quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Thanks. Ik snap alleen dat blokje met finales niet. Wat is daar de bedoeling van?
En daar kunnen we nu al scores voorspellen, zonder de landen in te vullen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar komen de wedstrijden te staan die verderop in het toernooi gehouden gaan worden
Beetje vreemd ja. Maar ja, Fok! doet dit om mensen toch nog de kans te geven ( mocht je de landen verkeerd hebben ingevuld ) punten te halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En daar kunnen we nu al scores voorspellen, zonder de landen in te vullen?
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben wel fan van de extra vragen hoor. Een hele leuke beloning voor een beetje inzet in de vorm van het regelmatig checken van de pool. Stukje betrokkenheid.
Sommige mensen hebben ook een baan en een sociaal leven hoorquote:
Ach wat een onzin ; het staat er toch gewoon bij dat er vragen bij kunnen komen, maar dat je dat zelf in de gaten moet houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens 10% van de mensen die vragen gemist heeft, heel vervelend voor iedereen want dit is gewoon je reinste competitievervalsing.
Degene die nu wint, weet dat hij geen echte winnaar is door de gebrekkige communicatie vanuit de redactie.
Die vragen staan zeker een dag openquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een baan en een sociaal leven hoor
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |