Godver, het is altijd het zelfde met die mobiele telefoons. Denk je de nieuwste te hebben, is er alweer een met web.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:16 schreef LePoo het volgende:
[..]
Daar kan je niet eens mee webben man.![]()
Daarvoor moet je deze hebben:
[ afbeelding ]
die van mij heeft rekenmachine, nu hoef ik nie meer zo veel uit mijn hoofd te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Godver, het is altijd het zelfde met die mobiele telefoons. Denk je de nieuwste te hebben, is er alweer een met web.
Gelukkig heeft deze wel snake.
Suffie, daar heb ik deze voor gekocht. Mieters handig!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef superdrufus het volgende:
[..]
die van mij heeft rekenmachine, nu hoef ik nie meer zo veel uit mijn hoofd te doen
Die afstandsbediening is ook zo leuk om stiekem bij je schoonouders de 80cm Philips tv op een andere zender te zettenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef Odin. het volgende:
[..]
Suffie, daar heb ik deze voor gekocht. Mieters handig!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef RoelDH het volgende:
Mooi he dat Krajicheck Wimbledon gewonnen heeft
ey kan iemand mij een de nieuwe cassetteband uitlenen van milli vanilli? Ik heb gehoord dat girl you know it's true keigaaf isquote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef dewaarheidzelf het volgende:
TS doet stoer met zijn hippe floppy's ....tapedrives ftw
Sorry, vooruitziende blikquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Bij mij heeft hij zojuist gebroken in de eerste ronde tegen Sanchez en staat voor met 6-4 *4-3
Ik heb gister wel Coco Jamboo opgenomen. Hoorde 'm plotseling op de radio en drukte toen maar keisnel op de record+play knop.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ey kan iemand mij een de nieuwe cassetteband uitlenen van milli vanilli? Ik heb gehoord dat girl you know it's true keigaaf isJe krijgt em terug als ik em heb overgetaped
Deze kan alleen rekenen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die afstandsbediening is ook zo leuk om stiekem bij je schoonouders de 80cm Philips tv op een andere zender te zetten. Wel apart dat afsatndsbedieningen al zo klein kunnen, en horloges ook al digitaal zijn, terwijl TV's nog van die enorme bakbeesten zijn
Dat doe ik ook wel soms, maar daar moet je wel snelle vingers voor hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb gister wel Coco Jamboo opgenomen. Hoorde 'm plotseling op de radio en drukte toen maar keisnel op de record+play knop.
NESquote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Joosterd het volgende:
Horen jullie ook zon vaag geluid bij het inbellen?![]()
Ik ga maar weer op mijn NES.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn 2e deck stuk, dus helaas.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef RoelDH het volgende:
Ik heb deze op tape, wil iemand hem kopiëren?
Let maar op, iemand als Sammer gaat de revelatie wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Kom zojuist van de sigarenboer af;
Heb even 200 gulden ingezet op Duitsland Europees Kampioen @ 4.5 bij de Toto.
Hopelijk wel Duitsland-Nederland in de finale![]()
Acht jaar geleden waren wij de sterkste, nu denk ik dat het lastig gaat worden. De duitsers met Klinsmann en Bierhoff, poepoe.
balen man, stuur mij even een bandje op per post dan kopieer ik hem wel voor je. Misschien kan jij mij in de tussentijd helpen met mijn Rubix Cube? Ik heb 1 gele op het rode vlak en 1 rode op het gele vlakquote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2e deck stuk, dus helaas.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Dastan het volgende:
Beste mensen,
Ik moet zeggen, een leuk topic. Wisten jullie dat je ook plaatjes in kunt voegen?
Dit is een leuk plaatje van mijn vorige vakantie. Wel duur hoor, zo'n vliegreis. Maar erg luxe allemaal:
[ afbeelding ]
Nu ga ik echt even offline, want ik moet nog even telefoneren. Spreek jullie morgen weer. Ik ga om ongeveer drie uur 's middags weer online.
Groeten!
Doe eens niet van die grote plaatjes? Dat kan mijn S3 videokaart niet aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Dastan het volgende:
Beste mensen,
Ik moet zeggen, een leuk topic. Wisten jullie dat je ook plaatjes in kunt voegen?
Dit is een leuk plaatje van mijn vorige vakantie. Wel duur hoor, zo'n vliegreis. Maar erg luxe allemaal:
[ afbeelding ]
Nu ga ik echt even offline, want ik moet nog even telefoneren. Spreek jullie morgen weer. Ik ga om ongeveer drie uur 's middags weer online.
Groeten!
Gewoon stickertje omplakkenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef RoelDH het volgende:
[..]
balen man, stuur mij even een bandje op per post dan kopieer ik hem wel voor je. Misschien kan jij mij in de tussentijd helpen met mijn Rubix Cube? Ik heb 1 gele op het rode vlak en 1 rode op het gele vlak
[ afbeelding ]
Kom je morgenmiddag ook op de MSN? Anders heb ik niemand om mee te praten.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Dastan het volgende:
Beste mensen,
[ afbeelding ]
Groeten!
Aww ik op 1 van de meisjes van Hanson.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef RoelDH het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op 1 van die meisjes van The Kelly Family
Ga voor de opel manta, gegarandeerd dat die bak nooit pauperig wordtquote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen een afspraak gemaakt bij de dealer. Wil me een nieuwe wagen kopen;
[ afbeelding ]
Vind hem wel mooi, vind hem alleen een beetje kamperig in spe.
Graag advies. Wil er toch wel een jaar of 10 mee vooruit. Is hij over een jaar of 10 nog geschikt als zakenauto?
Bedankt alvast.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Flappekz het volgende:
M'n zakje smurfensnot is geknapt in mn schooltas
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kom je morgenmiddag ook op de MSN? Anders heb ik niemand om mee te praten.
[ afbeelding ]
gr. Henk
Louis van Gaal? Die speelt toch bij Sparta?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:46 schreef RoelDH het volgende:
Louis van Gaal stopt na dit seizoen bij Ajax. Nu gaat het echt alleen maar bergafwaarts met die club.
Ik denk dat zelfs een AZ en/of Twente binnen 15 jaar wel een keer kampioen worden van Nederland
Heb jij onder een steen gelegen ofzo de afgelopen jaren, hij heeft vorige jaar met Ajax de Champions League gewonnen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Louis van Gaal? Die speelt toch bij Sparta?
Ikzelf heb meer op met Milan Beck Beelenkamp en Dave van den Bergh.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb zelf meer met Tarik Oulida eigenlijk...echt een natuurtalent
Ik ga vanavond al Chatchoice op Yorin kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten we er allemaal klaar voor?
Om 16:00 Bart Boos
nee, soory ik ga naar de bios. Zo een nieuwe disney film is uit, toy story. Ik heb gehoord dat ie leuk isquote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten we er allemaal klaar voor?
Om 16:00 Bart Boos
Ja die is toch gemaakt met de computer? Kei vet! Maar mijn zakgeld is op, heb al de CD van Irene Moors & De Smurfen gekocht.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
nee, soory ik ga naar de bios. Zo een nieuwe disney film is uit, toy story. Ik heb gehoord dat ie leuk is
je moet ook cassettebandjes gebruiken, dan is je geld niet zo snel opquote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Odin. het volgende:
[..]
Ja die is toch gemaakt met de computer? Kei vet! Maar mijn zakgeld is op, heb al de CD van Irene Moors & De Smurfen gekocht.
ik ben nog veronica aan het vastzetten, moet van de week nog zoeken naar sbsquote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Odin. het volgende:
Heeft 1 van jullie al SBS6 gekeken? Dat is een nieuwe TV zender, lijkt me op zich wel vermakelijk, maar is nog niet bij ons op de kabel.
Die hadden ze niet meer en ik wilde hem graag hebben want ik vind dat no no no no no no-liedje zo leuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef superdrufus het volgende:
[..]
je moet ook cassettebandjes gebruiken, dan is je geld niet zo snel op
moet je em even over tapen van iemand die zo een bandje heeft.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef Odin. het volgende:
[..]
Die hadden ze niet meer en ik wilde hem graag hebben want ik vind dat no no no no no no-liedje zo leuk.
Geen idee maar ik heb ze gewoon steeds zelf opgenomen. Wil mijn band wel kopieren voor je. We hebben thuis 2 video's en dan kun je ook gehuurde films kopiëren.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:13 schreef Brawler het volgende:
Weet iemand trouwens of het nieuwe seizoen van Pittige Tijden al op VHS verkrijgbaar is?
Ivan Gabrich die Argentijn die volgend jaar komt is écht een goudmijntje. Schijnt en geweldig oogje voor de goal te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:48 schreef RoelDH het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gelegen ofzo de afgelopen jaren, hij heeft vorige jaar met Ajax de Champions League gewonnen.
Let trouwens op Nordin Wooter en Kiki Musampa dat gaan 2 hele grote voetballers worden.
Milli Vanilliquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ey kan iemand mij een de nieuwe cassetteband uitlenen van milli vanilli? Ik heb gehoord dat girl you know it's true keigaaf isJe krijgt em terug als ik em heb overgetaped
Je had natuurlijk DiskDupe moeten gebruiken om een backup te maken van je diskette!quote:
Ik denk niet dat er na 2000 nog WK's worden gehoudenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ikzelf heb meer op met Milan Beck Beelenkamp en Dave van den Bergh.
Dat gaan onze steunpilaren worden op het EK van 2000 of WK van 2002. Let maar eens op.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef Odin. het volgende:
[..]
NESMan ik heb net CD-i gekocht. Dat gaat het helemaal worden! En je kan er ook films mee afspelen, ziet er echt kei mooi uit man!
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef dewaarheidzelf het volgende:
mijn windows 3.11 loopt steeds vast als ik mijnenveger opstart
De laatste PC in dit huis dat nog een diskettestation had..... is een inmiddels met pensioen verklaarde P4 @ 2.53 Ghz uit 2002.....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
OT: DiskettesDie gebruikte ik in 1998 ofso
maak gelijk een copietje voor mij, ik heb twilight 4 en 5 hier nog liggen als je wilquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Twilight 7 is net binnengekomen.
Daar staat Toy Story op!! Ik ga em gelijk spelen
vette frames per second ookquote:Op maandag 21 juni 2010 19:22 schreef Opkloter het volgende:
Net nog even bij een vriend geweest en een cd'tje gekopieert met quake 1 (illegaal![]()
![]()
).
moet je kijken wat een graphics, jammer dat ik m niet op high-detail kan spelen, gelukkig kan ik wel online met m'n 56 k modem. Jammer dat er nog niet zo veel servers zijn.
alhoewel is de singelplayer wel te pruimen natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Potver, wat is dat toch een bazenspul zeg, Twilightquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Twilight 7 is net binnengekomen.
Daar staat Toy Story op!! Ik ga em gelijk spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |