quote:
Wat zijn dat nou voor een graphics man. Kijk deze vette 3D shizzle:quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben net met dit spel bezig, best moeilijk nog.
Wat voor nasa computer heb jij danquote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor een graphics man. Kijk deze vette 3D shizzle:
[ afbeelding ]
FUCK YEA, dat dierenthemaquote:
Nou ik wil dus eigenlijk nog zo'n 3DFX kaart kopen dat schijnt heel mooi te zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat voor nasa computer heb jij dan, mijne trekt dat niet
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef Zwolsboy het volgende:
Godverdomme :heb ik mijn Max RAGE MATROX II 4 MB perongelijk in een ISA sleuf gedrukt
![]()
Nu doet hij het niet meer en ik krijg geen garantie weg 500 gulden.
Klacht : nu kan ik geen A 2 racer 2 op 3d kaart spelen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef cumulus007 het volgende:
[..]ik heb A2 Racer: de politie slaat terug, wat een bazenspel indertijd
Ik had net een eigen baan gemaakt. loopt het spel vast!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee sorry..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ja, heb je nou dat bandje? ik heb ook al een oproep geplaatst in de hitkrant.
STUNTS, DIE IS EKT KENKERVET, ZELF BANEN MAKEN ENZO!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de nieuwste, Sokkensoep.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef Apebeer het volgende:
Jongens, nog effe snel voordat ik naar bed ga Pyjama Sam spelen![]()
[ afbeelding ]
Ja echt een stoute knul, hopen dat niemand het merktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste, Sokkensoep.Pyjama Sam is zo ondeugend he! Eigenlijk moet ie dan naar bed, maar hij gaat nog sokken sorteren.
quote:
die kok toch, met die dikke wallen van emquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
ben benieuwd of de pvda, vvd en d66 een regering gaan vormen
Mooie herinneringen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Brawler het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik net geslaagd ben voor de MAVO, heb ik deze vette game van mijn moeder gehad
MAVOquote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Brawler het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik net geslaagd ben voor de MAVO, heb ik deze vette game van mijn moeder gehad
Jessica? Nou ik vind Roos eigenlijk veel leuker hoor.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:51 schreef Thedrummer het volgende:
Vandaag laatste level gehaald:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt kicke als ze daar ooit een film van maken
die had ik ook, met 3D kaartquote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat loop je achter? Dat kon bij Destruction Derby al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:41 schreef Opkloter het volgende:
gister deze gekocht, je kunt zelfs schade krijgen aan je auto!!!!!!!
[ afbeelding ]
Faler, zelfs in onze oudere P2 266MHz zat standaard meer geheugen. Als je dan zo stoer doet met je P2 400MHz, gooi dan toch meteen 128MB mem in. Falerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jongens, dat spel is al oud man. Niks aan!
Weet je waar ik op wacht, volgende week komt A2 Racer 2 eindelijk uit! Heb ik speciaal helemaal een pentium 2 voor aangeschaft. 32mb ram zit er zelfs in! Harde schijf van 7gb en een processor van 400mhz!
Kost wat, maar heb je wel wat.
Moet je de graphics zien man van dit spel, je kan al helemaal op de A2 racen, door Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, politieachtervolgingen, alles zit er maar in wat je verwacht! Je kan zelfs je auto ombouwen met nieuwe motors, turbo en remmen!
Check het zelf maar even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kon al bij Test Drive 1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat loop je achter? Dat kon bij Destruction Derby al.
Over achterlopen gesproken... dat kon bij F1GP al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat loop je achter? Dat kon bij Destruction Derby al.
Ik heb net een nieuwe harde schijf gekocht. 1 GB, dat is meer dan 1.000 MB! Dat krijg ik nooooooit vol.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:57 schreef pagadder het volgende:
Ik heb zojuist een RAM-upgrade gekocht. Nu heeft mijn PC maar liefst 32 MB ram. Het heeft me zowat een maandloon gekost, maar nu kan ik Quake 2 eindelijk op de hoogste settings draaien.
Gaaf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een nieuwe computer. Ze noemen het een laptop en je kan 'm overal mee naartoe nemen.
De Ultra 64 bedoel je? Wanneer komt ie nou eindelijk eens op de markt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef ManianMan het volgende:
Hehe de n64 gaat het helemaal worden
En al die MP3-tjes klonken zo mooi via mijn fonkelnieuwe Gravis Ultrasound kaart!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben mijn MP3 backup aan het terug zetten van floppies....
248 floppies met 1,44 Mb RAR bestanden erop, en nu doe floppy 129 en 131 raar. Wellicht moet ik toch maar eens zo'n nieuwerwetse "CD-RAM" drive aanschaffen.
Koop gewoon een tapestreamer man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben mijn MP3 backup aan het terug zetten van floppies....
248 floppies met 1,44 Mb RAR bestanden erop, en nu doe floppy 129 en 131 raar. Wellicht moet ik toch maar eens zo'n nieuwerwetse "CD-RAM" drive aanschaffen.
jij met je nieuwerwetse spul ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een nieuwe computer. Ze noemen het een laptop en je kan 'm overal mee naartoe nemen.
Pff MP3. Dat gaat toch nooit wat worden man!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef maartena het volgende:
[..]
En al die MP3-tjes klonken zo mooi via mijn fonkelnieuwe Gravis Ultrasound kaart!
Nee man, MP3 kan ik niet eens afspelen. Maar ja, kan maar 1 CD op mijn hd kwijt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pff MP3. Dat gaat toch nooit wat worden man!
Waarom is die Laser-Disc nooit wat gewordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Gaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn oude videorecorder de deur uitgedaan. Van die van banden werd ik gek en die zilveren schijfjes zijn veel beter.
Hey hoi, hoe is het nou in de toekomst?quote:
Ja, ze hebben zo'n nieuwe uitvinding..... de "QIC" tape drive!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Koop gewoon een tapestreamer man.
IBM kwam pas in 1971 met de 8" Floppy Disk op de markt!quote:
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef wiebelstront het volgende:
ik heb nog de 3 ORIGINELE Setup-diskettes van MS-DOS! Er zit zelfs QBASIC bij!!!!!
dosbox.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.
Kan..quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.
Heb jij dan nog niet zo'n ding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Socios het volgende:
In de jaren ´80 dacht men ook dat auto´s in 2000 konden vliegen.
Klote is dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef Socios het volgende:
Een diskette met vrij belangrijke informatie erop is stuk en/ of wordt niet herkend door de computer. Andere floppy´s werken wel. Heel vaag dit en erg lastig aangezien ik wat op het schijfje staat voor morgen nodig heb. Gisteren deed ´ie het nog gewoon.
Klacht: belangrijke diskette weigert prompt dienst.
Haha, echt he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Doug_Yule het volgende:
Niemand kan het laten om te happen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Keesch het volgende:
Tijdens de installatie van het geweldige WordPerfect5.1 kom ik erachter dat ik de 3de diskette mis, heeft iemand deze nog liggen voor me?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef mp_40_fan het volgende:
VERDOMME!!!!!, vreet de radio net een cassettebandje op wat ik gister had opgenomen. KUT!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |