Dat is ook mooiquote:
Als ik lippenstift opdoe zie je altijd velletjes bij mij en ik verzorg mn lippen echt heeeel goed. Echt sneu.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is ook mooimaar ik moet wel vaseline dragen want krijg van lipgloss etc altijd meteen schrale lippen.
Dat vind ik allemaal niksquote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Lippenstift kan mooi zijn, in verhouding met de rest van de make-up
Nagellak is sowieso gaaf
[ afbeelding ]
Safe gamblerquote:
Vrouwenquote:
We brengen het beest naar buiten.quote:
KOTS KOTS KOTSquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die Dita von Teese mooi vinden![]()
[ afbeelding ]
WHAT THE
Ruim die bende eens op, vrouw. Zo kan LasteR toch niet leven?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik draag nu gele nagellak.
[ afbeelding ]
ZEKER NOG DE DUIVEL DIE PRAATquote:
Ja alleen vind ik haar net iets te bruin.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, tli, dat meisje heeft echt een perfect figuur.
Ik ging net pics van de mijne makenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Tv kijkende dude op de achtergrond :dquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Rihanna zijn juist vetquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal niks
Vooral die van Rihanna
Haha, niks op deze wedstrijd, alleen pool.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen vind ik haar net iets te bruin.
Ik voelde het aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging net pics van de mijne maken
Dank je, en het is een gamende dudequote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tv kijkende dude op de achtergrond :d
Wel mooie nagels
[..]
Die van Rihanna zijn juist vet
[..]
Haha, niks op deze wedstrijd, alleen pool.
Dan kan ze hem leren wat German isquote:
Dat dacht ik in eerste instantie, maar met zo'n wedstrijd op tv leek me dat sterk.quote:
Je moet die hele collectie van catrice inslaan. Leuke kleurtjes en fijnquote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso nagellak. Ik heb ook alle kleuren van de regenboog.
Ik heb de eerste man op aarde weten te vinden die geen voetbal kijktquote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie, maar met zo'n wedstrijd op tv leek me dat sterk.
Dat kan tliciouz hem pas leren.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan kan ze hem leren wat German is
Haha, ja die heb ik. Maar ook van Hema en Essence. Zeker wel 50 potjesquote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet die hele collectie van catrice inslaan. Leuke kleurtjes en fijnIk heb bijna 100 lakjes
hahha eerlyk kk hard tog?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste man op aarde weten te vinden die geen voetbal kijkten dat is kut want nu kan ik het niet kijken.
tliciouz vindt Japsnars geen manquote:
Ja ik moet het opnieuw doen want dit is echt compleet mislukt tho. Ik wilde wat leuks maar ik houd het volgende keer wel op mn favoriete kleurtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hij leek me echt wel zo'n voetbal fanaatquote:Op zondag 20 juni 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste man op aarde weten te vinden die geen voetbal kijkten dat is kut want nu kan ik het niet kijken.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik moet het opnieuw doen want dit is echt compleet mislukt tho. Ik wilde wat leuks maar ik houd het volgende keer wel op mn favoriete kleurtje.
Ik vind het best leuk, welk merkje is die roze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Je krijgt de groeten van Laki Inkoppers B.V.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]! ik vroeg me al af wanneer die opmerking zou gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |