Ik heb geen flauw idee. Het enige wat ik kan doen, is je score laten checken. Maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:13 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb er geen punten bij gekregen :S terwijl ik wel een gelijkspel had voorspeld !![]()
Waar zijn mijn punten!! ??
Ik heb geen idee... ik zag opeens wel dat ik ben gedaald in het klassement van de 28ste plaats naar de 39ste... het maakt me niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Het enige wat ik kan doen, is je score laten checken. Maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ook geen punten gekregen, had 2-2 voorspeld. Dan heb ik de 2 van Ghana dus goed.
Ik heb even navraag gedaan, waarmee ik concludeer dat er met de puntentelling niets mis is gegaan. Er wordt uitgegaan van een gelijkspel (1-1).quote:Op zondag 27 juni 2010 10:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... ik zag opeens wel dat ik ben gedaald in het klassement van de 28ste plaats naar de 39ste... het maakt me niet zo heel veel uit.
Maar alle kleine puntjes kunnen toch verschil uitmaken ?
Ik hoor inderdaad meerdere mensen die een gelijkspel hadden voorspeld klagen dat ze geen punten hebben gekregen ?
Toch vreemd... ik had echt een gelijkspel ingevoerd... en 0 punten gekregen.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb even navraag gedaan, waarmee ik concludeer dat er met de puntentelling niets mis is gegaan. Er wordt uitgegaan van een gelijkspel (1-1).
Maar je krijgt wel gewoon 5 punten voor het feit dat je geen team als winnaar hebt aangekruistquote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Breuls het volgende:
Je krijgt punten voor de losse onderdelen van de score; 1-1 is niet hetzelde als 2-2, dus daar krijg je geen punten voor.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel gewoon 5 punten voor het feit dat je geen team als winnaar hebt aangekruist![]()
Althans... of het is anders dan tijdens de poulefase ?
Want als je dan alleen het winnende team (of geen winnend team) goed had... maar de punten totaal niet, dan kreeg je in ieder geval 5 punten voor die voorspelling ?
aahquote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is anders dan de poulefase omdat er een team door moet gaan. Dus als je slim bent wijs je altijd een winnaar aan.
Aha, oke. Ik dacht dat de verlenging ook meetelde, vooral door deze post:quote:Op zondag 27 juni 2010 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die tweede goal maakte Ghana pas in de verlenging, terwijl wij vermeld hebben dat het bij ons gaat om de stand na 90 minuten.
Daardoor ben je waarschijnlijk de punten misgelopen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
We gaan alleen uit van de uitslag, zoals hij na 90 (of 120 minuten) is.
Oke, zal het onthouden.quote:
Klopt. Het systeem moet een winnaar noteren, omdat automatisch de vervolgfinales worden ingevuld. Eigenlijk zou er dus geen optie voor 'geen winnaar' moeten zijn in de finales.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is anders dan de poulefase omdat er een team door moet gaan. Dus als je slim bent wijs je altijd een winnaar aan.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wint een subleague trouwens ook wat, als ze als eerste eindigen?
Neem aan dat Danny wel iets regelt voor de FOK!sportcrew als we eerste worden?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, bij de subleagues gaat het alleen om de eer
Nou, zeg dat wel. Ik sta wel in de top 50, maar wel op 400 punten achterstand van hem.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Die Droid die blijft ook maar scoren zeg, net alsof hij de laatste 3 dagen elke wedstrijd precies goed heeft voorspeld
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik had 2 - 0 ingevuld!!!!!![]()
Toch leuk dat we weer door zijn!
quote:
Jammer.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die paar minuten blessuretijd worden helaas ook meegenomen. Anders had ik de uitslag ook goed gehad.
Hier ook 3-1quote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had 3-1, dus wat punten misgelopen
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Arcee het volgende:
Ik had alleen het aantal doelpunten van Brazilië niet goed.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
Klopt het dat de punten van Paraguay - Japan nog niet zijn verrekend?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Arcee het volgende:
Ik heb maar 5 punten, trouwens. Terwijl ik het aantal kaarten goed had en dat Paraguy zou doorgaan.
Verder had ik 1-1, maar je krijgt geen punten voor een correct toto, wel?
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.Ik had Paraguay als winnaar, maar omdat het dus na 90 minuten gelijkspel is gebleven, krijg ik geen punt?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:23 schreef TLC het volgende:
Spanje-Portugal was de 10de keer dat ik een uitslag goed had![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef Arcee het volgende:
Sinds ik op de open vragen let is er nog geen open vraag weer geweest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef TLC het volgende:
Bij de open vraag wie er wereldkampioen gaat worden heb ik Brazilie ingevuld, maar laat die 100 punten maar zitten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef TLC het volgende:
Bij de open vraag wie er wereldkampioen gaat worden heb ik Brazilie ingevuld, maar laat die 100 punten maar zitten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kwam er een half uur voor de wedstrijd achter dat ik nog helemaal niks voorspeld had, toen maar 2-1 voor NL ingevuld. Hoppa!
quote:Op zondag 4 juli 2010 06:48 schreef TLC het volgende:
Vraagje over de nieuwe open vraag ; telt de wedstrijd om de derde en vierde plek ook mee ?
![]()
Anders maak je even slapende honden wakker.quote:Op zondag 4 juli 2010 06:48 schreef TLC het volgende:
Vraagje over de nieuwe open vraag ; telt de wedstrijd om de derde en vierde plek ook mee ?
![]()
8+4+2+1 + 1 (die 1ste 1 is voor de kleine finale) = 16quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef hole1988 het volgende:
Kan je trouwens ook de troost finale voorspellen, staat nog niet op de pagina
Twee posts boven je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef Breuls het volgende:
De troostfinale kun je al voorspellen, alleen staan de teams er nog niet bij. Ik ga d'r morgen naar kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |