WAT?!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de hema kun je een matte topcoat halen. Kun je je eigen lakjes gewoon matte maken.
Jup. Voor 2 euro ofzo, en hij werkt best goed. Anders moet je er een van china glaze of opi ofzo halen. Maar ik bestel volgende maand bij transdesign, daar heb je opi en china glaze en al die merkjes maar dan in dollar prijzen, daar betaal je 3 dollar nog wat per potje ipv 15 euro. Als jullie mee willen bestellen?quote:
Ik keek altijd bij Douglas etc.quote:
Ik heb geen job meer. I'm broke nigga.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup. Voor 2 euro ofzo, en hij werkt best goed. Anders moet je er een van china glaze of opi ofzo halen. Maar ik bestel volgende maand bij transdesign, daar heb je opi en china glaze en al die merkjes maar dan in dollar prijzen, daar betaal je 3 dollar nog wat per potje ipv 15 euro. Als jullie mee willen bestellen?
Watskeburt met je Lamon makeover manquote:
Ohquote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen job meer. I'm broke nigga.
Ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup. Voor 2 euro ofzo, en hij werkt best goed. Anders moet je er een van china glaze of opi ofzo halen. Maar ik bestel volgende maand bij transdesign, daar heb je opi en china glaze en al die merkjes maar dan in dollar prijzen, daar betaal je 3 dollar nog wat per potje ipv 15 euro. Als jullie mee willen bestellen?
GA VOETBAL KIJKEN DAN.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
COME ON, gaan we het nou echt over nagellak hebben?
Het is nog niet geheel zeker of het lukt. Maar zo ja laat ik je het wel weten via PM, reetveter word anders boos.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
COME ON, gaan we het nou echt over nagellak hebben?
Ik ook, maar durf het nooit. Heb al donker haar en dan nog zwarte nagellak.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind gewoon zwart ook wel leuk eigenlijk.
Merciquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is nog niet geheel zeker of het lukt. Maar zo ja laat ik je het wel weten via PM, reetveter word anders boos.
Ja, ik draag het ook zelden. Maar ik heb er eigenlijk schijt aan. Vind het wel gaaf staan!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook, maar durf het nooit. Heb al donker haar en dan nog zwarte nagellak.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |