Hij wel. Wij hosselen je verdomme elke dag hier en nee hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was de hele tijd naar me aan het staren en ik dacht van wtf moet je nou, zit er iets op m'n gezicht ofzo. Vet ongemakkelijk enzo
. Even later stapte hij uit de trein en ik ook. Liep ie daarna achter me aan. Ik stopte even ergens, stopte hij ook
. Nouja, kwam ie daarna naar me toe, even praatje maken voor zover een 15 jarige dat kan
. En nu heeft ie m'n MSN, want ik vond 't wel stoer dat ie zo op me af durfde te stappen
. En ik vond het sneu om 'm zo maar weg te sturen
.
Je hebt je msn gegeven nog ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was de hele tijd naar me aan het staren en ik dacht van wtf moet je nou, zit er iets op m'n gezicht ofzo. Vet ongemakkelijk enzo
. Even later stapte hij uit de trein en ik ook. Liep ie daarna achter me aan. Ik stopte even ergens, stopte hij ook
. Nouja, kwam ie daarna naar me toe, even praatje maken voor zover een 15 jarige dat kan
. En nu heeft ie m'n MSN, want ik vond 't wel stoer dat ie zo op me af durfde te stappen
.
Ja, maar 't is toch gaaf als zo'n jongetje dat durftquote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij wel. Wij hosselen je verdomme elke dag hier en nee hoor.
IEMAND ZET ZICHZELF ON A PEDESTAL.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar 't is toch gaaf als zo'n jongetje dat durft.
Kijk Japsnars, je kunt nog wat leren van deze skillsquote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Verkapte "normaal durven jongens nooit tegen me te praten want ik vind mezelf fucking lekker" post.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar 't is toch gaaf als zo'n jongetje dat durft.
Wat tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
Wie was hier ook alweer zo voor cote d'ivoire![]()
![]()
.
Inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kijk Japsnars, je kunt nog wat leren van deze skills
'club'quote:Op zondag 20 juni 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Grootste faalclub van het hele WK. Maargoed, jij kiest altijd voor de verliezers.
Nee, volgens mij is ze al het hele weekend keihard aan het leren.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ze al het hele weekend keihard aan het leren.
Gisteren niet online geweest en vandaag heb ik in ieder geval geen 'Wat moet ik zeggen' geroepen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft Jap het afgelopen weekend: "WAT MOET IK ZEGGEN! WAT MOET IK ZEGGEN?!" gepost?
Ik wist het wel, eerst een beetje schijnheilig doen en dan alsnog keihard verwijderen en blokkeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan in zo'n situatie, blokkeren en verwijderen kan altijd nog.
Of je bent genaaid en het is het verkeerde email adress.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ze al het hele weekend keihard aan het leren.
Je maakt vooruitgang.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren niet online geweest en vandaag heb ik in ieder geval geen 'Wat moet ik zeggen' geroepen.
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan in zo'n situatie, blokkeren en verwijderen kan altijd nog.
Daar kopen ze nou niks voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, tegen portugal was CIV gewoon de betere ploeg.
Waarom ga ik ook over voetbal praten met vrouwenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, tegen portugal was CIV gewoon de betere ploeg.
Maar dat betekent toch niet dat ze 'de grootste faalclub van het WK' zijn? Sowieso, een landenteam club noemenquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga ik ook over voetbal praten met vrouwen.
Hopen kan altijd, hèquote:
Ik 1e bij de schoonfamiliequote:Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
Ik sta gewoon op de 27ste plaats in de FOK!Poule
Hou je mond nou maar en ga gewoon mooi zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat ze 'de grootste faalclub van het WK' zijn? Sowieso, een landenteam club noemen![]()
. Ik vind bijvoorbeeld Frankrijk een groter faalteam. Denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn
.
Ik vind dat jij het gewoon bij een smiley moet laten.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat ze 'de grootste faalclub van het WK' zijn? Sowieso, een landenteam club noemen![]()
. Ik vind bijvoorbeeld Frankrijk een groter faalteam. Denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je mond nou maar en ga gewoon mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |