Die heb ik ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet die hele collectie van catrice inslaan. Leuke kleurtjes en fijnIk heb bijna 100 lakjes
onderdeel van Laki Internationalquote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Laki Inkoppers B.V.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik moet het opnieuw doen want dit is echt compleet mislukt tho. Ik wilde wat leuks maar ik houd het volgende keer wel op mn favoriete kleurtje.
Lol heb je in de teer gehangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ja die zijn ook fijnquote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja die heb ik. Maar ook van Hema en Essence. Zeker wel 50 potjes.
Chanel, mistral.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, welk merkje is die roze?
Veel plezier met die kleuters van jequote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dit niveau hierIk ga naar de kinder SC.
Safe Gamblerquote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dit niveau hierIk ga naar de kinder SC.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik moet het opnieuw doen want dit is echt compleet mislukt tho. Ik wilde wat leuks maar ik houd het volgende keer wel op mn favoriete kleurtje.
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
Hoe hebben jullie in hemelsnaam het geduld om nagellak zo op te doen? Ik raus het er meestal op en als het binnen 1 minuut niet droog is, heeft de lak niet veel overlevingskans.
.
Mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chanel, mistral.
http://www.temptalia.com/(...)istralriviera007.jpg
Je mag ze hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veel plezier met die kleuters van jeIk hang liever met echte vrouwen
Ik vind het juist heerlijk om aan me nagels te prutsenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaf!
Hoe hebben jullie in hemelsnaam het geduld om nagellak zo op te doen? Ik raus het er meestal op en als het binnen 1 minuut niet droog is, heeft de lak niet veel overlevingskans.
.
Het was rustquote:
quote:
Noem je ons nu echte vrouwen?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veel plezier met die kleuters van jeIk hang liever met echte vrouwen
Ze willen me toch niet, ik ben te ziekquote:
I swear, ik heb mijn andere hand niet eens gedaan, ik ben rechtshandig dus ik kan die niet lakken zoals links. Echt sneu. En dit was ook echt binnen 2 minuten gedaan hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaf!
.
Noem je dat een compliment?quote:
Mijn nagels zien er op dit moment uit als een oorlogsgebied, zo afgebladderd en viesquote:Op zondag 20 juni 2010 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk om aan me nagels te prutsenen neem er dan ook echt de tijd voor.
Hallo jongedame.quote:
Beter issie chill vriendje =$quote:
Pics.quote:
roflquote:
Daar kijk ik ook altijd op. Tumblrquote:Op zondag 20 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
http://fuckyeahprettynails.tumblr.com/!
Hoe awesome is datquote:Op zondag 20 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft mijn vriendin ookquote:Op zondag 20 juni 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Met teennagels met kleurtjes moet je niet komen btw.
Oke deze vind ik wel tofquote:Op zondag 20 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
Tenen fobie?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Met teennagels met kleurtjes moet je niet komen btw.
Die zijn van de vriendin van Bragi.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke deze vind ik wel tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die solo is baasquote:
Nee vind voeten gewoon niet chillquote:
Ik ook, ik kan me daar echt mee vermaken.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook altijd op. Tumblrik moet met die van mij ook weer eens wat doen.
Dat dacht ik.quote:
Ik heb matte roze.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendin ook. Rode nagellak.
Die van de ING:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |