Dat is gewoon sickquote:
quote:
d'ohquote:
Bij de hema kun je een matte topcoat halen. Kun je je eigen lakjes gewoon matte maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso ga ik ook weer eens wat matte kleurtjes inslaan.
Ik heb zwart en roze mat. Ik ben al hella long opzoek naar een top coat die het mat maakt.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso ga ik ook weer eens wat matte kleurtjes inslaan.
wat. bij de hema? serieus?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de hema kun je een matte topcoat halen. Kun je je eigen lakjes gewoon matte maken.
quote:
Mits milf.quote:
Geef het hem zelf =$quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Chuckie wil je lobi aan Seagal geven van me?
WAT?!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de hema kun je een matte topcoat halen. Kun je je eigen lakjes gewoon matte maken.
Jup. Voor 2 euro ofzo, en hij werkt best goed. Anders moet je er een van china glaze of opi ofzo halen. Maar ik bestel volgende maand bij transdesign, daar heb je opi en china glaze en al die merkjes maar dan in dollar prijzen, daar betaal je 3 dollar nog wat per potje ipv 15 euro. Als jullie mee willen bestellen?quote:
Ik keek altijd bij Douglas etc.quote:
Ik heb geen job meer. I'm broke nigga.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup. Voor 2 euro ofzo, en hij werkt best goed. Anders moet je er een van china glaze of opi ofzo halen. Maar ik bestel volgende maand bij transdesign, daar heb je opi en china glaze en al die merkjes maar dan in dollar prijzen, daar betaal je 3 dollar nog wat per potje ipv 15 euro. Als jullie mee willen bestellen?
Watskeburt met je Lamon makeover manquote:
Ohquote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen job meer. I'm broke nigga.
Ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup. Voor 2 euro ofzo, en hij werkt best goed. Anders moet je er een van china glaze of opi ofzo halen. Maar ik bestel volgende maand bij transdesign, daar heb je opi en china glaze en al die merkjes maar dan in dollar prijzen, daar betaal je 3 dollar nog wat per potje ipv 15 euro. Als jullie mee willen bestellen?
GA VOETBAL KIJKEN DAN.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
COME ON, gaan we het nou echt over nagellak hebben?
Het is nog niet geheel zeker of het lukt. Maar zo ja laat ik je het wel weten via PM, reetveter word anders boos.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
COME ON, gaan we het nou echt over nagellak hebben?
Ik ook, maar durf het nooit. Heb al donker haar en dan nog zwarte nagellak.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind gewoon zwart ook wel leuk eigenlijk.
Merciquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is nog niet geheel zeker of het lukt. Maar zo ja laat ik je het wel weten via PM, reetveter word anders boos.
Ja, ik draag het ook zelden. Maar ik heb er eigenlijk schijt aan. Vind het wel gaaf staan!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook, maar durf het nooit. Heb al donker haar en dan nog zwarte nagellak.
quote:
Ik had dat, mat zwart, en toen werd ik uitgescholden voor gothic.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik draag het ook zelden. Maar ik heb er eigenlijk schijt aan. Vind het wel gaaf staan!
Zwarte nagels zijn dan ook zo lelijk als de nachtquote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had dat, mat zwart, en toen werd ik uitgescholden voor gothic.
Dikke carequote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had dat, mat zwart, en toen werd ik uitgescholden voor gothic.
quote:
quote:
quote:
Dat dacht ik.quote:
Sorryquote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Oke, ander verhaal. Ik ben toen straks in de trein gehosseld door een jongetje van 15.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Oke, ander verhaal. Ik ben toen straks in de trein gehosseld door een jongetje van 15.
Bij action kun je gewoon zo'n setje kwastjes halen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik.
Ik heb alleen niet zo'n klein kwastje.
Hé, dat filmpje heb ik vorig jaar gezienquote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoe krijg je je haar eigenlijk zo:
Moet het dan scheef geknipt worden ofzo?![]()
Vind dat er echt vet uit zien
Dat heb ik soort van. True story.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoe krijg je je haar eigenlijk zo:
Moet het dan scheef geknipt worden ofzo?![]()
Vind dat er echt vet uit zien
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik had echt meteen respect voor hem dat ie dat durfde. Wat een schatje.
Kaka.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga even het veld scannen op lekkere mannen.
Ja, recht op zijn scheen.quote:
HAHAHHAquote:
Hij was de hele tijd naar me aan het staren en ik dacht van wtf moet je nou, zit er iets op m'n gezicht ofzoquote:
Hosselverhalenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was de hele tijd naar me aan het staren en ik dacht van wtf moet je nou, zit er iets op m'n gezicht ofzo. Vet ongemakkelijk enzo
. Even later stapte hij uit de trein en ik ook. Liep ie daarna achter me aan. Ik stopte even ergens, stopte hij ook
. Nouja, kwam ie daarna naar me toe, even praatje maken voor zover een 15 jarige dat kan
. En nu heeft ie m'n MSN, want ik vond 't wel stoer dat ie zo op me af durfde te stappen
. En ik vond het sneu om 'm zo maar weg te sturen
.
Hij wel. Wij hosselen je verdomme elke dag hier en nee hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was de hele tijd naar me aan het staren en ik dacht van wtf moet je nou, zit er iets op m'n gezicht ofzo. Vet ongemakkelijk enzo
. Even later stapte hij uit de trein en ik ook. Liep ie daarna achter me aan. Ik stopte even ergens, stopte hij ook
. Nouja, kwam ie daarna naar me toe, even praatje maken voor zover een 15 jarige dat kan
. En nu heeft ie m'n MSN, want ik vond 't wel stoer dat ie zo op me af durfde te stappen
.
Je hebt je msn gegeven nog ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ja, maar 't is toch gaaf als zo'n jongetje dat durftquote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij wel. Wij hosselen je verdomme elke dag hier en nee hoor.
IEMAND ZET ZICHZELF ON A PEDESTAL.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar 't is toch gaaf als zo'n jongetje dat durft.
Kijk Japsnars, je kunt nog wat leren van deze skillsquote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Verkapte "normaal durven jongens nooit tegen me te praten want ik vind mezelf fucking lekker" post.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar 't is toch gaaf als zo'n jongetje dat durft.
Wat tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
Wie was hier ook alweer zo voor cote d'ivoire![]()
![]()
.
Inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kijk Japsnars, je kunt nog wat leren van deze skills
'club'quote:Op zondag 20 juni 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Grootste faalclub van het hele WK. Maargoed, jij kiest altijd voor de verliezers.
Nee, volgens mij is ze al het hele weekend keihard aan het leren.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ze al het hele weekend keihard aan het leren.
Gisteren niet online geweest en vandaag heb ik in ieder geval geen 'Wat moet ik zeggen' geroepen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft Jap het afgelopen weekend: "WAT MOET IK ZEGGEN! WAT MOET IK ZEGGEN?!" gepost?
Ik wist het wel, eerst een beetje schijnheilig doen en dan alsnog keihard verwijderen en blokkeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan in zo'n situatie, blokkeren en verwijderen kan altijd nog.
Of je bent genaaid en het is het verkeerde email adress.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ze al het hele weekend keihard aan het leren.
Je maakt vooruitgang.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren niet online geweest en vandaag heb ik in ieder geval geen 'Wat moet ik zeggen' geroepen.
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan in zo'n situatie, blokkeren en verwijderen kan altijd nog.
Daar kopen ze nou niks voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, tegen portugal was CIV gewoon de betere ploeg.
Waarom ga ik ook over voetbal praten met vrouwenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, tegen portugal was CIV gewoon de betere ploeg.
Maar dat betekent toch niet dat ze 'de grootste faalclub van het WK' zijn? Sowieso, een landenteam club noemenquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga ik ook over voetbal praten met vrouwen.
Hopen kan altijd, hèquote:
Ik 1e bij de schoonfamiliequote:Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
Ik sta gewoon op de 27ste plaats in de FOK!Poule
Hou je mond nou maar en ga gewoon mooi zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat ze 'de grootste faalclub van het WK' zijn? Sowieso, een landenteam club noemen![]()
. Ik vind bijvoorbeeld Frankrijk een groter faalteam. Denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn
.
Ik vind dat jij het gewoon bij een smiley moet laten.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat ze 'de grootste faalclub van het WK' zijn? Sowieso, een landenteam club noemen![]()
. Ik vind bijvoorbeeld Frankrijk een groter faalteam. Denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je mond nou maar en ga gewoon mooi zijn.
Ik heb echt al duizenden pics rondgestuurd.quote:
ik heb nog niks gezienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt al duizenden pics rondgestuurd.
quote:
Ik heb op unibet 50 euro op een k.o in de 89e minuut.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
word nog vechten daar als het zo doorgaat
Doe mij ook plxquote:Op zondag 20 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt al duizenden pics rondgestuurd.
tuurlijk maar die ivoriaan keek de andere kant op en liep zo tegen hem aan. en vervolgens met beide handen naar zn hoofd alsof ie een vuistslag tussen ze ogen heeft gehadquote:Op zondag 20 juni 2010 22:15 schreef reetveter het volgende:
Kaka, zag hem echt wel aankomen maar bleef express staan.
kaka hard ja.quote:
BITE MEquote:Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten dan. Ik zal jouw gezicht eens kaka maken
.
Dat bepaal jij voor ons?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:15 schreef Bragi het volgende:
En zo knap is die Kaka niet, hoor.Overrated.
haha ok :pquote:
quote:
Jij? Er is maar 1 loose cannon in de sc. En het is geen van ons 2en =$quote:Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daag me niet uit, je weet ik ben een loose cannon!
Ik?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij? Er is maar 1 loose cannon in de sc. En het is geen van ons 2en =$
Hihiquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom neem jij steeds de moeite om die emoe smiley te posten terwijl hij amper verschilt van "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom neem jij steeds de moeite om die emoe smiley te posten terwijl hij amper verschilt van ""
Omdat hij iets heel anders uitbeeldt dan de "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.", onwetende.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom neem jij steeds de moeite om die emoe smiley te posten terwijl hij amper verschilt van ""
ZN LACH IS DOORGETROKKEN ALS DE SMILEYBENDE DEED WATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
mag ik het zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De smileybendequote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZN LACH IS DOORGETROKKEN ALS DE SMILEYBENDE DEED WAT
Ik zou niet eens willen bij jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi. Nee oke, ik ben best laid back, maar je moet me niet pushen
.
Zo'n vriendin van me had toen een schrift met een smiley erop en die hadden we toen helemaal doorgetrokken tot boven z'n ogen en dat was echt kankergrappig toenquote:
MIJN GOD wat een baas ben ik tochquote:
Jij zei 3-2quote:
Popje toch.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Dat zei ik gister en toen lachte er niemand om. Die reclame.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Dat zei ik gister en toen lachte er niemand om. Die reclame.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen van 35 die meeposten in een reeks waar de gemiddelde leeftijd 20 is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
Ik sta in twee poules laatste. [ afbeelding ]
ßloem en Olieeee, hoezo?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/stand
Wat is deze?Wie staat daar 2e?
Zij heeft echt een huge kin!quote:
Ja, zeg het eens?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen van 35 die meeposten in een reeks waar de gemiddelde leeftijd 20 is.
hahhhhah FUCKING grappigquote:
Zomg, zondagavond en ik zit op fokquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahhahhaa zo die gezigte omgewisslt :p haha egt lache man :p :p
Haha, netjesquote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oké, man.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahhhhah FUCKING grappig
IK GA STUK HIER
Kut laki, gefeliciteerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoi skylarkquote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
Mensen haten op mekaars grappen alsof het normaal is :S
Jij ook met je 1-1 Italïe vanmiddag.quote:
quote:De winnaar van de WK 2010 Pool mag voor 100 euro gaan winkelen op AvantiSport.nl. De runner-up van deze toffe wedstrijd mag eveneens in de eerdergenoemde webshop gaan winkelen en ontvangt een waardebon van 50 euro!
Ach, het zijn tenminste prijzen.quote:
Daarom mik ik op die 3e of 4e plaats, gratis voetbalshirtquote:
img.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Japsnars het volgende:
Wat een kutprijzen:
[img]De winnaar van de WK 2010 Pool mag voor 100 euro gaan winkelen op AvantiSport.nl. De runner-up van deze toffe wedstrijd mag eveneens in de eerdergenoemde webshop gaan winkelen en ontvangt een waardebon van 50 euro!
[/img]
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die hier 1-1 hadden verwacht [ afbeelding ]
Sorry, moeilijke tijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |