Stofzuigen en relaxen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef iamredleader het volgende:
Zo, heren, en wat doen jullie verder vandaag?

quote:
 Ik ga vanmiddag nog even verder met werken, al heb ik niet zoveel zin meer.
 Ik ga vanmiddag nog even verder met werken, al heb ik niet zoveel zin meer.   

Afgemeld of profiel opgezegdquote:

Was best grappig
 Was best grappig  Mijn vader is fan van AD.nl
 Mijn vader is fan van AD.nl  Mijn moeder is toch wat positiever ingesteld
 Mijn moeder is toch wat positiever ingesteld  

In de OP: zondag 18 juliquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef PhysicsRules het volgende:
10 juli, was het toch. Moet ik even met de baas bespreken.
 10 juli is een zaterdag, en zondag 11 juli kon niet omdat er iets met voetbal was
 10 juli is een zaterdag, en zondag 11 juli kon niet omdat er iets met voetbal was   

Heb er even een andere cartridge ingegooid en toen was er niks aan de hand dus ik vermoed een stukke cartridge. Hoe dan ook: er komt geen HP in huis, en inderdaad raad ik mijn ouders bij een nieuwe printer een duurdere printer aan
 Heb er even een andere cartridge ingegooid en toen was er niks aan de hand dus ik vermoed een stukke cartridge. Hoe dan ook: er komt geen HP in huis, en inderdaad raad ik mijn ouders bij een nieuwe printer een duurdere printer aan  

quote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik print het liefste op school. Als er 1 niet werkt, zijn er nog 10 andere waar ik het kan proberen
 Ik print het liefste op school. Als er 1 niet werkt, zijn er nog 10 andere waar ik het kan proberen  

Ik kan je vertellen, dat ik gisterenavond voordat ik mijn bedje opzocht, nog geheel droog was...quote:Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zegt de opa van de AKQ die op de bank in slaap valt 'savonds

Serieus?quote:

Met GPS?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Yurithemaster het volgende:
wij hebben net een nieuwe draadloze printer

Echt he?quote:WK 2010: Van Sepp Blatter mag u allemaal de ziekte krijgen
Aids en Afrika - u weet wel, dat vooralsnog onopgeloste probleempje dat zo ontzettend niet onder controle is. Omdat de aantallen AIDS-doden in Afrika nog slechts in miljoenen worden gemeten, leek het de diverse AIDS-bestrijdende NGO's wel een leuk idee om bij het WK 2010 gratis condooms uit te delen. Alle beetjes helpen, nietwaar?
Op zich best een goed idee... ware het niet dat FIFA daar mordicus tegen is. "Maar Bobotie", hoor ik u vragen, "waarom dan?" Nou, heel simpel. De reden is (get ready for this) dat de gratis condooms, die overigens geheel merkloos zijn, en voorzien van een 'not for resale' stempel, niet geleverd zijn door een geaccrediteerde FIFA sponsor! En dat mag dus niet. Daar hoeft FIFA helemaal niet over na te denken, want FIFA heeft regels.
En die regels laten aan duidelijkheid niets te wensen over: tenzij er geld op tafel komt voor een sponsorship, is het enige dat er van FIFA rond het WK verspreid mag worden, HIV zelf. En ach, wat zou het uiteindelijk. Alle tickets voor de wedstrijden zijn toch allemaal vooruit betaald.

Ik ga erheen. Zaterdag stappen in Den Haag, zondag uitbrakken. Het weer wordt geweldig.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Portugal deed het best aardig in de 2e helft net
Gaan er hier nog mensen naar parkpop trouwens? Ik werd gevraagd mee te gaan en het schijnt erg mooi weer te worden zondag

Jezusquote:

Nou en? Ze verloren maar met 2-1 van Brazilie en Portugal speelde gelijk tegen de Ivoorkustquote:

en nu beginnen ze weer te spelen zoals ze horen. eerste ronden sloegen nergens op en voor sommige de tweede ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Ze verloren maar met 2-1 van Brazilie en Portugal speelde gelijk tegen de Ivoorkust

Hoi Diaanquote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou wakker?? Dat valt tegen hier.
Maar goedemiddag C4

Wat ben jij streng....quote:

Ik heb je toast gemist vandaag. Of maak je dat alleen op zondag?quote:
 Nog een half uurtje!!
 Nog een half uurtje!!

Ik heb nog wel een half kuipje smeerkaas en wat crackers uit een gevechtsrantsoen voor je.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen zin meer....Nog een half uurtje!!

Nah, dankjewel maar ik bedank. Ik lust geen smeerkaas en geen cracker... ik heb zelf nog wel deze;quote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een half kuipje smeerkaas en wat crackers uit een gevechtsrantsoen voor je.

Ik wil de oploscitroenlimonade (3 keer woordwaarde) wel...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een half kuipje smeerkaas en wat crackers uit een gevechtsrantsoen voor je.

Waar ga je MOD-en?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben mezelf aan het klaarstomen voor een aankomend MOD-schap...

Al op.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil de oploscitroenlimonade (3 keer woordwaarde) wel...

quote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nergens, maar ik bereid me er gewoon op voor...

Op zich wel slim, een slimme meid  man is op haar toekomst voorbereid.
 Op zich wel slim, een slimme meid  man is op haar toekomst voorbereid.   

Welk subforum had je in gedachten?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nergens, maar ik bereid me er gewoon op voor...

Ow okay... bedankt!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Namens Ofyles: er is een oud-speler van Italië overleden, ik meen dat hij maar 63 geworden is.

Herstel: 66.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Namens Ofyles: er is een oud-speler van Italië overleden, ik meen dat hij maar 63 geworden is.

quote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net leeuwenburgers gehaald, zie ik nu waar ze van gemaakt zijn, 0% leeuwenvlees, wat een deceptie

en amsterdammertjes zijn ook niet gemaakt van echte Amsterdammersquote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef iamredleader het volgende:
En dan gaan jullie mij straks vertellen dat er geen Griek in mijn Griekse salade zit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |