Misschien zijn de broeken van Sine wel van beter materiaal dan de NL broeken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Of je weegt dan 12 kilo, of je gaat niet vaak op je knieën..
slijten van de stof lijkt me nogal een logisch gevolg..het gaat gewoon schuren en wrijving geven met de ondergrond..
dat heb ik al met broeken zonder kniebeschermer als ik ga OVG én ..
In opleiding mocht ik geen kniebeschermers aan de buitenkant dragen.. goed, dan maar toch lekker in mijn broek![]()
resultaat.. na 3 dagen in 3 broeken een gat @ my right knee.
Al had ik de eckte eckte ten cate broeken gebruikt.. kan me niet voorstellen dat er ander resultaat optreed. mgoed, deze discussie gaat nergens over, ik weet tenslotte niet hoe hard/flexibel de pads zijn die je intern in een broek gebruikt in jou geval.
Mooi. Dan is dat vraagstuk dus de wereld uit geholpen.quote:
Wut? Dat is mij nog nooit overkomen. En ik heb die tas toch aardig vaak om.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Ik kan dr wel inkomen hoor. Harde beschermer+de kl broek en dan op stenen. Zo waren mijn broeken aan de linker(?)Kant ook steeds stuk daar de cbrntas
draag jij je kniebeschermer onder je broek?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Thaboel het volgende:
Ik kan dr wel inkomen hoor. Harde beschermer+de kl broek en dan op stenen. Zo waren mijn broeken aan de linker(?)Kant ook steeds stuk daar de cbrntas
Ik weeg enkele malen dat en ga ook vaak genoeg door de knieën.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Of je weegt dan 12 kilo, of je gaat niet vaak op je knieën..
slijten van de stof lijkt me nogal een logisch gevolg..het gaat gewoon schuren en wrijving geven met de ondergrond..
En precies daar ligt het probleem, je weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Pumatje het volgende:
mgoed, deze discussie gaat nergens over, ik weet tenslotte niet hoe hard/flexibel de pads zijn die je intern in een broek gebruikt in jou geval.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
Sine vind je het een echte verbetering tov een kniebeschermer die je zelf om moet doen?
En zie ik het nou goed dat bij de nieuwe uniformen de kraagjes een andere kleur hebben?
Ja en wel op meerdere punten, zo heb ik bv. geen "knellende" banden in mijn knie holte. Maar ook kan ik knie bescherming dragen zonder meteen als "Rambo" te moeten rondlopen. En op deze manier heb ik ze altijd bij me. Dus als ik bv. een lesje geef in CPR, COF, CQB etc. hoef ik niet eerst naar mijn knie bescherming te grijpen omdat ik om de haverklap door de knieen moet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
Sine vind je het een echte verbetering tov een kniebeschermer die je zelf om moet doen?
En zie ik het nou goed dat bij de nieuwe uniformen de kraagjes een andere kleur hebben?
als dat de Nederlandse gevechts tenue?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef MrMofo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat ''action shots''.
?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:07 schreef thesystem het volgende:
Het mooie is...we maken een zwart/geel geweer...maar wel groene nieuwe camo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |