Gaaf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een nieuwe computer. Ze noemen het een laptop en je kan 'm overal mee naartoe nemen.
De Ultra 64 bedoel je? Wanneer komt ie nou eindelijk eens op de markt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef ManianMan het volgende:
Hehe de n64 gaat het helemaal worden
En al die MP3-tjes klonken zo mooi via mijn fonkelnieuwe Gravis Ultrasound kaart!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben mijn MP3 backup aan het terug zetten van floppies....
248 floppies met 1,44 Mb RAR bestanden erop, en nu doe floppy 129 en 131 raar. Wellicht moet ik toch maar eens zo'n nieuwerwetse "CD-RAM" drive aanschaffen.
Koop gewoon een tapestreamer man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben mijn MP3 backup aan het terug zetten van floppies....
248 floppies met 1,44 Mb RAR bestanden erop, en nu doe floppy 129 en 131 raar. Wellicht moet ik toch maar eens zo'n nieuwerwetse "CD-RAM" drive aanschaffen.
jij met je nieuwerwetse spul ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een nieuwe computer. Ze noemen het een laptop en je kan 'm overal mee naartoe nemen.
Pff MP3. Dat gaat toch nooit wat worden man!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef maartena het volgende:
[..]
En al die MP3-tjes klonken zo mooi via mijn fonkelnieuwe Gravis Ultrasound kaart!
Nee man, MP3 kan ik niet eens afspelen. Maar ja, kan maar 1 CD op mijn hd kwijt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pff MP3. Dat gaat toch nooit wat worden man!
Waarom is die Laser-Disc nooit wat gewordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Gaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn oude videorecorder de deur uitgedaan. Van die van banden werd ik gek en die zilveren schijfjes zijn veel beter.
Hey hoi, hoe is het nou in de toekomst?quote:
Ja, ze hebben zo'n nieuwe uitvinding..... de "QIC" tape drive!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Koop gewoon een tapestreamer man.
IBM kwam pas in 1971 met de 8" Floppy Disk op de markt!quote:
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef wiebelstront het volgende:
ik heb nog de 3 ORIGINELE Setup-diskettes van MS-DOS! Er zit zelfs QBASIC bij!!!!!
dosbox.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.
Kan..quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Kun je het ouderwetse dos tegenwoordig ergens downloaden. Dan kan ik het installeren puur uit nostalgie of wat misschien beter is, is een soort van emulator, maar dan bedoel ik niet de opdrachtprompt, want daar kun je veel minder mee, dan je vroeger met dos kon.
Heb jij dan nog niet zo'n ding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Socios het volgende:
In de jaren ´80 dacht men ook dat auto´s in 2000 konden vliegen.
Klote is dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef Socios het volgende:
Een diskette met vrij belangrijke informatie erop is stuk en/ of wordt niet herkend door de computer. Andere floppy´s werken wel. Heel vaag dit en erg lastig aangezien ik wat op het schijfje staat voor morgen nodig heb. Gisteren deed ´ie het nog gewoon.
Klacht: belangrijke diskette weigert prompt dienst.
Haha, echt he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Doug_Yule het volgende:
Niemand kan het laten om te happen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Keesch het volgende:
Tijdens de installatie van het geweldige WordPerfect5.1 kom ik erachter dat ik de 3de diskette mis, heeft iemand deze nog liggen voor me?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef mp_40_fan het volgende:
VERDOMME!!!!!, vreet de radio net een cassettebandje op wat ik gister had opgenomen. KUT!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |