quote:
Wat zijn dat nou voor een graphics man. Kijk deze vette 3D shizzle:quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben net met dit spel bezig, best moeilijk nog.
Wat voor nasa computer heb jij danquote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor een graphics man. Kijk deze vette 3D shizzle:
[ afbeelding ]
FUCK YEA, dat dierenthemaquote:
Nou ik wil dus eigenlijk nog zo'n 3DFX kaart kopen dat schijnt heel mooi te zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat voor nasa computer heb jij dan, mijne trekt dat niet
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef Zwolsboy het volgende:
Godverdomme :heb ik mijn Max RAGE MATROX II 4 MB perongelijk in een ISA sleuf gedrukt
![]()
Nu doet hij het niet meer en ik krijg geen garantie weg 500 gulden.
Klacht : nu kan ik geen A 2 racer 2 op 3d kaart spelen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef cumulus007 het volgende:
[..]ik heb A2 Racer: de politie slaat terug, wat een bazenspel indertijd
Ik had net een eigen baan gemaakt. loopt het spel vast!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee sorry..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ja, heb je nou dat bandje? ik heb ook al een oproep geplaatst in de hitkrant.
STUNTS, DIE IS EKT KENKERVET, ZELF BANEN MAKEN ENZO!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de nieuwste, Sokkensoep.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef Apebeer het volgende:
Jongens, nog effe snel voordat ik naar bed ga Pyjama Sam spelen![]()
[ afbeelding ]
Ja echt een stoute knul, hopen dat niemand het merktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste, Sokkensoep.Pyjama Sam is zo ondeugend he! Eigenlijk moet ie dan naar bed, maar hij gaat nog sokken sorteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |