Ik dacht dat er stond: "Wie plaatste zich als eerste voor de 1/8e finale"quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgenochtend 10:00 om deze vraag te beantwoorden
volgens mij 0-0, en dan als winnaar de ploeg die 4-3 heeft gewonnen ..quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef DoomCow het volgende:
9even een klein vraagje over de volgende rondes:
Hoe word de eindscore bepaald als de penalty-shootouts komen?
wedstrijd eindigd in 0-0, dus penalty's. Team A scoort 4 keer, tem B mist schot 3 en 5, is dit een 0-0 score on een 4-3 score?
vind ik wel een behoorlijk verschil bij het invoeren van de resultaten...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef DoomCow het volgende:
9even een klein vraagje over de volgende rondes:
Hoe word de eindscore bepaald als de penalty-shootouts komen?
wedstrijd eindigd in 0-0, dus penalty's. Team A scoort 4 keer, tem B mist schot 3 en 5, is dit een 0-0 score on een 4-3 score?
vind ik wel een behoorlijk verschil bij het invoeren van de resultaten...
Okay,zelfde situatie, 0-0 eindstand, maar extra tijd levert 1-0 of 1-1 op? Welke voorspelling telt dan? 90 minuten? +extra tijd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan geldt de stand zoals die na 90 minuten was.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Okay,zelfde situatie, 0-0 eindstand, maar extra tijd levert 1-0 of 1-1 op? Welke voorspelling telt dan? 90 minuten? +extra tijd?
Het is al 10:00 geweest, dus kan ik het er gewoon over hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben het alleen over officiële plaatsingen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is al 10:00 geweest, dus kan ik het er gewoon over hebben![]()
Maar Nederland was dus het juiste antwoord? Omdat er nog geen punten bij zijn gekomen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef Lakitu het volgende:
Voor wanneer moet je de 8efinales voorspellen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef horned_reaper het volgende:
De 50 bonuspunten zijn er nog steeds niet bij geteld ....
Superquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nog ff geduld hebben tot de resultaten van de wedstrijden van vanmiddag ingevoerd zijn
quote:De groepsfase op het WK voetbal in Zuid-Afrika nadert inmiddels zijn einde. Dit betekent ook dat steeds meer wedstrijden voor de knock-out-fase bekend worden en dat heeft gevolgen voor de FOK! WK 2010 Pool.
Zodra een wedstrijd in de knock-out-fase van het WK voetbal definitief is, kan je je voorspelling al invullen. Als het duel van start gaat, is het logischerwijs niet meer mogelijk om een voorspelling in te vullen. Hou hier dus even rekening mee!
Daarnaast willen we jullie er nogmaals op attenderen dat er tijdens het WK voetbal extra vragen in de FOK! WK 2010 Pool kunnen verschijnen. Bij een goed antwoord kan je puntentotaal aanzienlijk verhogen, dus hou hier rekening mee.
Wil je weten of je al nieuwe voorspellingen kan doen? Ga dan snel naar de FOK! WK 2010 Pool!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit het in de pool met penalty's?
Tellen deze ook mee als doelpunten?
Hebben we het het EK niet gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit het in de pool met penalty's?
Tellen deze ook mee als doelpunten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hebben we het het EK niet gedaanWe gaan alleen uit van de uitslag, zoals hij na 90 (of 120 minuten) is.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef DoomCow het volgende:
SLW-ITA had ik als 0-2 staan, maar de 2 goals (3-2) zijn nog niet in mijn score meegeteld...
Hartelijk dankquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. Is aangepast.
Ik had gister een superdag en sta ineens in de top 50 waar ik eerst rond de 300-400 bivakkeerde. De verschillen zijn dus redelijk klein.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Zeroku het volgende:
Totaal: 710
Positie binnen Pool: 194
Matig. Ik stond 55ste.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer komen de 50 bonuspunten erbij ?
quote:In het klassement van vandaag zijn nog niet alle punten verwerkt. Het antwoord op de vraag welk team zich als eerste plaatste voor de achtste finales was natuurlijk Nederland. De 50 punten die je hiermee kon verdienen worden zo snel mogelijk bijgeschreven
Zo moeilijk hoort het toch niet te zijn? Gewoon 50 punten erbij voor iedereen die NL hadquote:
Het systeem moet de punten erbij tellen. Kunnen wij nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoort het toch niet te zijn? Gewoon 50 punten erbij voor iedereen die NL hadNog steeds niks
Ik op 72.quote:
Verlenging telt dus ook niet mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[WK pool] Tussenstand na dag 15
Vanaf morgen worden de achtste finales van het toernooi gespeeld. Het invullen van het schema verandert hierdoor. Je hebt nu tot de start van een wedstrijd om je voorspelling in te vullen. De stand die ingevuld moet worden is die na 90 minuten. Ook zullen de gele en rode kaarten na de reguliere speeltijd gaan gelden. De winnaar is uiteraard het land dat doorgaat naar de volgende ronde.
Ik tel toch echt acht wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom staat de laatste achtste finale er nog niet bij?
Ik heb er ook 3 gemist.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef robjee het volgende:
Ik ooook. Jammer dat ik niet al die extra vragen heb ingevuld.
Oh jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik tel toch echt acht wedstrijdenDie laatste is nu nog niet van belang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |