dosbox.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.
Kan..quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.
Heb jij dan nog niet zo'n ding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Socios het volgende:
In de jaren ´80 dacht men ook dat auto´s in 2000 konden vliegen.
Klote is dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef Socios het volgende:
Een diskette met vrij belangrijke informatie erop is stuk en/ of wordt niet herkend door de computer. Andere floppy´s werken wel. Heel vaag dit en erg lastig aangezien ik wat op het schijfje staat voor morgen nodig heb. Gisteren deed ´ie het nog gewoon.
Klacht: belangrijke diskette weigert prompt dienst.
Haha, echt he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Doug_Yule het volgende:
Niemand kan het laten om te happen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Keesch het volgende:
Tijdens de installatie van het geweldige WordPerfect5.1 kom ik erachter dat ik de 3de diskette mis, heeft iemand deze nog liggen voor me?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef mp_40_fan het volgende:
VERDOMME!!!!!, vreet de radio net een cassettebandje op wat ik gister had opgenomen. KUT!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |