap alleen dat blokje met finales niet. Wat is daar de bedoeling van?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Hier staan onderaan nog wat losse vragen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Thanks. Ik snap alleen dat blokje met finales niet. Wat is daar de bedoeling van?
En daar kunnen we nu al scores voorspellen, zonder de landen in te vullen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar komen de wedstrijden te staan die verderop in het toernooi gehouden gaan worden
Beetje vreemd ja. Maar ja, Fok! doet dit om mensen toch nog de kans te geven ( mocht je de landen verkeerd hebben ingevuld ) punten te halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En daar kunnen we nu al scores voorspellen, zonder de landen in te vullen?
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben wel fan van de extra vragen hoor. Een hele leuke beloning voor een beetje inzet in de vorm van het regelmatig checken van de pool. Stukje betrokkenheid.
Sommige mensen hebben ook een baan en een sociaal leven hoorquote:
Ach wat een onzin ; het staat er toch gewoon bij dat er vragen bij kunnen komen, maar dat je dat zelf in de gaten moet houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens 10% van de mensen die vragen gemist heeft, heel vervelend voor iedereen want dit is gewoon je reinste competitievervalsing.
Degene die nu wint, weet dat hij geen echte winnaar is door de gebrekkige communicatie vanuit de redactie.
Die vragen staan zeker een dag openquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een baan en een sociaal leven hoor
quote:
Ik dacht dat er stond: "Wie plaatste zich als eerste voor de 1/8e finale"quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgenochtend 10:00 om deze vraag te beantwoorden
volgens mij 0-0, en dan als winnaar de ploeg die 4-3 heeft gewonnen ..quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef DoomCow het volgende:
9even een klein vraagje over de volgende rondes:
Hoe word de eindscore bepaald als de penalty-shootouts komen?
wedstrijd eindigd in 0-0, dus penalty's. Team A scoort 4 keer, tem B mist schot 3 en 5, is dit een 0-0 score on een 4-3 score?
vind ik wel een behoorlijk verschil bij het invoeren van de resultaten...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef DoomCow het volgende:
9even een klein vraagje over de volgende rondes:
Hoe word de eindscore bepaald als de penalty-shootouts komen?
wedstrijd eindigd in 0-0, dus penalty's. Team A scoort 4 keer, tem B mist schot 3 en 5, is dit een 0-0 score on een 4-3 score?
vind ik wel een behoorlijk verschil bij het invoeren van de resultaten...
Okay,zelfde situatie, 0-0 eindstand, maar extra tijd levert 1-0 of 1-1 op? Welke voorspelling telt dan? 90 minuten? +extra tijd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan geldt de stand zoals die na 90 minuten was.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Okay,zelfde situatie, 0-0 eindstand, maar extra tijd levert 1-0 of 1-1 op? Welke voorspelling telt dan? 90 minuten? +extra tijd?
Het is al 10:00 geweest, dus kan ik het er gewoon over hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben het alleen over officiële plaatsingen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is al 10:00 geweest, dus kan ik het er gewoon over hebben![]()
Maar Nederland was dus het juiste antwoord? Omdat er nog geen punten bij zijn gekomen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef Lakitu het volgende:
Voor wanneer moet je de 8efinales voorspellen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef horned_reaper het volgende:
De 50 bonuspunten zijn er nog steeds niet bij geteld ....
Superquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nog ff geduld hebben tot de resultaten van de wedstrijden van vanmiddag ingevoerd zijn
quote:De groepsfase op het WK voetbal in Zuid-Afrika nadert inmiddels zijn einde. Dit betekent ook dat steeds meer wedstrijden voor de knock-out-fase bekend worden en dat heeft gevolgen voor de FOK! WK 2010 Pool.
Zodra een wedstrijd in de knock-out-fase van het WK voetbal definitief is, kan je je voorspelling al invullen. Als het duel van start gaat, is het logischerwijs niet meer mogelijk om een voorspelling in te vullen. Hou hier dus even rekening mee!
Daarnaast willen we jullie er nogmaals op attenderen dat er tijdens het WK voetbal extra vragen in de FOK! WK 2010 Pool kunnen verschijnen. Bij een goed antwoord kan je puntentotaal aanzienlijk verhogen, dus hou hier rekening mee.
Wil je weten of je al nieuwe voorspellingen kan doen? Ga dan snel naar de FOK! WK 2010 Pool!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit het in de pool met penalty's?
Tellen deze ook mee als doelpunten?
Hebben we het het EK niet gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit het in de pool met penalty's?
Tellen deze ook mee als doelpunten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hebben we het het EK niet gedaanWe gaan alleen uit van de uitslag, zoals hij na 90 (of 120 minuten) is.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef DoomCow het volgende:
SLW-ITA had ik als 0-2 staan, maar de 2 goals (3-2) zijn nog niet in mijn score meegeteld...
Hartelijk dankquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. Is aangepast.
Ik had gister een superdag en sta ineens in de top 50 waar ik eerst rond de 300-400 bivakkeerde. De verschillen zijn dus redelijk klein.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Zeroku het volgende:
Totaal: 710
Positie binnen Pool: 194
Matig. Ik stond 55ste.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer komen de 50 bonuspunten erbij ?
quote:In het klassement van vandaag zijn nog niet alle punten verwerkt. Het antwoord op de vraag welk team zich als eerste plaatste voor de achtste finales was natuurlijk Nederland. De 50 punten die je hiermee kon verdienen worden zo snel mogelijk bijgeschreven
Zo moeilijk hoort het toch niet te zijn? Gewoon 50 punten erbij voor iedereen die NL hadquote:
Het systeem moet de punten erbij tellen. Kunnen wij nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoort het toch niet te zijn? Gewoon 50 punten erbij voor iedereen die NL hadNog steeds niks
Ik op 72.quote:
Verlenging telt dus ook niet mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[WK pool] Tussenstand na dag 15
Vanaf morgen worden de achtste finales van het toernooi gespeeld. Het invullen van het schema verandert hierdoor. Je hebt nu tot de start van een wedstrijd om je voorspelling in te vullen. De stand die ingevuld moet worden is die na 90 minuten. Ook zullen de gele en rode kaarten na de reguliere speeltijd gaan gelden. De winnaar is uiteraard het land dat doorgaat naar de volgende ronde.
Ik tel toch echt acht wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom staat de laatste achtste finale er nog niet bij?
Ik heb er ook 3 gemist.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef robjee het volgende:
Ik ooook. Jammer dat ik niet al die extra vragen heb ingevuld.
Oh jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik tel toch echt acht wedstrijdenDie laatste is nu nog niet van belang.
Ik heb geen flauw idee. Het enige wat ik kan doen, is je score laten checken. Maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:13 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb er geen punten bij gekregen :S terwijl ik wel een gelijkspel had voorspeld !![]()
Waar zijn mijn punten!! ??
Ik heb geen idee... ik zag opeens wel dat ik ben gedaald in het klassement van de 28ste plaats naar de 39ste... het maakt me niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Het enige wat ik kan doen, is je score laten checken. Maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ook geen punten gekregen, had 2-2 voorspeld. Dan heb ik de 2 van Ghana dus goed.
Ik heb even navraag gedaan, waarmee ik concludeer dat er met de puntentelling niets mis is gegaan. Er wordt uitgegaan van een gelijkspel (1-1).quote:Op zondag 27 juni 2010 10:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... ik zag opeens wel dat ik ben gedaald in het klassement van de 28ste plaats naar de 39ste... het maakt me niet zo heel veel uit.
Maar alle kleine puntjes kunnen toch verschil uitmaken ?
Ik hoor inderdaad meerdere mensen die een gelijkspel hadden voorspeld klagen dat ze geen punten hebben gekregen ?
Toch vreemd... ik had echt een gelijkspel ingevoerd... en 0 punten gekregen.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb even navraag gedaan, waarmee ik concludeer dat er met de puntentelling niets mis is gegaan. Er wordt uitgegaan van een gelijkspel (1-1).
Maar je krijgt wel gewoon 5 punten voor het feit dat je geen team als winnaar hebt aangekruistquote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Breuls het volgende:
Je krijgt punten voor de losse onderdelen van de score; 1-1 is niet hetzelde als 2-2, dus daar krijg je geen punten voor.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel gewoon 5 punten voor het feit dat je geen team als winnaar hebt aangekruist![]()
Althans... of het is anders dan tijdens de poulefase ?
Want als je dan alleen het winnende team (of geen winnend team) goed had... maar de punten totaal niet, dan kreeg je in ieder geval 5 punten voor die voorspelling ?
aahquote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is anders dan de poulefase omdat er een team door moet gaan. Dus als je slim bent wijs je altijd een winnaar aan.
Aha, oke. Ik dacht dat de verlenging ook meetelde, vooral door deze post:quote:Op zondag 27 juni 2010 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die tweede goal maakte Ghana pas in de verlenging, terwijl wij vermeld hebben dat het bij ons gaat om de stand na 90 minuten.
Daardoor ben je waarschijnlijk de punten misgelopen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
We gaan alleen uit van de uitslag, zoals hij na 90 (of 120 minuten) is.
Oke, zal het onthouden.quote:
Klopt. Het systeem moet een winnaar noteren, omdat automatisch de vervolgfinales worden ingevuld. Eigenlijk zou er dus geen optie voor 'geen winnaar' moeten zijn in de finales.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is anders dan de poulefase omdat er een team door moet gaan. Dus als je slim bent wijs je altijd een winnaar aan.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wint een subleague trouwens ook wat, als ze als eerste eindigen?
Neem aan dat Danny wel iets regelt voor de FOK!sportcrew als we eerste worden?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, bij de subleagues gaat het alleen om de eer
Nou, zeg dat wel. Ik sta wel in de top 50, maar wel op 400 punten achterstand van hem.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Die Droid die blijft ook maar scoren zeg, net alsof hij de laatste 3 dagen elke wedstrijd precies goed heeft voorspeld
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik had 2 - 0 ingevuld!!!!!![]()
Toch leuk dat we weer door zijn!
quote:
Jammer.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die paar minuten blessuretijd worden helaas ook meegenomen. Anders had ik de uitslag ook goed gehad.
Hier ook 3-1quote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had 3-1, dus wat punten misgelopen
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Arcee het volgende:
Ik had alleen het aantal doelpunten van Brazilië niet goed.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
Klopt het dat de punten van Paraguay - Japan nog niet zijn verrekend?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Arcee het volgende:
Ik heb maar 5 punten, trouwens. Terwijl ik het aantal kaarten goed had en dat Paraguy zou doorgaan.
Verder had ik 1-1, maar je krijgt geen punten voor een correct toto, wel?
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.Ik had Paraguay als winnaar, maar omdat het dus na 90 minuten gelijkspel is gebleven, krijg ik geen punt?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:23 schreef TLC het volgende:
Spanje-Portugal was de 10de keer dat ik een uitslag goed had![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef Arcee het volgende:
Sinds ik op de open vragen let is er nog geen open vraag weer geweest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef TLC het volgende:
Bij de open vraag wie er wereldkampioen gaat worden heb ik Brazilie ingevuld, maar laat die 100 punten maar zitten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef TLC het volgende:
Bij de open vraag wie er wereldkampioen gaat worden heb ik Brazilie ingevuld, maar laat die 100 punten maar zitten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kwam er een half uur voor de wedstrijd achter dat ik nog helemaal niks voorspeld had, toen maar 2-1 voor NL ingevuld. Hoppa!
quote:Op zondag 4 juli 2010 06:48 schreef TLC het volgende:
Vraagje over de nieuwe open vraag ; telt de wedstrijd om de derde en vierde plek ook mee ?
![]()
Anders maak je even slapende honden wakker.quote:Op zondag 4 juli 2010 06:48 schreef TLC het volgende:
Vraagje over de nieuwe open vraag ; telt de wedstrijd om de derde en vierde plek ook mee ?
![]()
8+4+2+1 + 1 (die 1ste 1 is voor de kleine finale) = 16quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef hole1988 het volgende:
Kan je trouwens ook de troost finale voorspellen, staat nog niet op de pagina
Twee posts boven je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef Breuls het volgende:
De troostfinale kun je al voorspellen, alleen staan de teams er nog niet bij. Ik ga d'r morgen naar kijken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben 28ste geïndigd! .... maar OOOOH wat stom, als ik alle bonusvragen had ingevuld dan zou ik 5de zijn geworden!
Jullie mogen wel een bladzijde lezen uit mijn boek. Niet helemaal hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef GeertWeldus het volgende:
[..]
In drieën delen die hap!
12 DrDentz 1540
13 GeertWeldus 1540
14 Dijkerzz 1540
13e plek![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef GeertWeldus het volgende:
[..]
In drieën delen die hap!
12 DrDentz 1540
13 GeertWeldus 1540
14 Dijkerzz 1540
13e plek![]()
Ik vond de reactietijd op die vragen soms best kort. Daardoor heb ik er ook 2 gemist.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Beetje zuurOver twee jaar misschien weer een kans
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vond de reactietijd op die vragen soms best kort. Daardoor heb ik er ook 2 gemist.
Misschien iets voor de volgende keer?
37stequote:
Waar jullie wat mij betreft ook naar mogen kijken is de verdeling van de punten. Het blijft in mijn ogen raar dat het alleen om aantal doelpunten gaat en niet om de krachtsverhouding.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Het is wel een punt waar we naar moeten kijken. Maar het moet voor jullie ook zaak zijn om regelmatig terug te komen om te zien of er een vraag is, daar we niet dagelijks een extra vraag publiceerden.
quote:
Yup, 2 of 3 ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef Schanulleke het volgende:
Nog een vraag: waarom kwam mijn subleague niet voor in de ranglijsten? Was er een minimum aantal leden nodig?
quote:
Is dat na gisteravond nog gewijzigd? Ik was overtuigd dat het 20ste was maar ik zal me vergissen.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat na gisteravond nog gewijzigd?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef piepie het volgende:
826e, slecht voorspeld dus ...![]()
Toch nog een vraagje over de extra vragen.
Ik had 50 punten daarvoor, maar dacht dat ik 3 vragen goed had (rest fout gegokt en vergeten in te vullen).
kaarten groep A had ik 10
1e land door naar 8e finale had ik Uruguay
Landen in knock-out-fase had ik 16
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |