BITE MEquote:Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten dan. Ik zal jouw gezicht eens kaka maken
.
Dat bepaal jij voor ons?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:15 schreef Bragi het volgende:
En zo knap is die Kaka niet, hoor.Overrated.
haha ok :pquote:
quote:
Jij? Er is maar 1 loose cannon in de sc. En het is geen van ons 2en =$quote:Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daag me niet uit, je weet ik ben een loose cannon!
Ik?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij? Er is maar 1 loose cannon in de sc. En het is geen van ons 2en =$
Hihiquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom neem jij steeds de moeite om die emoe smiley te posten terwijl hij amper verschilt van "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom neem jij steeds de moeite om die emoe smiley te posten terwijl hij amper verschilt van ""
Omdat hij iets heel anders uitbeeldt dan de "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.", onwetende.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom neem jij steeds de moeite om die emoe smiley te posten terwijl hij amper verschilt van ""
ZN LACH IS DOORGETROKKEN ALS DE SMILEYBENDE DEED WATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
mag ik het zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De smileybendequote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZN LACH IS DOORGETROKKEN ALS DE SMILEYBENDE DEED WAT
Ik zou niet eens willen bij jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi. Nee oke, ik ben best laid back, maar je moet me niet pushen
.
Zo'n vriendin van me had toen een schrift met een smiley erop en die hadden we toen helemaal doorgetrokken tot boven z'n ogen en dat was echt kankergrappig toenquote:
MIJN GOD wat een baas ben ik tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |