SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt een user die verontwaardigd is over een ander waarvan de kinderen niet naar een voetbalwedstrijd kijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef Broder het volgende:
[..]
En je zoontjes wilde zelf ook geen voetbal kijken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef OldJeller het volgende:
Leer spellen.Eerste keer dat ik je wat zie loslaten over je leeftijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ander topic is een ander topic jongen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zegt een user die verontwaardigd is over een ander waarvan de kinderen niet naar een voetbalwedstrijd kijken.!
[..]
Nee, het is alleen elke keer anders.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik je wat zie loslaten over je leeftijd?
Nee, dat achtervolgt je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Een ander topic is een ander topic jongen.
Ieder topic is apart, nieuwe ronde nieuwe kansen. Je hebt je kans gehad om het andere topic betreffende user van sterke repliek te dienen, hier niet. Opzouten.
Trouwens: Terechte klacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nouja ik vind het niet zo kunnen ik bedoel er zitten hier meisjes van 14 en die chatte soms ook een beetje geil en soms komt dat ook in contact met oudere van in de 30 jaar!! Raar toch want dit is een
jongere jongeren site. Ik ben zelf ook niet echt een jongeren jongere meer, maar ik ben toch lang geen 30.
Klacht: Oudere Ouderen.
Daarvoor zijn ze ook hier..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nouja ik vind het niet zo kunnen ik bedoel er zitten hier meisjes van 14 en die chatte soms ook een beetje geil en soms komt dat ook in contact met oudere van in de 30 jaar!! Raar toch want dit is een jongere site, ik ben zelf ook niet echt een jongeren meer maar ik ben toch lang geen 30.
Klacht: Oudere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |